juljanking

Hamulce NH TD5040

Polecane posty

juljanking    0

Czy ktoś z was wie jaka może być przyczyna niedziałających świateł stopu w NH TD5040? Bezpiecznik w skrzynce jest w porządku a lampy nie zapalają się w ciągniku i w przyczepie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Grabcio    28

Może czujnik padł, ja tak miałem w C-385, wymieniłem na nowy i wszystko działało.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ChiquitaB    749

a sprawdzałeś w tej głównej skrzynce bezpieczników?? mi nie działały kierunki w jx90 bo miałem od przyczepy zrobione pod zetora i spięcie zrobiło i o dziwo bezpieczniki od kierunków całe a od awaryjnych spalone były chociaż one działały prawidłowo. Radzę ci sprawdzić wszystkie bezpieczniki

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
juljanking    0

wszystkie bezpieczniki w skrzynce są całe bo sprawdzałem już nie jednokrotnie. obawiam się że może być to wada instalacji ponieważ co roku muszę wymieniać bezpiecznik świateł mijania, musi być gdzieś małe zwarcie, w październiku padł mi trzeci a ciągnik na 2,5 roku więc mam nadzieję że nie padnie mi cała elektryka. A co do tych hamulców może być problem przy pompie hamulcowej? Przy naciśnięciu pedała nie zamyka obwodu?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
farmerNH    1

Pewnie gdzieś kabelek się przetarł, sprawdź czy do czujnika dochodzi prąd.

A z tymi światłami mijania to różnie bywa w TDekach, u mnie kiedyś np.były tylko długie i postój, na forum kiedyś też słyszałem podobną przygodę ze światłami. Pewnie gdzieś kabelki się przecierają pod kabiną, lub topią pod maską przy kabinie tam gdzie te wszystkie kostki.

 

Ciągną kable jak najkrótszą drogą i jak najtańszym kosztem, a później rolnik w środku sezony musi sprzęt do serwisu oddać bo przyczepki nie idzie podnieś albo przedniego napędu włączyć.


- Zetor 16145 turbo - nie ma że nie przejdzie
- New Holland TD60D - przepracuje każdy dzień w roku
- Ursus C-360 - stary ale jary
- Massey Ferguson 255 - Wynieś, przynieś, pozamiataj

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lisek    6

Ile kosztuje czujnik świateł STOP ? Są jakieś zamienniki np od 60 wygląda podobnie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wiersz    3

witam  ponawiam pytanie czy podejdzie  iny czujnik stop  czy tylko orginał   od c 360 podchodzi sprawdzone

Edytowano przez wiersz

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez lesbycool
      Witam w moim nh td5.85 wyskakują błędy 3141,3292 wyskakują na przemian podczas pracy co dziesięć minut co to może być


    • Przez Grzesiekc
      Witam jak w temacie czy ma ktoś informacje ile gazu wchodzi do układu klimatyzacji w NH TD95D ?
      Dodatkowo co może być uszkodzone jeżeli kompresor włącza się na krótko a po włączeniu pokrętłem nie działa ?
    • Przez Ziel
      Witam od 3 lat mam problem z hamulcami, ciągnik był kupiony nowy z gwarancją 1rok, wszystko było ok przez rok, po roku hamulce zaczęły się zapowietrzać. Najpierw jakimś cudem ciągnik potrafił wywalić płyn ze zbiorniczka po czym zapowietrzały sie hamulce, płyn dolałem i odpowietrzyłem (leje olej mineralny z serwisu) po odpowietrzeniu po jakims czasie to samo, wywali w losowym momencie plyn i juz d*pa. Sprawdzałem i wymieniałem membranę w układzie pneumatycznym, przejrzałem cala pneumatykę, nie wiem co robić, serwis też nie wie a nie mam zamiaru im odstawiać ciągnika na wymienianie wszystkiego po kolei bo to sam mogę zrobić. Jeśli ktoś miał taki lub podobny problem to proszę o pomoc.
    • Przez Mr_WW
      Witam, dzisiaj rano przy odpalaniu nh td5.85 pojawily się dwa błędy: 3003 i 14016. Przez pierwsze 5 sekund po odpaleniu wszystko było ok a potem obroty szybko wzrosły z 900 do około 1400 i tak się utrzymywały i wtedy też pojawiły się te kody błędów. Wyłączałem i włączałem silnik jeszcze z 3 razy i za 3 już było wszystko ok. Zastanawiam się co mogło być przyczyną? czy może to że było małe napięcie na aku, bo ciągnik stał ze 2 tygodnie i do tego był mróz z -6C ? Wcześniej takie błędy się nie pojawiały i generalnie nie było problemów przy odpalaniu.
      Zerknąłem sobie w internety i wyszło że 3003 to:
      Accelerator Pedal Signal - SOURCE LOW czyli Sygnał pedału przyspieszenia – ŹRÓDŁO NISKI
      lub:
      Foot Throttle Sensor -Signal Below Range Min. czyli Nożny czujnik przepustnicy – sygnał poniżej zakresu min.
      14016 to:
      The ADIC 5 volt reference voltage is too high - above 6 volts czyli Napięcie odniesienia ADIC 5 V jest zbyt wysokie – powyżej 6 V
      lub:
      Engine shutdown activated czyli Aktywowano wyłączenie silnika.
      Podsumowując mi to wygląda na zbyt niskie napięcie i świrowanie komputera z tego powodu chociaż z drugiej strony ciągnik nie miał większych problemów z odpaleniem... Może ktoś z was miał taką sytuacje?
       


    • Przez damian1994lub
      Witam. Problem w new holland td5050 z rewersem hydraulicznym. Po zrobieniu rewersu w neutralne polozenie ciagnik jedzie do tyłu. Po zaciagnieciu hamulca badz napotkaniu niewielkiej przeszkody zatrzymuje sie. Czy miał ktos podobny problem ? co z tym zrobic ? Po zgaszeniu ciagnika w pozycji neutralnej na włączonym biegu jest szarpnięcie.  Jak ciagnik jest zimny z  dużym oporem wchodzą biegi a nawet czasami nie idzie wbić biegu trzeba zgasić ciagnik włączyć bieg i dopiero odpalić i wtedy przełączyć rewersem kierunek jazdy.  Jak jadę i zmieniam bieg to jest wszystko ok. Przy zmianie kierunku jazdy rewersem tez powstaje szarpnięcie.  
      Bede wdzieczny za odpowiedz.
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj