quxfrix

Rozrutnik 4t- Napęd nie działa pod obciążeniem

Polecane posty

quxfrix    1

Witam

Mam następujący problem ze swoim rozrzutnikiem obornika:Gdy narzucę pełen rozrzutnik obornika to wiatraki się obracają a rozrzutnik nie przesówa tego obornika a co za tym idzie nie rozrzuca tego co na nim jest.Gdy zrzucę z niego 2/3 obornika to on przesówa i resztę rozrzuca. Dodam jeszcze że rozrzutnik ma z 25 lat i jest dwuosiowy.Proszę wszystkch o pomoc w rozwiązaniu tego problemu gdyż ja na ten temat jestem zupełnie zielony a najwyższy czas zrobić co z tym obornikiem .Z góry dziękuje za wszelką pomoc

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Rolnikix    4

Podciągnij łańcuchy, posprawdzaj trybiki, powinno pomóc :)


Sprzedam pług 2-skibowy, sadzarkę, przetrząsacze widłowe- maszyny z własnego gospodarstwa
W celu kontaktu proszę pisać prywatne wiadomości na tym forum.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pasiu66    18

Nie wiem jaki masz rozrzutnik ale u mnie z przodu są cztery śruby i one właśnie służą do naciągania łańcuchów.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomek1091    0

Miałem to samo, wyczyść dokładnie to koło po którym zapadki chodzą i zrób osłone z blachy i będzie wszystko wporządku, bo jak sie chociaż troche brudu nalepi a ząbki są podjechane to się smykają i stoi.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
quxfrix    1

U mnie z przodu są dwie śruby więc sprawdzę ten nacig łncuchów.Jakby to niepomogł to będe się odzywał :) a narazie dięki za pomoc :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
danielhaker    6890

Ale łańcuch jak by miał luźno to by na trybach z tyłu przeskakiwał. Ja mam to samo. I jak jest dużo gnoju to na tym kole zapadka nie zaskakuje. Przestaw sobie na szybszy posuw. Na krótką metę powinno wystarczyć. U mnie na pierwszej dziurce nie chce ciągnąć- dopiero na drugiej

Udostępnij ten post


Link to postu