Zaloguj się, aby obserwować  
bernatziom1996

Brakuje mocy.

Polecane posty

piotrb14    192

no właśnie. i przy okazji sprawdź czy cała inlstalacja nie jest zamulona łącznie z bakiem.

a jeśli to nie to to problem tkwi w pompie paliwowej

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
czarek6    1

jeśli jeździsz na ruskiej ropie to czesto filtry paliwa sie zapychają takim drobnym piaskiem ale wtedy by ci sie zapowietrzał wiec to raczej filtr powietrza albo cos w pompie przeskoczyło i daje mniejszą dawke


zawsze postaram sie jakoś pomuc.......
I nie bądźcie oporni na moje argumenty :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ziomal89    0

moja opinia jest taka napoczątek wymiana filtru paliwa i powietrza i by się przydało zawory wyregulować a jeżeli to nie pomoże sprawdzić ciśnienie sprężania i doładowania ewentualnie pompa i wtryski do sprawdzenia zależy ile mth i na czym jeździsz

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wojtas972    11

kolego ma sie rozumiec ze to nowy ciagnik??

frotki to ogolnie sa troche tepe z niskich obrotow ja mam dosyc czesto okazje jezdzic 10641 i tez jest mulowata z niskich obrotow dopiero na wyzszych ma dobrego kopa

na pocztek jak koledzy radza filtry potem sprawdz wtryski nastepnie to pompa paliwa, jest tez mozliwosc slabego cisnienia oleju ale jesli to jest nowy ciagnik to raczej watpie w to

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
racha    3

ja taż mam problem z 9641 mianowicie na zimnym silniku przyciskam gaz do oporu a obroty do 1000 dojdą i nic, a na rozgrzanym silniku niema problemu idzie normalnie filtr paliw wymieniłem ale nic się nie poprawiło mam 2100 mtg

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
racha    3

wiem że nie powinno się gazować ale jakoś dziwnie szedł to przycisnąłem gaz i taki był efekt

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wojtas972    11

a filtr powietrza wymieniles? na cieplym chodzi bez zarzutu nawet sie nie przydusi??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
racha    3

no właśnie filtra powietrza jeszcze nie wymieniłem, ja pochodzi chwilkę to już potem jest ok

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować  

  • Podobna zawartość

    • Przez SPECO
      WITAM !
       
      Mozna powiedzieć że jesli chodzi o ciagniki to jestem "zielony" zakupiłem w ostatnich 5latach 2szt. pierwszy to zetor 5320 2002rok w tym roku zakupiłem model POKAZOWY od zetora z KALISZ-a jest to 2006 z przebigiem 5 Mth - a jeśli chodzi o jego obsługę to jestem ciemny ! Ale powoli sie uczę ! Będą mi słuzyć do odśnieżania zimą no i jakiś lekkich prac leśnych w innych porach - zwożenie dębiny itd. . .
       
       
      Zwracam się z prośbą o jakąś podpowiedz jakich oleji i płynów uzuwacie ?! Czy tylko te podane w książce serwisowej czy może jakiś inne ?? ?? ??
       
       
      Pozdrawiam Radek
    • Przez Marco007
      Witam, zwracam się z zapytaniem do znawców silnika jaki znajduje się w mojej Forterze 11441. Mianowicie postanowiłem zamontować zegar doładowania turbo (chciałem zobaczyć kiedy turbo wstaje bo na niskich obrotach ciężko się rusza - choć ten model tak ma,wiadomo) i mu mojemu zaskoczeniu podczas pracy w pełnym obciążeniu zegar wychyla się na 1,5 bar - co moim zdaniem jest za dużą wartością na ten silnik. I teraz pytanie do was czy to jest norma czy coś szukać A jeżeli tak to gdzie? Dodam że podczas pracy gruszka od zwrotu odpowiedzialnego za ograniczanie ciśnienia nie pracuje a gdy wydłużę sztange tego zaworu to turbo wstaje duuuzo później więc to rozwiązanie odpada. 


    • Przez pudło
      Bardzo wolno opadają ramiona podnośnika (z obciążeniem 500 kg.trwa to ok 20 sekund ) ,Czy jest możliwość jakoś to wyregulować , jeśli tak to podpowiedzcie jak to zrobić ? (przestawianie dźwigienki w kabinie od regulacji szybkości nic nie daje - żadnej reakcji) Gdzie szukać przyczyny?
       
    • Przez klocek1231
      Witam. Od jakiegoś czasu zauważyłem spadek mocy przy mojej forterra 11441. Widzę ze jak np siałem na dwójce na dwóch polbiegach i zawsze szedł sobie leciutko z dużym zapasem mocy, teraz czuję jakbym nie wiadomo jaki wielki siewnik ciągnął za sobą. Jadę na 1800obr i jak dodam gazu to praktycznie juz te obroty ledwo co sie wkręcają... Bardzo wolno... To samo w orce. Orałem zawsze na jedynce z jednym polbiegiem. Teraz w zasadzie musiałem albo z dwoma polbiegami albo na czwórce polowej....  Większość prac polowych wykonywałem zawsze w zakresie 1700-1800 obr Mam wrażenie ze do tych 1600 obr ciągnik  mniej więcej ma podobna moc co zawsze... Problem pojawia sie od 1700 wzwyz. 
       
       
      Ciągnik nie dymi ani nic 
       
       
      Z góry dziękuję za porady 
    • Przez Marcink10
      Witam. Potrzebuje pilnej pomocy z pacjentem zetor forterra 11441. A mianowicie problem polega na tym że podnośnik nie działa (jedynie czasami po odpaleniu chwile podnosi) oraz nie działa wgl wałek wom. Problem rozpoczął się po umyciu ciągnika. Sprawdzone kostki pod kabiną, wszystkie wyczyszczone i zapśikane contactem i nadal nic nie pomogło. Sprawdzone także kostki przy ehr. Proszę o pilną pomoc i z góry dziękuję.
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj