Zaloguj się, aby obserwować  
Tadeusz1212

Problem z uchwytami ramion od podniśnika C-360.

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
Tadeusz1212    2

Witam !!!

Mam problem z uchwytami ramion od podnośnika w c-360.

Otóż jak kiedyś miałem własnej konstrukcji chwytak do drzewa i podnośiło sie kilkunasto metrowe topole to to śruby ( 4 na jedno ramie ) sie powyrywały. Ostatnio tam jakoś na dwie na każdym były i ci jakiś czas było trzeba dokrecać ale jakoś szło. Tylko że wczoraj sie odkręciły i tata chciał dokręcić a tu gwinty sie pozrywały. Co by tu zrobić z tym fantem ???

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
andrzej2110    535

załóż nowe śruby.


Powyższy post wyraża jedynie opinię autora w dniu dzisiejszym. Nie może on służyć przeciwko niemu w dniu jutrzejszym.
ani każdym innym następującym po tym terminie.Ponadto autor zastrzega sobie prawo zmiany poglądów, bez podawania przyczyny :D

bullet_black.png

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
andrzej2110    535

aaa

To pozostaje rozwiercić i zrobić nowy gwint i założyć większe śruby.


Powyższy post wyraża jedynie opinię autora w dniu dzisiejszym. Nie może on służyć przeciwko niemu w dniu jutrzejszym.
ani każdym innym następującym po tym terminie.Ponadto autor zastrzega sobie prawo zmiany poglądów, bez podawania przyczyny :D

bullet_black.png

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
max2505    1

po zrobieniu gwintów załóż nowe śruby z mięsem albo jak masz dużo czasu to wyjmij zwolnice i od góry zapakuj nowe śruby, przyspawaj coś do łbów żeby się nie kręciły przy dokręcaniu oczywiście załóż śruby z mięsem

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
andrzej2110    535

jakim mięsem?? jesteś głodny?? :)


Powyższy post wyraża jedynie opinię autora w dniu dzisiejszym. Nie może on służyć przeciwko niemu w dniu jutrzejszym.
ani każdym innym następującym po tym terminie.Ponadto autor zastrzega sobie prawo zmiany poglądów, bez podawania przyczyny :D

bullet_black.png

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
max2505    1

andrzej2110 sądzę że tego mięsa nie dałbyś rady zjeść, chyba że masz zęby pokryte tytanem ;p

Znajdź sobie jakąs mądrą książkę i sprawdź, z resztą od czego masz neta:P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
andrzej2110    535
:):):)

Powyższy post wyraża jedynie opinię autora w dniu dzisiejszym. Nie może on służyć przeciwko niemu w dniu jutrzejszym.
ani każdym innym następującym po tym terminie.Ponadto autor zastrzega sobie prawo zmiany poglądów, bez podawania przyczyny :D

bullet_black.png

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Tadeusz1212    2

Zrobiłem tak jak radził mi andrzej i narazie jest ok. Miałem tam śruby 16 ( raz już były rozwiercane bo orginalnie były 14 ) i zrobiłem 18 i narazie jest dobrze. O jakie mieśo chodzi bo bo zbytnio nie kumam ???

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
andrzej2110    535

no ja też nie wiem o co chodzi z mięsem. Napisz bo widzę że nie tylko ja tego nie wiem.


Powyższy post wyraża jedynie opinię autora w dniu dzisiejszym. Nie może on służyć przeciwko niemu w dniu jutrzejszym.
ani każdym innym następującym po tym terminie.Ponadto autor zastrzega sobie prawo zmiany poglądów, bez podawania przyczyny :D

bullet_black.png

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
max2505    1

otóż kawałek śruby na którym nie ma gwintu to jest mięso (i nie chodzi to o łeb śruby). Znajdźcie śrubę na której nie ma pełnego gwintu i przyjrzyjcie się jej. Okaże się że ta część jest minimalnie grubsza. Poza tym przy uchwytach o których mowa występują duże przeciążenia i szarpania, przez co poszczególne gwinty (znajdujące się w otworze uchwytu) są narażone na klepanie, potem luzy, i wiadomo co dalej znów wiercenie i będzie już fi 20

 

wiem bo przerabiałem ten temat na własnych kościach, dopiero po zastosowaniu śrub z mięsem i regularnej kontroli problem ustał (oryginalnie powinny tam się takie znajdować)

aha jeszcze jeden patent który zastosowałem otóż mam przewiercone wiertłem o małej średnicy fi 3 albo 4 łby śrub. Po dokręceniu zabezpieczyłem wszystkie 4 śruby drutem od pastucha

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
andrzej2110    535

z tym drutem to dobry pomysł na odkręcające sie śruby.

dlaczego mówisz na takie śruby ze są z mięsem?? po prosty śruby nie do końca gwintowane.


Powyższy post wyraża jedynie opinię autora w dniu dzisiejszym. Nie może on służyć przeciwko niemu w dniu jutrzejszym.
ani każdym innym następującym po tym terminie.Ponadto autor zastrzega sobie prawo zmiany poglądów, bez podawania przyczyny :D

bullet_black.png

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
max2505    1

taka jest ich nazwa. Poprostu nieobrobiony jeszcze wałek dostał miano mięsa w miarę logiczne

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
gufi    0

orginalnie jest zabezpieczenie z blaszki które sie zagina i nie trzeba drutem wiązać

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Arturos21    6

moze ktos robił jakieś modyfikacje z tymi łancuchami bo mi sie cały czas zrywaja założyc jakieś inne łancuchy mocniejsze czy całkiem co innego zrobić moze ktos ma to jakos madrze zrobione ja kupiłem nowe łancuchy to 2 dni i pozrywane :(

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
piotrp88    172

A czy ktoś z Was próbował przyspawać jakiś porządny ceownik lub coś podobnego do pozostałości po śrubie z urwanym łbem aby ją wykręcić?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomek73    579

Spawa się nakrętki na urwane śruby, Jak jest 16 to taką dajesz lub 18 i najlepiej półautomatem, ale zwykłą, na elektrody też słyszałem że spawają. Jak mocno siedzi to i z 4-6 razy spawam aż odkręcę, Zdażyło się że po spswaniu nie odkręciłe, wtedy wierciłem, i spawałem

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować  

  • Podobna zawartość

    • Przez bolo12121
      Panowie co może być przyczyną stukania w zwolnicy np przy ruszaniu z miejsca do tyłu lub do przodu ale tylko pod obciążeniem np z załadowaną przyczepą słychać takie stuknięcie dodam jeszcze ze na łączeniu pochwy i zwolnicy od czasu do czasu kapnie olej ??????
    • Przez Celownik07
      Dzień dobry,
      Dużo roboty jest z wymianą tych uszczelniaczy (14 i 17) w tylnym moście c355 ? mam wyciek od spodu w zaznaczonym miejscu (nie pamietam ktory to otwor dokładnie) i zastanawiam sie czy dużo jest przy tym dłubaniny, bo jakiegoś spektakularnego wycieki nie ma ale wolna chwilą chciałbym tam zajrzeć. Da rade samemu zwalić zwolnice/pochwe czy trzeba jakiegos pomagiera?
      Majac już to rozebrane warto cos sprawdzic/wymienić dodatkowo? 
       





    • Przez agrodara
      Witam.Mam od pewnego czasu problem polega on na tym że podczas ruszania piszczy i zgrzyta  w zwolnicicy dzieje się tak przez kilka metrów póżniej cicho macie jakieś przypuszczenia co może się tam dziać  .Pozdrwaiam
    • Przez jerry4424
      Cześć nadszedł czas na zmianę przewodow chlodnicy w mojej siuntce jakiej marki są teraz najlepsze , żeby wytrzymało trochę ,a nie ciekło po tygodniu ?
    • Przez TheAgroTV
      Witam pacjent c360 tylne lewe koło . A mianowicie jest bardzo duży luz w kole podczas szarpania za koło jedną ręką słychać stukanie i luz, w czerwcu były zmieniane 2 łożyska na wale koła i nakrętki zostały dokręcone do oporu wtedy jeszcze nie było takiego luzu jak teraz i przed wymianą łożysk był raczej mniejszy luz. W czym mam szukać przyczyny? 
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj