pawel5991

czy ciagniki renault sa dobre

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
heniek36    18

al capone dobrze mówi dać mu wódki jak żle chodzi to był rozbierany i żle złożony jak wszystko ok to musi chodzić jestem amtorem  ale składałem  taki silnik chodzi jak nowy to była 6 z pęknitym wałem

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość ozzborn   
Gość ozzborn

czyli znowu mega niezniszczalny MWM fendta z peknietym wałem  :D

czar powoli pryska  ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
reno9034    1

z tego co widze to zeby wymontowac  pompe paliwa to trzeba najpierw odkrecic pompe hydrauliki

ktora zamontowana jest po drugiej stronie obudowy rozrzadu

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
AlaCapone    5015

Niestety we wcześniejszych było jeszcze więcej roboty. :D


"Nie dyskutuj z głupszym, bo sprowadzi Cię do swojego poziomu i pokona swoim doświadczeniem!" - ciągle muszę o tym pamiętać.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Maikel1987    2

Mam pytanie czy lepiej rozglądać się za renowka 80.14 czy john deerem np 2040 czy jakimś innym modelem jd w okolicy 80 km

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
izydor6280    1154

jeśli będą w porównywalnym stanie to wszystko jedno, oba są mało awaryjne i zwykle tak samo wyjechane, plusem w żółtku będzie silnik MWM, a raczej jego niski apatyt na ON


Polska B

Kupię zwrotnicę lewą oś okrągłą c330/360

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Renault85-15TX    190

Kolego zacznijmy od tego że każdy będzie Ci polecał to co ma w gospodarstwie i uważa że jest dobre. Jeden powie że JD to Bóg w śród ciągników drugi powie to samo na temat Renault. Najlepiej kup to co jest mniej wyeksploatowane i będzie Tobie odpowiadać, a nie to co Ci ludzie mówią. 


Vixa balet :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Maikel1987    2

To ja wiem ze tak jest ale chodzi też o to jak to jest z tymi częściami do nich ? Wydaje mi się ze teraz to nie problem a i cena raczej jakas dużo większa nie jest od innych .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Renault85-15TX    190

Części do zachodnich ciągników będą chodzić w podobnej cenie. A poza tym w dzisiejszych czasach i tak bardzo rozwiniętego internetu problem z częściami nie występuje. 


Vixa balet :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

koledzy mam cergosa 350 silnik jd przebieg 23tys mth silnik igła nie dymi oleju nie bierze skrzynia chodzi lepiej niż w niejednej nówce mam go 12 lat i prawie bez usterek także renówki są dobre

rozglądam się za podobnym ciągnikiem (ceres, cergos 355), powiedz mi jak spalanie w tym ciągniku, wszędzie czytam że dużo palą w porównaniu do innych o podobnej mocy, ale chce wiedzieć od kogoś kto posiada taki ciągnik, co nim robisz jeśli orka to jaki masz pług jakie gleby, jaki agregat, ile pali na godz pracy przy tych maszynach. bym był bardzo wdzięczny za odpowiedz bez upiększania.   ogólnie proszę o opinie wszystkich użytkowników na temat tych sprzętów. dziękuje, pozdrawia. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Krzychu13    0

Mam dwie renówki obie z silnikami MWM, duża 110-14,  4 obrotowy pali mi 10l na ha.orki,  ziemia ciężka, małą robię wszystko kopie ziemniaki, rozsiewam nawozy,formownica do redlin itp.w kopaniu ziemniaków pali 2-3 l na godz.tyle co trzydziestka. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
izydor6280    1154

może kolega sprecyzuje model mniejszej, bo dla jednego mały to 561 a dla innego 95.12


Polska B

Kupię zwrotnicę lewą oś okrągłą c330/360

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Krzychu13    0

Mała renówka to 68-14, a co do spalania to przy kopaniu na niskich obrotach ,ani się nie męczy to ile może spalić, ja nie mówię przy formownicy to spali 4-5l.Ja nie muszę bajerować bo nie mam go na sprzedaż 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

przeglądam na tym forum różne tematy o ciągnikach renault i nie znalazłem tego czego szukam: a mianowicie ile konkretnie palą ciągniki z silnikiem DPS 4045 I DPS 4039 (CERGOS 350, ARES 550, CERES 355 CERES 95, i kilka innych) proszę o opinie użytkowników z jaką maszyną pracują jakie ziemie i spalanie na godzinę. sprawa dość pilna. pozdrawiam 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Mam dwie renówki obie z silnikami MWM, duża 110-14, 4 obrotowy pali mi 10l na ha.orki, ziemia ciężka, małą robię wszystko kopie ziemniaki, rozsiewam nawozy,formownica do redlin itp.w kopaniu ziemniaków pali 2-3 l na godz.tyle co trzydziestka.

 

Kolego,sam jak szukałem ciągnika dla siebie,szukałem 110.54 lub 120.54 ale że nie trafiłem akurat na taką w ładnym stanie to kupiłem Aresa 620 który pali mi na ha uczciwej orki na ciężkiej glebie od 14 do 16 l. Jest u mnie w okolicy dużo renówek na silnikach mwm i średnio użytkownicy podają 14 l na ha. Proponuję byś zmierzył dokładnie spalanie a nie pisał tu o 10 litrach,chyba że gruberujesz ze 3 razy a później tylko przewracasz luźną ziemię ;-)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
AlaCapone    5015

Renault z silnikiem MWM tak mają. :D

10-11l/ha to uczciwe spalanie przy założeniu, że silnik jest w pełni sprawny. Dodatkowo zakładamy, że opony są w dobrym stanie, ciągnik jest odpowiednio obciążony i połączony z pługiem wg ściśle określonych zasad oraz wszystkie elementy robocze pługa są dobre.


"Nie dyskutuj z głupszym, bo sprowadzi Cię do swojego poziomu i pokona swoim doświadczeniem!" - ciągle muszę o tym pamiętać.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez lukasz51195
      Witam,Panowie mam dziwny problem z ładowaniem w ciągniku renault 461, po odpaleniu ciągnika ładowanie jest wzorowe ale po czasie gdy włączę wszystkie światła ładownie spada, i alternator się grzeje ( szczególnie koło pasowe)po wyłączeniu obciążenia wszystko wraca do normy, i teraz moje pytanie co może być przyczyną takiego dziwnego problemu, alternator pochodzi z Mazdy 626 2.0D 12V, 80A, dane akumulatora dodaje w zdjęciu, a i mechanik założył mi taki kabel od ładowania (jak na zdjęciu) a ja teraz założyłem od spawarki bo myślałem że coś pomoże. A 2 sprawa u mnie jest pasek 10mm czy jest jakaś opcja przerobienia alternatora z jakiegoś VW na taki pasek, bo wiem że golfy 2 miały na 10mm ale wolał bym coś nowszego. Pozdrawiam 🙂🤚🤚🤚🤚i czekam na Pomoc.



    • Przez Kamilmok
      Witam . Problem zaczął się od dmuchniętej uszczelki pod głowicą , w trakcie naprawy mechanik wysłał pompę paliwa do regeneracji alby ją od razu sprawdzić . kupiliśmy nowe ori wtryski .  
      Po złożeniu wszystkiego brak mocy , orka na 4 skiby ziemia cieżka i jak było ciężko to zamiast grzebać kołami to dusiło ciągnik na biegu 1-1. 
      Postawiliśmy do drugiego mechanika pompiarza , niby wszystko posprawdzał pobawił sie zapłonem  i mówił ze wszystko jest dobrze . Pali na dotyk . teraz w polu nie był testowany jeszcze ale jak ciągną 6 ton pszenicy pod górkę to prędkość spada ze trzeba zbijać pół biegi . takze chyba nie jest dobrze . 
       
      gdzie szukać przyczyny ?
       
    • Przez Griszka92
      Witam
      Po wymianie sprzęgła na nowe całego kompletu marki Kawe oraz obróbce koła zamachowego sprzęgło nie wysprzęgla, jedynie idzie wrzucić wsteczny poza tym WOM nie działa. Sprzęgło niby ustawione fabrycznie bo śruby znaczone !? Wie ktoś może jak to ustawić ? Jakieś dane czy cokolwiek 
    • Przez lukasz3564
      Witam poszukuję drzwi lewych do renault 9034 TX jeśli ktoś posiada proszę o wiadomość.
    • Przez MarcinKa
      Witam
      Może ktoś podpowie czy jest jakis zawór czy jakaś inna przesłona czy jakby tam zwał na przejściu pomiedzy zbiornikami górnym a tym pod kabina??
      Pytam bo lalem paliwo i zapełniłem górny na maksa i nie poszlo w dolny dopiero jak przejechałem na pole to paliwo spadło do dolnego zbiornika...
      Dziwne trochę,przewód łaczacy oba gruby jest powinno samo lecieć nie ma zadnych kraników nie wiem co za przypadłość...
      Ktoś coś??
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj