przemek111447

zetor 7340 stukanie w prawym kole

Polecane posty

kolego to napewno od hamulcy prawdopodobnie nie ma już klocków hamulcowych w zetorach od 3320 do7340 i 7711,7745 są hamulce tarczowe(co raz nawet byłem w czechah i mówili że są to niezbyt udane hamulce)ale to co ci się dzieje to od hamulcy i musisz zwolnice wyjąci (wymiana pompek i cylinderków nic ci nieda.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Według mnie to są to bardzo udane hamulce w porównaniu do modeli 52.. 72....U nas przez 10 lat użytkowania nie było najmniejszych problemów z nimi. A może to nie hamulce tylko łożysko siadło Ci na półosi i właśnie przy hamowaniu daje o sobie znać radziłbym Ci odkręcić kapsel i od tego zacząć

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

no słuchaj kolego wszystko jest dobrze póki wszystko działa a z głowy sobie tego nie wymyśliłem tylko miałem taki sam przypadek w zetorze 6340 a napewno w modelach 52.. i 72.. hamulce są proszcze(jedynie odpowietrzanie jest trudniejsze)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
przemek111447    141

kolego proximapower85 hamulce mam dobre ale dzieje sie tak jak napisałem i jesli miałes ten sam problem to jak sobie z nim poradziłes?wystarczy tylko zwolnice sciagnac czy tam dalej tez trzeba rozebrac?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

klocki i tarcze zmieniłem,pompki,cylinderki i tam jeszcze pare dupereli tylko że u mnie nie było hamulce ale njpierw zrób t ale u mnie po tym było dobrze.ak jak ci każe majsterpopsuj88 zaczni od najładwiejszego

Edytowano przez PROXIMAPOWER85

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość   
Gość

nie wiem jakie są w 7340 czy suche czy mokre ale chyba mokre tarczowe co do zużycia to sa to o niebo lepsze chamulce niz w 52-72 w zasadzie sie nie psują, a przy tym bardzo skutecznie hamują, naprawa też nie jest nie wiadomo jak skomplikowana, i przy tych i tamtych i tak musisz ściagać zwolnice co do stukania to najpierw zlokalizuj gdzie czy na pochwie czy na zwolnicy, bo jak zwolnica to może ząb sie ukruszył i przy hamowania stuka jak sie zazębia , ja bym ci doradził zlej oliwe z zwolnicy i odkręć dekiel na niej kręć kołem i sie przekonasz, najwyżej zainwestujesz w uszczelke i olej.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

no słuchaj kolego wszystko jest dobrze póki wszystko działa a z głowy sobie tego nie wymyśliłem tylko miałem taki sam przypadek w zetorze 6340 a napewno w modelach 52.. i 72.. hamulce są proszcze(jedynie odpowietrzanie jest trudniejsze)

A co niby jest skomplikowanego w tych tarczowych hamulcach a są lepsze o tyle, że jak padnie pompka co niekiedy sie zdarza to nie musisz zdejmować zwolnicy tylko 20 minut i cylinderek przełożony. I popraw ten dziwaczny wyraz "proszcze" :blink: bo nie wiem ile w nim błędów zrobiłeś.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

kur.. geniuszu.może napisze tak robiłesi hamulce w jakimkolwiek zetorze albo ino w rowerze ja mam zetora 3320 z 2004r i miałem 3320 z 1997r i w ani jednym to nie zbytnio hamowało w 6340 tak samo dlatego też niebardzo mi sie to podoba.a od pisowni to się odpier... bo sam pewno nie jestesi lepszy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

No to może Cię zdziwie chłopaczku bo hamulce robiłem w kilku zetorach i w rowerze różwnież. Za geniusza sie nie uważam, bo wiem , że na af jest grono duzo bardziej doświadczonych mechaników, za najgłupszego też jednak nie uchodze bo z wykształcenia jestem inż, mechanikiem więc siłą rzeczy potrafię więcej niż "ino" rower naprawić. Jeżeli jest dyskusja to licz sie z tym, że niektórzy mogą mieć odmienne zdanie a twoje armumenty typu kur... i odpier... jakoś do mnie nie przemawiają. I jeszce jedno ja przynajmniej staram sie pisać poprawnie bo to o mnie świadczy. A jeżeli chodzi o Twoje problemy z hamulcami to może poprostu nie potrafiłeś ich odpowiednio ustawić. Jeżeli masz problem z napisaniem chociaż jednego poprawnego zdania to wątpliwym jest, że dasz sobie rade z odpowiednim ustawieniem hamulców. A odnośnie mojej wcześniejszej wypowiedzi to nie miałem na celu obrażania Cie w żaden sposób.

 

Ps: Nasz sposób wyrażania sie świadczy o tym jakimi jesteśmy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

no ino to nie ja miałem problem do ciebie tylko ty do mnie,a co do hamulcy to jak już napisałem w drugim poście że słyszałem jak w czechach tak mówili że nie są to udane hamulce więc ja tego nie wymyśliłem tylko napisałem że miałem taki przypadek w z6340.A co do wyrażania to może masz i rację ale jak byś mnie znał bliżej to byś wiedział że jestem bardzo nerwową osobą a to czy jesteś inż. mechanikiem i czy robiłeś w jednym czy w kilku zetorach hamulce to mnie zbytnio nie interesuje.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

No widzisz jak chcesz to potrafisz z kulturką:).Twierdziłeś,że robiłem hamulce w rowerze to Ci uczciwie odpowiedziałem, że nie tylko i jakieś ku temu kopmetencje posiadam A to, że jesteś osoba nerwową to mnie też nie interesuje. Jeżeli twierdzisz, że są awaryjne to powiec co sie psuje bo argument, że w Czechach tak mówią to nic nie znaczy. I nie mówie tego żeby Cie drażnić tylko jestem ciekaw co ci sie psuło dokładnie, że tak twierdzisz.

 

A na nerwy to melise polecam:):):)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kaziek    0

No to może Cię zdziwie chłopaczku bo hamulce robiłem w kilku zetorach i w rowerze różwnież. Za geniusza sie nie uważam, bo wiem , że na af jest grono duzo bardziej doświadczonych mechaników, za najgłupszego też jednak nie uchodze bo z wykształcenia jestem inż, mechanikiem więc siłą rzeczy potrafię więcej niż "ino" rower naprawić. Jeżeli jest dyskusja to licz sie z tym, że niektórzy mogą mieć odmienne zdanie a twoje armumenty typu kur... i odpier... jakoś do mnie nie przemawiają. I jeszce jedno ja przynajmniej staram sie pisać poprawnie bo to o mnie świadczy. A jeżeli chodzi o Twoje problemy z hamulcami to może poprostu nie potrafiłeś ich odpowiednio ustawić. Jeżeli masz problem z napisaniem chociaż jednego poprawnego zdania to wątpliwym jest, że dasz sobie rade z odpowiednim ustawieniem hamulców. A odnośnie mojej wcześniejszej wypowiedzi to nie miałem na celu obrażania Cie w żaden sposób.

 

Ps: Nasz sposób wyrażania sie świadczy o tym jakimi jesteśmy.

to złom sprzedaj złomiazowi i po problemie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wiesmag    54

hamulce w porządnym rowerze bardziej skomplikowane jak z zetorze.

w zetorze zrobiłem,do roweru kupiłem nowe :D pewnie dlatego że jestem mechanikiem-bez tego inż(bez urazy-to miał być dowcip,zamiast melisy)

panowie bez nerwów-nie warto,lepiej z uśmiechem :lol: o właśnie tak.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
oFsik    138

U mnie ostatnio tak było że przy bardzo powolnej jezdzie coś trzeszczało jakby łożysko ale na szczęscie wystarczyło dokręcić gwiazdę w feldze :)




 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wiesmag    54

luzy na szpilkach,gwieździe,nawet na ciężarkach-należą do oc(obsługa codzienna)tak oczywiste-ale kto to robi?niekiedy na takie oczywiste rzeczy trudno wpaść,a od tego powinniśmy zacząć.a ilu się tak złapało? :lol:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

No ja też zauważyłem, że ostatnio zaczęły pękać spawy na uchwytach od felg i teraz dopiero wiem czemu jeden z użytkowników mówił, że lepsze są pełne felgi.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez tomek14
      Witam mam pytanie co się stanie gdy w skrzyni biegów i tylnym moście w zetorze 7211 będzie za dużo oleju do zetora wchodzi 32l co sie stanie jak bedzie 40 l ?
    • Gość
      Przez Gość
      Witam ,mam wyciek w tym miejscu co wytarte jest i ta dziura  w proximie 85 dziwne ze tam nie powinno byc wycieku gdyz nie ma oleju ,olej jest w bloku lub zwolnicy na dolei czy tam jest jakasc uszczelka czy wszystko skladane jest na silikonie ,czy da sie zsciagnac zwolnice tylko w tym miejscu gdzie jest ten wyciek tam jest bodajze 6 czy 8 srub takich grubszych i wytrzyscic i dac mase uszczelniajaca i skrecic od nowa zeby nie rozbierac calosci az do bloku czy zwolnice sciaga sie tak samo jak w ursusie c 360 trzeba cos podwiazywac zeby nie spadlo przy wyjmowaniu zwolnicy czy moge tylko te sruby odkrecic i zdjac czy musze cala z pochwa wyjmowac mial ktos taki przypadek prosze o pomoc to jest strona prawa gdzie sa biegi 
    • Przez Bartmk
      Witam wszystkich, panowie mam problem z wyciekiem przy zwolnicy prawej w moim zetorku, kwestia tego że nie wiem do końca gdzie jest przyczyna.Zrobilem kilka zdjęć aby pokazać skąd leci  zaznaczę że spore ciśnienie było w zwolnicy lewej po odkreceniu korka wlewowego,ale tam nie ma problemu z jakimkolwiek wyciekiem..., w prawej ciśnienia żadnego nie było.Kiedys z okolicznym mechanikiem wymieniłem tylko uszczelniacze i łożysko koła,ale myślę że nie ma to związku z obecnym wyciekiem. Proszę o jakąś radę z góry dziękuję. 


    • Przez mieciu110
      Witam,
      Postanowiłem założyć do swojego 7211 nowe oponki radialne 30" bo stare 28 kwalifikowały się do wymiany, zakupiłem felgi przez internet, niestety przyszły takie jak na zdjęciu poniżej. Jest jakaś szansa że opona bezdętkowa będzie trzymać powietrze na tych wżerach?  macie jakieś sposoby jak to wyrównać i uszczelnić czy lepiej od razu zamówić dętki ? Wstępnie oczyściłem to szczotką na szlifierkę, po uderzeniu młotkiem łuski rdzy dalej odpadają. 


    • Przez mati555
      Witam mam Zetora 7711 i mam opony 16,9r34 i czy na tą samą felgę da się  założyć opony 16,9r30?
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj