Skocz do zawartości

Zdjęcie

Jasno-błękitny dym


52 odpowiedzi na ten temat

#41 Share mrmtz82

mrmtz82

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 143 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 15 kwiecień 2011 - 21:38

Jasno-błękitny dym U mnie było to samo a silnik był rtemontowany generalnie. a póżniej doszłem że woda w paliwie i pompa paliwowa wyjechana dałem do regeneracji spuściłem paliwo i nalałem (świeżego) chodzi jak pszczułka

Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
Jasno-błękitny dym Dzisiaj, 01:07
  •  

#42 Share zorzyk2

zorzyk2

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 3403 postów
  • Płeć:Nie powiem
  • Lokalizacja:nima

Napisany 17 kwiecień 2011 - 20:46

Jasno-błękitny dym

Jednak był to jeden nieszczęsny wtrysk!! Uszczelka pod głowicą była cała.

No i wyszło na moje

#43 Share seweryn20

seweryn20

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 7626 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:B-B

Napisany 18 kwiecień 2011 - 14:27

Jasno-błękitny dym Nie wyszło na twoje. Gdyby zdjął kolektor jak pisałem ustalenie usterki zajęło by 20 minut, szybciej niż pisanie tych wszystkich postów a nie trzy dni babrania na forum. Wiedział by to prawie na sto procent bez żadnych przypuszczeń i wróżenia. A jej usunięcie trwało może pół dnia z regulacją wtrysków włącznie. Napisałem wcześniej wyraznie co powinien zrobić po obejrzeniu objawów ze sprawdzeniem wtrysków włącznie.
KPK Kumurun Team

#44 Share zorzyk2

zorzyk2

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 3403 postów
  • Płeć:Nie powiem
  • Lokalizacja:nima

Napisany 18 kwiecień 2011 - 15:27

Jasno-błękitny dym I tak musiałby wyjąć wtryski, bo przez zdjety kolektor ich by nie sprawdził i nie naprawił. Więc ta propozycja z kolektorem, to propozycja podwójnej roboty, trzeba pojechać kupić uszczelkę, może urwaną śrubę. Ile jest śrub do wyjęcia wtryskiwaczy, dużo więcej niż tego kolektora? powinien wtryskiwacze od razu zawieźć do sprawdzenia, bo to najczęstsza i najbardziej prawdopodobna przyczyna. O sprawdzeniu wtryskiwaczy pisałem na samym początku, na pierwszej stronie. Dużo kaszy przed Tobą ;)

Edytowany przez zorzyk2, 18 kwiecień 2011 - 15:35.


#45 Share seweryn20

seweryn20

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 7626 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:B-B

Napisany 18 kwiecień 2011 - 19:26

Jasno-błękitny dym Gadasz bzdury Po zdjęciu kolektora widać który cylinder kopci, jeśli bierze olej to jego ślady są w kolektorze i widać czy wszystkie cylindry czy jeden, Jeśli mocno leje wtrysk to kopci i często wyrzuca paliwo do kolektora. Wiesz który. Proste? Poza tym to się już tyle się kolektorów narozbierałem w ciągnikach i nigdy nie miałem z tym problemu. A gdyby brał olej? To jak idiota woził by wtryski tam i z powrotem i nic z tego by nie było tylko głupia robota na ślepo.
KPK Kumurun Team

#46 Share zorzyk2

zorzyk2

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 3403 postów
  • Płeć:Nie powiem
  • Lokalizacja:nima

Napisany 18 kwiecień 2011 - 21:42

Jasno-błękitny dym Możesz gdybać, przyczyną był wtryskiwacz. A co zrobiłbyś przy konstrukcji nie pozwalającej tak prosto zdjąć kolektor? W samochodzie osobowym też byś zdejmował kolektor. Wyjęcie i sprawdzenie wtryskiwaczy, to godzina roboty, półtorej -góra , szczególnie gdy objawy wyraźnie to sugerują.

#47 Share seweryn20

seweryn20

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 7626 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:B-B

Napisany 19 kwiecień 2011 - 14:44

Jasno-błękitny dym Najwyrazniej jedyne przypadki z jakimi miałeś do czynienia to niesprawne wtryski. Jak się kiedyś z tego powodu nagonisz to nabierzesz pokory. Bo teoria że przeważnie dymiący silnik to wtryski jest idiotyczna. Po prostu miałeś fuksa i tyle. Różnica między nami jest taka że ja muszę wiedzieć co jest grane zanim zacznę rozbierać silnik a ty zgadujesz. Nie naprawi wtryska przez kolektor ale będzie wiedział na sto procent czy to wtrysk i który. Gdyby nie przypadek że to była wina wtrysku, a okazało by się że były dobre do dziś byś się drapał po głowie i zastanawiał się co to może być. Wtryski wyjąć to osiem nakrętek na przewodach ciśnieniowych, cztery śruby od przelewu i osiem do kolby wtryskiwaczy. Do tego nowe podkładki i koszt sprawdzenia. Kolektor to sześć śrub i może trzy podkładki jak stare się rozlecą i dwadzieścia minut roboty.Po zdjęciu kolektora po pół godziny powiedział bym ci co i jak i który to wtrysk a ty może odkręcał byś przelew nie mówiąc o tum ile czasu zajęło by sprawdzenie. Mniejsza z tym ważne że maszyna do formy wróciła.
KPK Kumurun Team

Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
Jasno-błękitny dym Dzisiaj, 01:07
  •  

#48 Share Mikey

Mikey

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 30 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 19 kwiecień 2011 - 19:24

Jasno-błękitny dym Wczoraj wymieniłem wtrysk i już dziś jeździłem do lasu. Wszystko śmiga jak dawniej. :)

#49 Share zorzyk2

zorzyk2

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 3403 postów
  • Płeć:Nie powiem
  • Lokalizacja:nima

Napisany 19 kwiecień 2011 - 19:52

Jasno-błękitny dym Tak z siebie natychmiastowo silnik się nie zużywa i to jest rozłożone w czasie, zapieczonym pierścieniom towarzyszą przedmuchy do skrzyni korbowej, pękniętym - dodatkowe odgłosy. Zanim rozbiorę silnik, to najpierw go osłucham, pomierzę ciśnienia, chyba że objawy są jednoznaczne. W przypadku wymiany jakiegokolwiek wtryskiwacza sprawdzam wszystkie. Co do tych elementów,sztuk które wymieniłeś to i tak trzeba było to zrobić. Wykonam próbę olejową i też będę wiedział co zużyte w układzie tłok - cylinder, zawory.
Twój sposób, to też jakaś metoda. Widać ten fuks był stronniczy :D

Mikey - powodzenia w eksploatacji.

Edytowany przez zorzyk2, 19 kwiecień 2011 - 19:55.


#50 Share Mikey

Mikey

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 30 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 20 kwiecień 2011 - 14:07

Jasno-błękitny dym Dzięki Przy wymianie tego 1 wtrysku sprawdzałem wszystkie inne i były dobre.

#51 Share Waldek1967

Waldek1967

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 3 postów

Napisany 22 kwiecień 2011 - 16:45

Jasno-błękitny dym Zobacz czy w kolektorze ssoncym ten co pobiera powietrze z filtra powietrza jest olej ? jak jest olej i jest mokry korektor ,to masz popekane pierscienie tłokowe

#52 Share Rolnik1973

Rolnik1973

    Polska w naszych rękach

  • Members
  • PipPipPip
  • 2887 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:LUBELSKIE [ LBI ]
  • Zainteresowania:Pamiętaj! Kupując zagraniczne produkty wspierasz konkurencję która wykańcza nasz kraj.

Napisany 22 kwiecień 2011 - 18:05

Jasno-błękitny dym Sorki pomyliłem temat.

Edytowany przez Rolnik1973, 22 kwiecień 2011 - 18:14.


Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
Jasno-błękitny dym Dzisiaj, 01:07
  •  

#53 Share UrsusCzesio

UrsusCzesio

    KPK Kumurun Team

  • Members
  • PipPipPip
  • 2661 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Lutówko gm Sępólno powiat sępoleński

Napisany 31 sierpień 2011 - 16:39

Jasno-błękitny dym Zorzyk, dziękuje za twój ciekawy sposób na pulsowanie przewodu wysokiego ciśnienia. Mój od kiedy go kupiłem chodzi tak charakterystycznie jak na początku filmu. I ostatnio jak by bardziej i kopci na niebiesko, spala kapke za dużo a ducha niby ma ale jakos wydaje mi się że więcej ten silnik potrafi i faktycznie jest brak pulsowania na 1 wtryskiwaczu od chłodnicy a na reszcie jest B)
Mój Wladimirec podbija świat


Dodaj odpowiedź



  

Podobne tematy