kajoo20

Ile oleju w skrzyni MTZ 82???

Polecane posty

Albin692    0

Czym można odłączyć hamulec wałka sprzęgłowego poprzez usunięcie tego krótkiego cięgna ?

Czy nie będzie to przeszkadzać i czegoś nie uszkodzi ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mani51    373

Czemu chcesz go odłączyć? Jak wywalisz cięgno to cofnij całkiem do oporu dźwignię z tym wałkiem od hamulca i czymś zablokuj żeby tarczki bez potrzeby nie tarły o siebie, ale nawet jak tego nie zrobisz to nic się nie stanie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
LTZ55a    118

Po co to odłączasz, u mnie jest tak ustawione, że nawet nie drga przy wciskaniu sprzęgła, ale ja mam zamiar to poprawić.


Sprzedam części silnika MTZ 50/550 oraz katalog części MTZ50/550.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
robi57362    2350

witam ile w waszych stronach może kosztowac remont skrzyni pośredniej i tej głównej. Mi mechanik powiedzial 1500-2000 zl za sama robocizne .duzo?malo ?


jesli pomoglem kliknij fajne

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pawel86lhr    34

Myślę, że to rozsądna cena za taki remont. Wiem ile jest przy tym roboty bo sam robiłem. 

Doprecyzuje jeszcze robiłem skrzynie 14/4 synchroniczna plus sprzęgło skrzyni pośredniej nie ruszałem bo była ok. W sumie części wyniosły mnie ok. 2500 tys. Bo skrzynia była poważnie uszkodzona. Ale sumując z fachowcem było by 5+ tysi a tak za resztę wymieniłem rozdzielacz pod kierownicą. 

Edytowano przez pawel86lhr

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
chrzan86    0

Witam Panowie ;) a powie mi ktoś ile wchodzi w  przednie zwolnice tego  EXP -000  Bo mam problem z wyciekającym olejem, chciałbym wypróbować czy to poskutkuje. Jeśli ktoś stosuje ten smar to poprosił bym o informację ile tam wchodzi żeby 2 razy nie zamawiać. 

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
papai    0
Dnia ‎11‎.‎01‎.‎2013 o 18:02, piotr820 napisał:

Ja mam Tabele w której jest napisane ile i gdzie oleju... Do skrzyni 40 litrów oleju GL4 SAE80/90 tak pisze w tej tabeli, lecz ja wleje GL5 85W140, będą lepiej biegi wchodzić...

Jeśli ktoś chce tą tabele zapraszam na PW.

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez ilovemtz
      Prosze aby w tym temacie wypowiadali sie posiadacze mtz[nie pronarów].
      My mamy mtz-a z 1983r i ojciec nic złego na silnik nie moze powiedziec wał jeszcze nie byl robiony. Ciagnik zrobil okolo 15000mth nie wiem czy to duzo czy mało. Co prawda ceiknie ale one juz takie sa. Co do awaryjnosci to moge powiedziec ze wiekszosc czesc zaczynamy dopiero teraz wymieniac tj. po 24latach wczesnije nie było potzreby. Co do spalania to jest małe w orce okolo 14l/ha napewno mniej niz ursus czy zetor z tych rocznikow nie mowie o nowych forterrach. Jest mały problrm z czesciami bo nie mozna ich dostac musimy po nie jezdzc do oddalonego o 50km żmigrodu bo nigdzie w poblizu ich nie dostaniemy .Powiedzcie co na ich temat mowia wasi ojcowie czy wy sami. Sami wiecie ze nie taki rusek straszny jak go piszą.
    • Przez Maksol
      Witam mam pytanie do posiadaczy MTZ  o opinie o nowszych modelach MTZ lub konkretnym modelu 892.2. Co się w nich konkretnie psuje i czy w ogóle warto kupować nowego MTZ w dobrej cenie? Jak spisuje się w orce, talerzówce i agregacie siewnym 3m?
    • Przez Maksol
      Witam mam pytanie co do biegów w mtz 892.2 mianowicie czy jeśli jadę ciągnikiem to muszę zmieniać w trakcie jazdy na tryb z szybszymi biegami czy mogę od stojącego wrzucić tryb z szybszymi biegami i od początku jechać tylko na nich? Zamiast zaczynać z trybu z niższymi biegami i zmieniać w trakcie jazdy na tryb z wyższymi żeby jechać po koleji czy od razu mogę z postoju jechać na szybszych nie ruszając wolniejszych?Chyba że to po prostu są biegi polowe i szosowe jak w starych ciągnikach?
    • Przez rastafarmer
      Witam wszystkich bardzo serdecznie!
      Jestem nowym użytkownikiem- pomimo tego że przeczytałem regulamin, proszę o troszeczkę wyrozumiałości i uwagi jeśli robię jakieś błędy
      Mianowicie posiadam MTZ-ta 82 z przednim napędem. W najbliższym czasie chciałbym wymienić w nim opony z przodu.
      Fabrycznie mam wstawione 11,2 R20. W związku z powyższym mam do Was pytanie- czy jest możliwość wstawienia opon 12,4 R20? Czy to się wszystko "zgra" bez wymiany tylnych opon?
      Proszę o porady i uwagi.
      Pozdrawiam!
       
      Szymek
    • Przez Bostorn
      Witam
      Od niedawna jestem posiadaczem stety bądź niestety Jumza wersji rolniczej Koparko spycharki. Masa kasy w niego poszła i idzie dalej, gdyż nie lubię, jak mój sprzęt przypomina szajs. Porobiłem silnik, teraz czas na hydraulike. Dużo przewodów jest powymienianych, niektóre są dużo za długie, czepiają, haczą. Przewod od obrotu czepia o łapę, Jutro porobię zdjęcia i wstawię jak to u mnie wygląda. (wszystkie te operacje robił, robili poprzedni właściciele) 
      Moje pytania oraz problemy są zastępujące :
      - Czy mógłby mi ktoś pomóc z odpowiednim ułożeniem przewodów i ich podłączeniem tak, aby wszystko było tak jak należy? Może ktoś coś źle podłączył, złą stroną poprowadził? 
      - Podczas pracy masztem potrafi dziwnie działać, tzn chcę do góry coś unieść, siłownik idzie do dołu, a po chwili idzie do góry. , czasami bywa tak, że silnie i szybko podnosi, bądź obraca się w 1 stronę, a w 2gą bardzo bardzo powoli i z oporem wraca.  Ostatni z siłowników (od wideł) mocno ciekł, więc go wyjąłem, oczywiście był prawie cały schowany, podczas odkręcania przewodów, w górnym było ciśnienie i powietrze, tryskało i pluło konkretnie. Czego to może być wina? Układ jest zapowietrzony? Jak go odpowietrzyć? 

×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj