Skocz do zawartości

Zdjęcie

MF 255


12 odpowiedzi na ten temat

#1 Share grzegorz508

grzegorz508

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 507 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Głodowo/Pułtusk

Napisany 13 kwiecień 2011 - 20:32

MF 255 Witam serdecznie wszystkich forumowiczów, proszę o radę, bo nie wiem co jest grane. Dziś wsunąłem tłoki z nowymi pierścieniami no i poskręcałem delikatnie korbowody aby sprawdzić jak o chodzi, no i okazało się, ze strasznie ciężko, trzeba sie dobrze nasiłować, zeby wał obrócić. Korbowody i stopki na pewno są dobrze założone. Co moze być nie tak?

Dodaję, że tłoki mam przerobione i u góry mam 5 pierścieni w tym 2 olejowe ze sprężynami. Tłoki polałem olejem przed wsunięciem. Luz pierścienia olejowego na zamku wciśniętego w tuleję wynosi około 0,3 mm, z czym zaznaczam, że szczlonomierz wchodzi spokojnie, a 0,35 juz nie da rady wiec jest pomiędzy 0.3 a 0.35.

Edytowany przez grzegorz508, 13 kwiecień 2011 - 20:45.


Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
MF 255 Dzisiaj, 08:09
  •  

#2 Share volf

volf

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 173 postów

Napisany 13 kwiecień 2011 - 20:51

MF 255 A rowki w tłokach dokładnie wyczyściłeś, czy luz na zamku sprawdzałeś na całej wysokości tulei?
Jaki powód wymiany?

#3 Share Mlatek

Mlatek

    Użytkownik

  • Members
  • PipPip
  • 60 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Bielsko-Biała
  • Zainteresowania::)

Napisany 13 kwiecień 2011 - 20:53

MF 255 Brał Olej pewnie.
:)

#4 Share grzegorz508

grzegorz508

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 507 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Głodowo/Pułtusk

Napisany 13 kwiecień 2011 - 20:54

MF 255 Rowki wyczyszczone, sprawdzałem u góry tulei, gdzie jest chyba najmniej zużyta, powód wymiany pęknięte pierścienie.

#5 Share volf

volf

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 173 postów

Napisany 13 kwiecień 2011 - 21:11

MF 255 U góry to raczej jest najbardziej zużyta, lepiej sprawdź na całej wysokości.
A to pęknięcie to bez przyczyny czy z przegrzania i po jakim przebiegu nastąpiło i czy wszystkie 5 popękało?

#6 Share grzegorz508

grzegorz508

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 507 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Głodowo/Pułtusk

Napisany 13 kwiecień 2011 - 21:15

MF 255 Te pierścienie były już kilka ładnych lat. Popękały te uszczelniające-ciemne, także musiał być trochę przygrzany w zimę.

Edytowany przez grzegorz508, 13 kwiecień 2011 - 21:19.


#7 Share grzegorz508

grzegorz508

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 507 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Głodowo/Pułtusk

Napisany 14 kwiecień 2011 - 14:19

MF 255 A więc tak, po remoncie mechanik odwrotnie zakładał stopki korbowodów i nie było tak jak w książce (powinny być naprzeciwko siebie), dziś dopatrzyłem się, ze są poodciskane miejsca na zabezpieczenia panewek na korbowodzie obok siebie. Złożyłem tak jak było i chodzi ładnie. Dziękuję za pomoc.

Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
MF 255 Dzisiaj, 08:09
  •  

#8 Share grzegorz508

grzegorz508

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 507 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Głodowo/Pułtusk

Napisany 15 kwiecień 2011 - 18:39

MF 255 Co może być przyczyną tego, ze silnik zasysa powietrze przez kolektor wylotowy? Zawory ustawiałem na 0.3 mm, wyciągałem wałek rozrządu i wstawiłem go na znaki, łącznie z całym rozrządem, także to odpada. Jaka może być przyczyna?

Edytowany przez grzegorz508, 15 kwiecień 2011 - 18:39.


#9 Share Mlatek

Mlatek

    Użytkownik

  • Members
  • PipPip
  • 60 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Bielsko-Biała
  • Zainteresowania::)

Napisany 16 kwiecień 2011 - 16:51

MF 255 Wiec tak biorac wszystkie mozliwe opcje sprwadz czy dobrze rozrzad jest ustawiony.Mozliwe ze masz za ciasno ustawione zawory lecz ustawiles jak jest w ksiazce. Rozumiem ze glowica nie byla remontowana ani docierane zawory poprostu ktorys zawor wydechowy pozostaje otwarty albo brud pod niego podszedl i nie moze sie zamknac wiec wtrysnij do kazdego cylindra rope i krec aby to sie przepłukało moim zdaniem to jest to.
:)

#10 Share grzegorz508

grzegorz508

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 507 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Głodowo/Pułtusk

Napisany 18 kwiecień 2011 - 11:18

MF 255 Dla potwierdzenia poprawności ustawienia rozrządu:
Dodany obrazek
Dodany obrazek
Dodany obrazek

#11 Share JANCZAK1176

JANCZAK1176

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 679 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 18 kwiecień 2011 - 20:19

MF 255 MF majom to że niekażdy je moze naprawic .Zmiana pierścieni niekiedy nic nie daje ,jerzeli tłoki krencom się cieżko musisz zrobić wieksze luzy na pierscieniach masz owale na tulejach niewidać tego gołym okiem najlepiej zmierzyć srednicówkom .a jak kaszle w kolektor to zle ustawiłeś zawory kolejnoś . :)

#12 Share Mlatek

Mlatek

    Użytkownik

  • Members
  • PipPip
  • 60 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Bielsko-Biała
  • Zainteresowania::)

Napisany 18 kwiecień 2011 - 20:49

MF 255 chyba zle przeczytales bo on ssa powietrze z kolektora wydechowego
:)

Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
MF 255 Dzisiaj, 08:09
  •  

#13 Share JANCZAK1176

JANCZAK1176

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 679 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 20 kwiecień 2011 - 20:14

MF 255 Sorki MIATEK może koleś ma peknientom Głowicegiwice albo wypalony zawór

Sorki MIATEK może koleś ma peknientom Głowicegiwice albo wypalony zawór

Podobne tematy