Zaloguj się, aby obserwować  
snorli3

Schemat zmiany biegów w C-330

Polecane posty

snorli3    0

tam koło rączki co sie zmienia biegi jest taki narysowany ale ja mam starą 30 tke i mi sie starł ale teraz chce nauczyc jezidzić syna i dajcie mi taki na grafice lub rysunku z góry dzięki !

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Radekk89    18

czegoś nie rozumiem, skoro masz 30-stke i jeździsz nią, to chyba powinieneś znać układ biegów <_<

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
darek195    1

z całym szacunkiem, ale jeśli ty jeździsz tym ciągnikiem i nie wiesz jaki jest układ biegów, to nie ucz syna jazdy, bo się jeszcze coś stanie...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Billie    0

popieram darek195

jak mlody jestes, chcesz po porostu wiedziec jak tam sa biegi to mogles napisac a nie bajki tworzyć

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
grzegorz508    3

Dziś miałem przyjemność prowadzić C-330M i tam jest niemożliwością, żeby starła się ta rozpiska z biegami, bo to jest wybite dość porządnie na obudowie skrzyni. Rozumiem, że w U3512, U2812, MF 255, MF 235 się zetrze rozpiska, bo tam jest wybite na gałce, choć u mnie to jest widoczne, ale żeby w C-330 to jest niemożliwe.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
rafal0    33

Na górze biegi terenowe ,a na dole szosowe.

 

Schemat może się tak zasyfił , że niewidać go :P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pawiu16    1

a ja mam problem bo w jeżdżę taty c330 i nigdy nie mogę trafić żeby zmienić bieg terenowy na szosowy. Doradźcie bo tata się z wujkiem ze mnie śmieją.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
armi95    0

Ile kolego masz lat. Szczerze to ja w wieku 7 lat potrafiłem zmieniać biegi. Ustaw dźwignie na środku i popchnij do dołu. Ot cała filozofia. :D

 

U mnie jest odwrotnie. To ja się częściej śmieje się z mojego ojca podczas jego jazdy ciągnikiem. :D

Edytowano przez armi95

<<SPRZEDAM>> Taśmociąg do kostek siana lub słomy w bdb stanie z zaczepem do ciągnika. Jest on na kołach gumowych. Mało używany. Tanio. Okolice Węgrowa, Korytnicy. W razie pytań pisać na PW. <<SPRZEDAM>>

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ursus1991    10

a w tej c-330 może nie ma schematu bo to jest ta starsz wersja?kiedyś jeździłem taką z tyn jeszcze okrągłym przodem i tam nie było schematu, tak samo jak w c-355 nie było, a w c-360 był

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
armi95    0

Schemat pewnie był tyle, że pod grubą warstwą syfu i oleju... :D


<<SPRZEDAM>> Taśmociąg do kostek siana lub słomy w bdb stanie z zaczepem do ciągnika. Jest on na kołach gumowych. Mało używany. Tanio. Okolice Węgrowa, Korytnicy. W razie pytań pisać na PW. <<SPRZEDAM>>

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
izydor6280    1146

my mamy z okragla osia i schemat jest, nawet chyba w 28 byly

z koleii w 60 brak, rocznik 76

co do zmiany biegow to dzwignia sama ustawia sie na srodkowej pozycji wiec wystarczy ruszyc w gore lub w dol


Polska B

Kupię zwrotnicę lewą oś okrągłą c330/360

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
rzezuch    0

u mnie w c-4011/c-355 nie ma tego schematu. jest tak dlatego ,że są to pokrywy KUPIONE w sklepie rolniczym, nieoryginalne. po prostu mogła pęknąć i została wymieniona i dlatego nie ma żadnych oznaczeń.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bobcat2250    382

A u nas się nie zasyfia bo jak jeżdżą bracia i tato to tam trzymają nogę :D


Zwykły użytkownik, o numerze 30068  :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
adamtychy11    0

Witam.

Od miesiąca mam ursusa c-335 i mam problem, gdyż jak chcę przerzucić biegi na terenowe nie mogę bo gałka zmiany biegów jest tak jakby za wysoko i nie da się jej wyżej przestawić.

Dzisiaj ściągnąłem wajchę i łożysko drążka zmiany biegów, bo mi się zakleszczyły biegi na 6 i środkowe zapadki, czyli do zmiany na terenowe były u góry i traktor chodził na szosowych.

Czy to jest wina wyrobionej gałki czy czegoś innego?

Z góry dziękuję za odpowiedź.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lukasz222    2883

Zaznaczając, że nie jestem pewien czy do końca Cię zrozumiałem, to jedyne co mi przychodzi na myśl jeśli wajcha jest "za wysoko" żeby wrzucić biegi terenowe, to czy przypadkiem nie jest założona odwrotnie (choć zastanawiam się jak to możliwe)? Wrzuć najlepiej jakieś zdjęcie żeby można było dokładnie zobaczyć co i jak.

 

Co do wałków widełek (bo chyba o to Ci chodziło gdy pisałeś zapadki) to będą do góry. Zauważ że wajcha w swoim "gnieździe" jest na przegubie, czyli jeśli wrzucasz na szosowe i ciągniesz ją do siebie (tj. na dół), to jej spodnia część pcha wałek do silnika (do góry).

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
adamtychy11    0

Już wiem dlaczego się nie dało przełączyć na terenowe,

Zapieczony był drążek w prowadnicy. Poluzowałem trochę wodzik i zaczęło się przesuwać to rozruszałem to i działa ;)

Dzięki za odpowiedź ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować  

  • Podobna zawartość

    • Przez Damianrolnik
      mam problem z biegiem 4 w ursusie c330.
      jak go włącze pyszczam sprzęglo a ona wyskakuje :angry:  i trzeba z now włączyć i przytrzymać aż się sprzęgło puści.
       
      Co mi możecie doradzić w tej sytuacji
       
      z góry dziękuje
    • Przez Mechanikza
      Witam ciągnik same laser stał całą zimę ostatnio do niego podchodzę naciskam sprzęgło a ono wpadło w podłogę co mogło się wydarzyć?
    • Przez gege
      Witam.
      Ciągnik po przerwie zimowej. Stał na luzie, lewarek na boki chodzi. Ale biegi żadne nie wchodzą. Ani na zgaszonym silniku ani na włączonym. 
      Po zdemontowaniu lewarka widać, że tam wszystko jest równo (załączam zdjęcie) ale nie da sie nawet śrubokrętem nic przesunąć.
      Do tej pory wszystko działało poza tym, że ciężko było przełączyć na górne biegi oraz z nich wrócić.
      Proszę o pomoc.
      G.

    • Przez bugi
      Witam
      Strzasznie ciężko w mojej trzydziestce chodzi sprzęgło, słyszałem że nie tylko u mnie, ale słyszałem też że da się coś z tym zrobić ale nie słyszałem co i właśnie dlatego chcę coś z tym zrobić da się? Jak tak to co?
    • Przez 12Mati12
      witam tak jak w tytule stoję przed zakupem tarcz sprzęgłowych a w zasadzie wielu częsci dziś rozebrałem silnik właśnie skończyłem kompletować dwa koszyki bo oczywiście jeden sklep nie może mieć wszystkiego. I teraz moje pytanie czy ktoś spotkał się i ma jakieś doświadczenie z tarczami Andoria mot? Chciałem kupić chełmno ale ani w jednym sklepie ani w drugim nie ma 1 stopnia za to są Andoria mot i jakieś chinole typowe. A jak tak to wybrać zwykłą czy jakąś z odprężnikiem (nie mam pojęcia co to jest na pierwszy rzut oka zwykła jest cała lita tarcza i ma zanitowaną piastę oraz okładziny a ta z odprężnikiem ma piastę później jest zanitowana blacha do kturej jeszcze jest dodatkowo zanitowana taka flanasza na której bezpośrednio już są okładziny) tak na prosty chłopski rozum to im mniej połączeń tym mniejsze prawdopodobieństwo awarii ale nie wiem może ktoś już ma na ten temat opinie
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj