Skocz do zawartości




Reklama



Przeróbka C-360 na 3p


  • Nie możesz odpowiadać w tym temacie
59 odpowiedzi na ten temat

#1 max2505

max2505

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 265 postów

Napisany 28 sierpień 2007 - 06:51

wiem że z tą przeróbką wiąże się wymiana wałków sprzęgłowych w skrzyni.
Czy coś jeszcze jest do wymiany?
Czy koło zamachowe i rozrusznik od zwykłej 60 pasuje do silnika 3p??

#2 MarcinPykuS

MarcinPykuS

    VIP, były Moderator Forum

  • V.I.P.
  • 2954 postów
  • 6011417
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Województwo Śląskie

Napisany 28 sierpień 2007 - 08:53

A nie lepiej sprzedać C - 360 i trochę dołożyć i mieć już gotowego C - 360 3P a nie się bawić i prze mieniać... :P

#3 coolman111

coolman111

    Darek

  • Members
  • PipPipPip
  • 2794 postów
  • 3709345
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Kobylnica k. Inowrocławia
  • Zainteresowania:Motocykle- choppery, samochody, radiokomunikacja cb i kf, komputery, muzyka z lat 80tych i 90tych, technika rolnicza :).

Napisany 28 sierpień 2007 - 10:34

Normalnie co jeden to lepszy hehe (z całym szacunkiem :P). Jak nie słysze o przeróbce 3p na 4p, to teraz tuning C 360 na 3p :P. Dołącze się do wypowiedzi kolegi Marcina i też proponuje sprzedać C 360 i poszukać dobrej 3p :P.

#4 andrzej2110

andrzej2110

    Zaawansowany

  • V.I.P.
  • 9304 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:okolice Płocka

Napisany 28 sierpień 2007 - 10:52

sprzedaj 360 i kup 3512. Silnik 3p i zwolnice nie  wyją. Weź tylko tego na szerszych oponach (takich jak w 60)
usterki: http://usterki.hobby-elektronika.eu

Edytowany przez andrzej2110, 18 kwiecień 2014 - 15:44.

Powyższy post wyraża jedynie opinię autora w dniu dzisiejszym. Nie może on służyć przeciwko niemu w dniu jutrzejszym,
ani każdym innym następującym po tym terminie.Ponadto autor zastrzega sobie prawo zmiany poglądów, bez podawania przyczyny.  :D

#5 MarcinPykuS

MarcinPykuS

    VIP, były Moderator Forum

  • V.I.P.
  • 2954 postów
  • 6011417
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Województwo Śląskie

Napisany 28 sierpień 2007 - 11:15

No ale zależy ile chce na to przeznaczyć kasy... :P

#6 Nikita_Bennet

Nikita_Bennet

    staruszek

  • V.I.P.
  • 5387 postów
  • 1277053
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:północna Polska
  • Zainteresowania:KPK Kumurun Team

Napisany 28 sierpień 2007 - 19:41

a może kolega ma po prostu za grosze silnik perkinsa a jego padl i zastanawia się czy nie zamontować tego od 3p??
pzdrwm Nikita_Bennet
"Whether we are based on carbon or on silicon makes no fundamental
difference. We should all be treated with appropriate respect."
                                                              Sir A C. Clarke

#7 tommy66692

tommy66692

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 4410 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 28 sierpień 2007 - 20:15

Chce powidziec ze u nas gosc posiada taką machine...Jest bardzo zadowolony..Dobrze sie z nim nieznam ale widze dosc czesto jak jeździ tym czyms...I powiem wam ze ładnie sie spisuje..Ale podobno miał jakies przeróbki w skrzyni...

#8 radzio16

radzio16

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 34 postów

Napisany 28 sierpień 2007 - 20:49

Ja w swojej c360 zamontowałem nowy silnik perkinsa trzycylindrowy i jestem bardzo zadowolony. Przy przekładce trzeba wymienic wałki w skrzyni i kołnierz wsadzic do mocowania (taka przejsciówka), sam tego nie robiłem tylko zrobiono mi to w zakładzie naprawiającym ciągniki, zawiozłem ciągnik i nic mnie juz nie obchodziło oprócz zapłaty.

#9 max2505

max2505

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 265 postów

Napisany 28 sierpień 2007 - 20:50

chyba zę się ma za grosze ciągnik w stanie idealnym z podzespołami po kapitalnym remoncie użytkowany przez jedną normalną osobe i dziurą w bloku i chce się do niego włożyć inny silnik i nie chce się go oddać za grosze

P.S. irytują mnie wypowiedzi w stylu "Normalnie co jeden to lepszy hehe", a topic założyłem po to żeby uzyskać jakieś informacje , a nie zdenerwować się także na przyszłość proszę o udzielenie porad i informacji, ale bez takich "sentencji" hehe:P

#10 Nikita_Bennet

Nikita_Bennet

    staruszek

  • V.I.P.
  • 5387 postów
  • 1277053
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:północna Polska
  • Zainteresowania:KPK Kumurun Team

Napisany 29 sierpień 2007 - 07:29

tylko wez tez pod uwagę to ze ostatnio bylo sporo tematow o bezsensownych przeróbkach a ty nie wyjasniles czemu chcesz takiej przerobki dokonac.
pzdrwm Nikita_Bennet
"Whether we are based on carbon or on silicon makes no fundamental
difference. We should all be treated with appropriate respect."
                                                              Sir A C. Clarke

#11 arek116

arek116

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 219 postów
  • 8251752
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:wlkp

Napisany 12 styczeń 2009 - 21:42

aż tak źle jest z tym silnikiem że nie da sie poskładać???? przy moim dokładnie rik temu wytknoł kopyto na 2tłoku fakt że wywalił tuż obok filtrów paliwa ale ponizej mompy wtryskowej. ojciec pozbierał wszystkie fupki bloku jakie wyleciały i pospawaliśmy co się dało i na to mata szklana z żywicą i jest szczelnie. gożej jak poleciało w drógą strone.

#12 lukaszewiczm

lukaszewiczm

    Użytkownik

  • Members
  • PipPip
  • 85 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:białystok

Napisany 13 styczeń 2009 - 08:53

A jak wał, wszysko ok, bo rok temu osobiście widziałem jak mojemu znajomemu 3 korb wypadł bokiem silnika i też posklejał ale początku wtrysku to już nie mógł ustawić ( wał był skręcony  :) )
PS fajny widok jak się jedzie z tyłu a tu coś dla gościa z silnika wylatuje)

#13 pronarek

pronarek

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 625 postów
  • 9116940
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:okolice Kalisza woj. wlkp
  • Zainteresowania:no po pierwsze to dziewczyny a pózniej to głównie naprawianie i przerabianie róznych maszyn ( zazwyczaj wszystko psuje)

Napisany 03 lipiec 2011 - 20:01

Witam
Powiedzcie mi jakie częsci trzeba wymienić w zwykłej 60-tce aby przerobić ją na 3p ???
Wiem ze na pewno silnik przystawka i jakieś wałki w skrzyni ale czy moglibyście napisać mi dokłądnie co potrzebuje i jakie sa przybliżone koszty takiej zmiany ???

#14 asharot

asharot

    Przyjaciel Forum

  • Members
  • PipPipPip
  • 2586 postów
  • 4950984
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Śląskie/Poland/EU

Napisany 03 lipiec 2011 - 20:11

To zależy za ile kupisz silnik,myślę że 4-5tyś wystarczy na całość.
Pytanie tylko po co? :blink:

Edytowany przez asharot, 03 lipiec 2011 - 20:12.

Naklejki rolnicze: http://tiny.pl/hsbp1

#15 Osalek

Osalek

    Użytkownik

  • Members
  • PipPip
  • 54 postów

Napisany 03 lipiec 2011 - 20:15

Szczerze mówiąc czy ta przeróbka jest na prawdę konieczna?
C 360 jest  lepsza niż c 360 3p.  
z własnego doświadczenia wiem  bo posiadam c 360 a sąsiad c 360 3p .
360 3p jest  zrywny i szybki to dwie jego zalety .. dobry do transportu dobry do pracy z turem dobry do zwożenia z pola rożnych rzeczy lecz  do prac w polu typu orka talerzowanie czy  do pracy z  rozrzutnikiem czy beczkowozem po prostu sobie nie radzi tak jak c 360. Podczas orki pługiem 3 skibowym  dużym na pochyłych terenach bo jestem z Bieszczad wiec nie  ma tu równin to radzi sobie elegancko  wszędzie  idzie trojka . rozrzutnik ładujemy kopiato i  to idzie jak rakieta.
Sąsiad  pożyczył raz pług i próbował pokładać  360 3p  to dwójką do spodu  i   ledwo ledwo szedł.. Osobiście polecam Ci generalny remont swojej c 360. Możesz nawet oddać ja do dobrego  mechanika na minimalny rozwiert bloków wtedy od  zetora możesz włożyć tuleje one sa minimalnie większe ze bd miał  jeszcze większa moc. Ale bez kombinacji remont ci proponuje. Te pieniądze co  miał byś wywalić w  przeróbki silnik to możesz zainwestować w przedni napęd  wtedy to Chodzi traktor jak się patrzy.  

Szczerze  ja tylko  z własnego doświadczenie i obserwacji to piszę. Być może się mylę być może mam trochę racji .

#16 pasiu66

pasiu66

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 1117 postów
  • 6493852
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Świętokrzyskie
  • Zainteresowania:Motoryzacja, Rolnictwo, Komputery, Internet

Napisany 03 lipiec 2011 - 20:18

Zapomniałeś o najważniejszej zalecie 3p - spalanie. Pomysł zmiany silnika trochę bez sensu ale twoja sprawa. Też radził bym wyremontować c-360 a nie jakas zamiana na 3p :blink:

#17 adamc330

adamc330

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 123 postów

Napisany 03 lipiec 2011 - 20:21

Każdy swój sprzęt chwali :lol: . Ja osobiście wolałem kupić MF 255 niż c360 i tak zrobiłem :D Jeśli jest to c360 to po co kombinować zrobić remont i latać dalej :D

Edytowany przez adamc330, 03 lipiec 2011 - 20:24.

Massey Ferguson 255
Ursus C-330 + Tur1

#18 pasiu66

pasiu66

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 1117 postów
  • 6493852
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Świętokrzyskie
  • Zainteresowania:Motoryzacja, Rolnictwo, Komputery, Internet

Napisany 03 lipiec 2011 - 20:27

Tak tylko że za mf trzeba dać chyba ponad 20tys a co to możesz kupić dwie c-360.

#19 adamc330

adamc330

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 123 postów

Napisany 03 lipiec 2011 - 20:40

Ja byłem kiedyś oglądać c360 za 13 tyś 82 rok a szajs przednia oś i zwolnice do remontu :D Więc za dobrą c360 też trzeba zapłacić  B)

Edytowany przez adamc330, 03 lipiec 2011 - 20:40.

Massey Ferguson 255
Ursus C-330 + Tur1

AgroFoto

  • Reklama AgroFoto
  •  

#20 pronarek

pronarek

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 625 postów
  • 9116940
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:okolice Kalisza woj. wlkp
  • Zainteresowania:no po pierwsze to dziewczyny a pózniej to głównie naprawianie i przerabianie róznych maszyn ( zazwyczaj wszystko psuje)

Napisany 03 lipiec 2011 - 21:04

wydaje mi się ze ja i tak w moją 60-tkę włorzę jakieś 15 tyś silnik perkinsa chce dlatego bo to ciągnik głównie do prac porządkowych i lekkich w polu typu brona wiec zalerzy mi na spalaniu zrywności i szybkości a nie aż tak bardzo na wielkiej mocy ;)

Moglibyście napisać mi czesci potrzebne do tej przeróbki bo chciałbym podjechać do sklepu i zrobić ich kalkulację ;)





Zobacz także