gregJCB

JCB 2135

Polecane posty

gregJCB    0

Witam grono. Panowie wpadł wi właśnie w polu taki temat w czasie upraw.Nagle z zbiorniczka płynu(przed przednią szybą)uleciał płyn, ciężko stwierdzić czy nagle czy stopniowo. Po nalaniu oraz jako takim odpowietrzeniu, zaczeł pokazywać się wyciek pod sprzęgłem w takim okienku(widac tam koLo zamachowe u dołu)2sróbki na 8kluczyk i kawałek blaszki. Wczasie roboty w miare upływu czasy płyn uchodzi no i jak wiadomo pedał sprzęgła jest stanowczo kolokwialnie mówiąc inny. liczę na jaką kolwiek poradę gdyż każda będzie cenna.pozdrawiam. jcb 2135 silnik perkins

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
koses    13

Właśnie przejrzałem katalog ale od modelu 155 -185 i tu wysprzęglik jest na zewnątrz obudowy sprzęgła a z twojego opisu wychodzi że ty masz siłownik sprzęgła bezpośrednio za łożyskiem sprzęgłowym tak jak teraz mają osobówki i bez wyciągania silnika niestety się nie obejdzie ,chyba że to wina wężyka to może by go jakoś wymienił ale tak czy inaczej musisz dokładnie się temu przyjrzeć przez to okienko.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
gregJCB    0

koses. W tym okienku u dołu nic nie widać tylko dól koło i tyle. Mają z boku tj gdzie? Gostek z toruńia wysłał mi jakieś opisy. sprzegła suchego no i wg.tego wychodzi że wysprzeglik w srodku wraz z takimi dwiema rurkami.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
koses    13

Z obudowy sprzęgła wychodzi ośka na jednej stronie są widełki naciskające na łożysko a z drugiej stronie czyli na zewnątrz jest dźwignia na którą naciska wysprzęglik (siłowniczek) ,dodaję fotkę z katalogu sprzęgła do porównania z tym co ci przysłali f180157abda9c14am.jpg

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
gregJCB    0

koses podaj mi Twój adres to wysłe ci całą zawartość tego co mi podesłał i sam lukniesz,Ja już widze że to nie to co dodałeś u mnie jest w srodku na wałku wysprzeglik z dwiema rurkami i sprężynką.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
gregJCB    0

no chłopaki! obdryndałem i tak. serwis JCB za wysprzęglik zawołał kosmos 5tyś netto obdrynadłem oraz odwiedziłem innego przedstawiciela ale głównie marki case no i poszukaliśmy w katalogu ich, wychodzi ok.480Euro uf no zawsze mniej boli. Szukam jeszcze dalej i zobacze.Mam czas gdyż i tak zamówie dopiero jak bedzie wiadimo dokładnie, zrobimy to sami gdyż serwis wg.cennika liczy za godz pracy 1 mechanika 110zł netto uf. Może jakiegoś rozbitka sie trafi heh. p.s mam pyt. co to jest jak na pól biegach zaczyna coś piszczeć w skrzyni? pozdro

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
dawidg2    31

W sumie do JCB jest pełno nieautoryzowanych sprzedawców części. Większość ściąga z angli więc chwilę to potrwa ale są tańsze. Poszukaj jeszcze u wujka Google sklep Excavar też handluje JCB.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
koses    13

Greg ale spokojnie, jak rozbierzesz to może okaże się że wystarczy wymienić uszczelniacz jeśli gładź na cylindrze jest w nienagannym stanie,A co do półbiegów to opisz dokładniej (na postoju ,w czasie jazdy ,na jakich obrotach i którym półbiegu ) jeśli okaże się że będziesz potrzebować uszczelniaczy to tu znajdziesz a oddział w olsztynie potrafi dobrze doradzić http://www.alfa-pl.com/?p=kontakt

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
gregJCB    0

koses! mówisz tzn. piszesz że to jest możliwość zregenerować?nawet fajnie by było.Jasne oblukam i tp jak rozbiore ale spoko dam znać na bierząco. Półbiegi-wiec tak; na głównym biegu na każdej sekcji(l.m.h) jest cisza a jak tylko zapne mu jakiś pół bieg zaczyna sie dzwięk dziwnego piszczenia na każdym stopniu obrotów nie załeżnie czy postój czy jazda. dzieki za odnośnik napewno się przyda.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
koses    13

Ale jeśli na postoju ci coś piszczy to wciśnij sprzęgło żeby skrzynia stanęła i jak będzie cisza to to znaczy że coś się dzieje ze strony mechanicznej natomiast jeśli po wyhamowaniu skrzyni nadal będzie piszczało to usterka jest z winy hydrauliki (ciśnienie ,rozdzielacz ,spracowany olej ,...)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez c308
      Witam zastanawiam sie czysto teoretycznie gdybym chciał założyć firmę produkującą traktory to jak taka maszyna powinna wyglądać aby z podzespołów dostępnych na rynku stworzyć tanią,prostą maszynę do której nawet za 20,30 lat nie byłoby problemu o części.I czy w ogóle w Polskich realiach takie cos (moje marzenie z dziecinnych lat)jak budowa ciągnika jest realne.
      Moja propozycja jest taka silnik 100km mocy perkins,pompa podnośnika ursus c 385 lub 1224,tuz także od nich,Kabina prosta wykonana we własnym zakresie tak samo maska i światła.Najważniejsze z czego skrzynia i mosty aby za pare lat był dostęp do części.Wałek 540 zalączany elektromagnetycznie jak noże w kosiarce,tak samo załączany przedni napęd.Cena 100 tys za egzemplarz czy to ma jakikolwiek sens.
    • Przez PatrykBesiński
      Dzień dobry, 
      Problem jaki wykryłem w Renault Dionis 130 podczas pracy na wałku WOM. Po włączeniu wałka na sucho, bez podłączonej maszyny jest wszystko ok, wałek pracuje, natomiast podczas pracy pod obciążeniem WOM wałek po chwili wyskakuje, dźwignia przeskakuje w pozycję neutralną. Trzymając dźwignię lekko palcami jest ok, ale gdy nie przytrzymuję dźwigni to po sekundzie wypada. 
      Dzieje się tak pod obciążeniem.
      Gdzie może leżeć problem? 
      Czy jest tam jakaś regulacja dźwigni i być może za lekko wskakuje czy raczej problem leży gdzieś w napędzie WOMu? 
    • Przez dominikl95
      witam pojawił mi się problem w fordzie 7910 z przednim napędem Majac wyłączony napęd uprawiałem ziemię i jechałem pod górkę i widziałem że napęd się sam załączał i wyłączał.Tak jak by dostawał prąd i się włączał Dodam że rowniez że przy włączonym przycisku nie pali mi się światełko na przycisku że jest załączony. Myślicie że to wina włącznika elektrycznego 4x4 czy głębsza usterka
    • Przez Stachowy
      Witam!
      ostatnio zaczalem sie zastanawiac czy zamiast kupna c360 i tura do niego nie lepiej bedzie kupic ostrowka. bo tak z przodu mamy tura na grubej ramie a tylka wyzke mozna odjac.
      i mam kilka pytan do osob ktore pposiadaja ostrowki. jaki jest udzwig przedniej łyzki, i czy tylni most jest jak w c360 ze da rade zrobic belki i zaczep. bo wiem napewno ze przekaznika nie ma i ze nalezalo by dac duza p[rzeciwwane na tyle bo jednak lyzka troche wazy. dobrym plusem jest wspomaganie i oddzielny zbiorkim z plynem do hydrauliki jakiego nie oferuje c360.
      czekam na opinie pozdrawaiam
    • Przez dominikl95
      co powiecie na temat forda 7910 planuje zakupić ,na co zwrócić uwagę jak z awaryjnoscia,spalaniem itp
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj