Skocz do zawartości

Zdjęcie

Problem z rozrutnikiem obornnka

25 odpowiedzi na ten temat

#1 Share quxfrix

quxfrix

Nowicjusz

• Members
  • Pip
  • 19 postów
  • Zainteresowania:Rolnictwo, Sport, Motoryzacja, Komputery

Napisany 03 kwiecień 2011 - 17:32

Problem z rozrutnikiem obornnka Witam
Mam następujący problem ze swoim rozrzutnikiem obornika:Gdy narzucę pełen rozrzutnik obornika to wiatraki się obracają a rozrzutnik nie przesówa tego obornika a co za tym idzie nie rozrzuca tego co na nim jest.Gdy zrzucę z niego 2/3 obornika to on przesówa i resztę rozrzuca. Dodam jeszcze że rozrzutnik ma z 25 lat i jest dwuosiowy.Proszę wszystkch o pomoc w rozwiązaniu tego problemu gdyż ja na ten temat jestem zupełnie zielony a najwyższy czas zrobić co z tym obornikiem .Z góry dziękuje za wszelką pomoc

Reklama AgroFoto Ads

• watermark
  • Reklama
Problem z rozrutnikiem obornnka Dzisiaj, 23:17
  •  

#2 Share Rolnikix

Rolnikix

Zaawansowany

• Members
  • PipPipPip
  • 374 postów

Napisany 03 kwiecień 2011 - 17:34

Problem z rozrutnikiem obornnka Podciągnij łańcuchy, posprawdzaj trybiki, powinno pomóc :)
Sprzedam pług 2-skibowy, sadzarkę, przetrząsacze widłowe- maszyny z własnego gospodarstwa
W celu kontaktu proszę pisać prywatne wiadomości na tym forum.

#3 Share Piotruniu25

Piotruniu25

Zaawansowany

• Members
  • PipPipPip
  • 2176 postów
  • Zainteresowania:KPK Kumurun Team.

Napisany 03 kwiecień 2011 - 17:34

Problem z rozrutnikiem obornnka A listy przy łańcuchach od posuwu są u mnie nie było 2 czy 3 listew i towar stał. ;)

#4 Share quxfrix

quxfrix

Nowicjusz

• Members
  • Pip
  • 19 postów

Napisany 03 kwiecień 2011 - 17:38

Problem z rozrutnikiem obornnka A mógłby mi ktoś napisać jak podciągnąć łańcuchy, na pusto też przesówa

#5 Share pasiu66

pasiu66

Zaawansowany

• Members
  • PipPipPip
  • 1124 postów
  • Zainteresowania:Motoryzacja, Rolnictwo, Komputery, Internet

Napisany 03 kwiecień 2011 - 17:40