Zaloguj się, aby obserwować  
michael01989

co lepsze jd 6420 & 6620

Polecane posty

witam mam taki problem i dylemat właśnie ze znajomym wróciłem z niemiec i ogladaliśmy oba te ciagniki i właśnie dylemat polega na tym ze nie wiemy który dla niego wybrać.... miał by pracowac na 140h i chodowla bydło mleczne. i problem polega na tym że on chce tym ciagnikim wykonywać wiekszośc prac w polu orka 4 skiby obrotowy agregat uprawowo siewny 3m gruber itd transport i praca przy przygotowywaniu kiszonek w belach ok 1500 rocznie i 2000 bel słomy... i własnie do prac w polu lepszy by był ten 6 cyl ale znowu do prac przy zielonkach 4 cyl.. i ciągle jest ten dylemat.... przeczytaliśmy wszystkie tematy na forum i dalej niewiadoma została

Edytowano przez michael01989

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wyrzyk21    32

No to zdecydowanie , lepszy będzie 6620 , zresztą tutaj nie ma o co pytać , różnica mocy jest spora.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Johny66    2

Im nie chodzi tylko o moc.Co do tego to radze 6620 bo pomimo 6 vyl to i tak jest zwrotnym srednica zawracania 10m

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Im nie chodzi tylko o moc.Co do tego to radze 6620 bo pomimo 6 vyl to i tak jest zwrotnym srednica zawracania 10m

dzieki za info widze ze chyba masz ciagnik tej marki mozesz cos o nim powiedziec twoje zdanie na jego temat spalanie w roznych pracach awaryjność bo wiesz duzo sie wie ale nie zaszkodzi wiedziec wieciej:)

problem bierze sie z tad ze on ma kilka maszyn z ktorymi spokojnie dało by se rady te 80 koni ale nie chce miec drugiego ciagnika narazie bo kasy brak a on chce miec jeden porzadny niz 2 byle jakie.. i własnie obawia sie gabarytów i spalania tego wiekszego

Edytowano przez michael01989

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Johny66    2

Mam ale JD 6630 a to gabarytowo to samo.Co do spalania orka 4x50 14l/ha;agregat uprawowy 4,2m 7-9l zależy od terenu i głebokości pracy;agregat uprawowo-siewny(3,2t+ziarno) 10l/ha.

W transporcie na pewno nie zachowuje się jak Fendt ze skrzynią Vario ale też jest dynamiczny i 16t bez napędu z pola to żaden problem dla niego a pali dużo (40l/100km) ale w koncu on ma 155KM w trasnporcie bo to inaczej przeliczaja i powietrzem nie pójdzie.Jeśli chodzi o awaryjność to nie wiem ale sasiad ma własnie 6620 już chyba5 lat i nic się nie stało tylko olej paliwo i w pole.Ale drugi sąsiad ma 2x 6420 i też sobie chwali pracuje z 4m Expom wicher czyli jakieś 2,5t jak nie lepiej moc ma tylko gorzej z nawrotami bo wietrzy przód.Ale mówię ci 6620 też jest bardzo skrętne i napewno szybciej zawrócisz 6620 nawet wąskim pomieszczeniu bo masz rewers bez sprzęgłowy i ktory sam wychamuje i ruszy ciągnikiem.A ile ha ma kolega?

Edytowano przez Johny66

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

no 140 ale wybudował obore i nie ma kasy na nowego:( a zetor 16245 to porazka...i ma tam jeszcze jakies 80tki ale tez to sie do niczego nie nadaje

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Johny66    2

To zdecydowanie 6620.Albo jak chce to niech kupi 6810 i jakiegos 6410 w kwocie 6620 ale to by musiały być dobre ciągniczki.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

To zdecydowanie 6620.Albo jak chce to niech kupi 6810 i jakiegos 6410 w kwocie 6620 ale to by musiały być dobre ciągniczki.

te nie wchodza w gre bo on chce max 6 latka;p no tez jestesmy ju raczej za 6620:)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować  

  • Podobna zawartość

    • Przez Adamox
      Witam
      Mam problem
      W ciągniku widocznym na zdjęciu tj 7820 pojawił się problem z układem (chyba) paliwowym lub elektrycznym, lecz do tej pory nie jest to pewne 
      Przez pewien czas wyskakiwał błąd filtra paliwa , spontanicznie lub wtedy gdy pracując w polu traktor dostawał większego obciążenia ,lecz błąd był ignorowany gdyż filtry były wymienione na nowe
      Dzisiaj pracując w polu nie dało się ujechać 50m bez awarii , pracując z pługiem ciągnik zaczął przerywać podczas jazdy, ginęły obroty silnika a traktor na sekundę przygasał.
      Obroty nie były wgl sczytywane bo w miejsce obrotów pojawiały się - - - - - a podczas tego wyskakiwał błąd układ łączności , w międzyczasie również pojawił się błąd, lecz nie zawsze ,regulatory operatora 
      Zostały sprawdzane bezpieczniki lecz nic to nie dało 
      Był również pomysł z układem paliwa , zostały zakupione i założone nowe filtry paliwa ,pompka, przewody sprawdzone czy są drożne, odpowietrzenie zbiornika itd
      Co najlepsze zjawisko to występuje tylko podczas pracy w polu na biegu C3/4 gdyż na takim pracowałem 
       w trakcie jazdy po drodze wszystko jest w porządku (nie wiem czy ma to jakiekolwiek znaczenie jednak naprawdę jest to dziwny zbieg okoliczności) 
      Dodam jeszcze ze problem ten pojawił się już na wiosnę gdy ciągnik pracował na jałowych obrotach , na chwile przerwał prace silnika (nie gasnąc) i ginęły obroty oraz błąd układ łączności oraz gdy stał w garażu jakiś czas , przed odpaleniem już nie czytał obrotów ponieważ w tym miejscu tak jak i teraz pojawiały się kreski a nie 0 itd
      Można powiedzieć że Problem ten wtedy rozwiązał się sam bo wszystko nagle zaczęło działać i pracować , kilkadziesiąt hektarów przerobione bez problemu , a teraz z dnia na dzień zepsuł się i przyczyna jest nieznana do tej pory
      Może ktoś spotkał się z czym takim lub podobnym 
      Z góry dzięki

    • Przez zielo0ony
      Problem bardzo dziwny, otóż brak tylnych kierunkowskazów przy John Deere 7820. Przednie mrugają zgodnie z prawidłowym rytmem. Po podpięciu np przyczepy kierunkowskazy w przyczepie też działają prawidłowo. 
      Światła awaryjne działają również tylko z przodu.
      Mieliście może taki przypadek? 
      Proszę o jakieś wskazówki.
    • Przez slawek_82
      Witam. Mam takie pytanie chodzi o John Deere 6920 na Coman Rail przy każdym uruchamianiu silnika musi jakąś chwilę, kilka sekund zakręcić dlatego pytanie czy to normalne i tak te silniki mają czy może coś być nie tak i powinien palić od tzw. strzała...
    • Przez slawek_82
      Witam. Chodzi o układ pneumatyczny a konkretnie o sprężarkę powietrza czy jest możliwość wyłączania kompresora i załączania tylko kiedy jest potrzeba, tak aby nie byla ona cały czas aktywna i nie pompowała powietrza??
    • Przez Kuba1234444
      Witam mam pytanie dotyczące pracy silnika John Deere 6320 premium common rail
      pytanie dotyczy tego że za każdym razem jak odpalę ciągnik to na początku chodzi normalnie ale po około 10 min silnik nagle zaczyna pracować głośniej i bardziej klekocze
      co może byc tego przyczyną?
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj