Skocz do zawartości

Zdjęcie

Premium a SE


44 odpowiedzi na ten temat

#1 Share kamil41

kamil41

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 1654 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 23 sierpień 2007 - 19:09

Premium a SE czym się rózni wersja Premium od SE, myśle o ciągniku około 110km? Bede wdzięczny za wszystkie informacje

pozdrawiam:kamil41

Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
Premium a SE Dzisiaj, 18:56
  •  

#2 Share lysyrolnik

lysyrolnik

    Zaawansowany

  • V.I.P.
  • rank
  • 1353 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Kraina mlekiem i miodem płynąca :D:D

Napisany 23 sierpień 2007 - 19:11

Premium a SE Wersja SE jest napewno gorzej zlozona niz Premium. @robertbara wspominal kiedys ze w SE biegi ciezko chodza itp. a w Premium nie ma tego problemu.

Honda - The Power of Dreams :)


#3 Share kamil41

kamil41

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 1654 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 23 sierpień 2007 - 19:13

Premium a SE właśnie najlepiej jak by napisał coś robertbara albo inny użytkownik bo oni wiedzą co mają

#4 Share robertbara

robertbara

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 2381 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 23 sierpień 2007 - 19:53

Premium a SE W Premium masz dodatkowo:
-lepszą skrzynię, najczęściej z pólbiegami bez sprzęgla na guziki a nie na wajchy
-silnik z zasilaniem Common Rail, moc ta sama ale moment obr. minimalnie lepszy, 4 zawory na cylinder
-fotel pneumatyczny
-dodatkowe oświetlenie
-mocniejszy podnośnik, na pewno w 6320 ale w innych chyba też
-zegary pochylają się razem z kierownicą
-klima w standardzie (chyba)
-tempomat
-w opcji bezstopniówka
-no i pare takich drobnych dodatków :P

#5 Share kamil41

kamil41

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 1654 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 23 sierpień 2007 - 20:34

Premium a SE a czy w spalaniu są różnice

#6 Share DjKrak

DjKrak

    Użytkownik

  • Members
  • PipPip
  • 71 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Radomsko

Napisany 23 sierpień 2007 - 20:52

Premium a SE Wersja SE jest to ciągnik dla mniej zamożnych rolników, którzy polują na jelenia.

-Fotel mechaniczny
-Słabsza hydraulika
-Uboga przekładnia (trzy dzwignie, jedna od grup, druga od biegów pod obciążeniem, rewerser mechaniczny pod obciążeniem)
-Silnik na zwykłej pompie rzędowej
-ramiona z kulami
-Klima za dopłatą
-Ubogie oświetlenie robocze

Wersja SE jest napewno gorzej zlozona niz Premium. @robertbara wspominal kiedys ze w SE biegi ciezko chodza itp. a w Premium nie ma tego problemu.

Złożony jest tak samo, posiada rame, skrzynia jest identyczna, ale nie posiada przcisków na dzwigni od grup, w zamian ma dzwignie do zmiany przłożeń. W sumie budową nie różni sie od Premium, jest po prostu okrojony.

#7 Share kamil41

kamil41

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 1654 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 23 sierpień 2007 - 20:56

Premium a SE czyli z tego co czytam to wersja SE ma ten sam silnik i nie powinien on więcej palić, a różnice są w komforcie, więc rozumie że jesli ciagnik nie bedzie bardzo wykorzystywany to nie warto dopłacać za wersjie premium. A jak jest różnica w cenie miedzy serią SE a Premium?

#8 Share DjKrak

DjKrak

    Użytkownik

  • Members
  • PipPip
  • 71 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Radomsko

Napisany 23 sierpień 2007 - 21:02

Premium a SE Silnik jest ten sam, ale nie posiada CR. Jeśli ciągnik nie bedzie aż nadto wykorzystany to lepiej nie przepłacać. Różnica to chyba coś około 30 tyś. zł

#9 Share kamil41

kamil41

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 1654 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 23 sierpień 2007 - 21:08

Premium a SE a moge się dowiedzieć co to jest CR

#10 Share DjKrak

DjKrak

    Użytkownik

  • Members
  • PipPip
  • 71 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Radomsko

Napisany 23 sierpień 2007 - 21:16

Premium a SE Common Rail - http://pl.wikipedia....iki/Common_rail

Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
Premium a SE Dzisiaj, 18:56
  •  

#11 Share JarekWLKP

JarekWLKP

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 543 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:okolice Poznania

Napisany 24 sierpień 2007 - 01:52

Premium a SE Różnica cenowa zależy od modelu.
John Deere marką ponad wszystkie.
Zamieszczone przeze mnie fotografie chronione są prawem autorskim.

#12 Share kamil41

kamil41

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 1654 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 24 sierpień 2007 - 08:49

Premium a SE 6420 110KM SE-223.000tys zł
6330 110+10KM Powertech Plus-256.000tys zł

#13 Share tommy66692

tommy66692

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 4466 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 24 sierpień 2007 - 11:38

Premium a SE Własnie podobno Se to jest gorsza wersja..Premium jest duzo lepiej wyposażona...Ale i droższa..

#14 Share dar0

dar0

    Użytkownik

  • Members
  • PipPip
  • 61 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 24 sierpień 2007 - 15:22

Premium a SE różnica między Premium a SE jest ogromna ! osobiście nie polecam SE bo więcej pali, ma węższe opony, lipne wyposażenie, słabe oświetlenie i jest jeszcze więcej tych wad !

#15 Share ktm950

ktm950

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 143 postów

Napisany 24 sierpień 2007 - 21:26

Premium a SE Mój sąsiad ma JD 6620, na masce nie ma żadnego dodatkowego oznaczenia. Wiem, że ma węższe opony, i skrzynie z pólbiegami załączanymi dzwignią. Wynikałoby z tego że to jest SE, czy jest jeższe jakaś trzecia wersja - pośrednia?

#16 Share DjKrak

DjKrak

    Użytkownik

  • Members
  • PipPip
  • 71 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Radomsko

Napisany 25 sierpień 2007 - 07:27

Premium a SE Znaczek SE jest teraz na zawiasie od dzwi. Opony dobierasz sobie sam, skrzynie może też wybrał tańszą bo Power Quad Plus kosztuje jakies 2 tyś euro netto wiecej. Niekoniecznie musi to być SE poprostu taką opcje wyposażenia wybrał.

#17 Share JarekWLKP

JarekWLKP

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 543 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:okolice Poznania

Napisany 08 wrzesień 2007 - 20:56

Premium a SE Każdy SE zamiast 4 reflektorów w masce ma 2.
John Deere marką ponad wszystkie.
Zamieszczone przeze mnie fotografie chronione są prawem autorskim.

#18 Share Matey

Matey

    Bad Moderator

  • Moderator Forum
  • PipPipPip
  • 5198 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:lubuskie ;)

Napisany 09 wrzesień 2007 - 07:21

Premium a SE

Znaczek SE jest teraz na zawiasie od dzwi. Opony dobierasz sobie sam, skrzynie może też wybrał tańszą bo Power Quad Plus kosztuje jakies 2 tyś euro netto wiecej. Niekoniecznie musi to być SE poprostu taką opcje wyposażenia wybrał.


No coś ty, nie wiedziałem <_< Patrzyłem na sąsiada JD nie widze żadnego SE czy Premium, tylko na drzwiach napiśik SE :) Teraz to już wiem ;)

KS Falubaz


#19 Share Dawid777

Dawid777

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 1075 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:woj. Łódzkie
  • Zainteresowania:Fotografia, sprzedaż maszyn ich budowa oraz naprawa, drifting

Napisany 13 grudzień 2009 - 19:05

Premium a SE A jakiego ja mam JD? Agrofoto.pl Forum -> Galeria -> Wyświetlanie obiektu -> JD 6100 Niby mam klimę, eflektory w dachu, ale za to skrzynię 15/5 i biegi ciężko chodzą ;)
“Sukces, to robienie tego, co chcesz robić, kiedy chcesz, gdzie chcesz, z kim chcesz, tak długo, jak tylko chcesz.” Anthony Robbins
Sprzedam: rozsiewacz rauch zs(a) komet, rozsiewacz kuhn zsa 450 hydr, rozrzutnik czarna białostocka, przyczepę 3.5t niską wywrotkę zarejestrowaną, agregat ścierniskowy kongskilde vibro-flex 9 łap, Prasę z224/1, alufelgi 18" BMW m3 styling 72

Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
Premium a SE Dzisiaj, 18:56
  •  

#20 Share marekgizio

marekgizio

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 694 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 14 grudzień 2009 - 16:23

Premium a SE W przypadku serii 30 to silnik 4 zaworowy w Premium ma nadwyzke mocy w transporcie i pracy z WOM. W Clasic/Comfort tego niema.
Za to dwu zaworowy jest mniej wrażliwy na jakosc paliwa. Oraz ten prostrzy silnik jest bardziej dynamiczny, kosztem spalin, ale to akurat mnie nie obchodzi bo i tak mniej truje niż tir.
Mój kolega ma 6830Premium i w orce po naciśnięciu gazu silnik chwilę czeka z reakcją a kiedy zaczyna przyspieszać na przeważnie i tak można odpuścić gaz. 6620 SE ma owiele lepszą reakcję na gaz.
Do comfort/clasic można chyba dokupić wszystko co jest w premium alub w opcji. Premium ma poprostu więcej w standardzie ale też dużo więcej kosztuje.
Jakość wykonania jest taka sama.
Znajomy ma 6610 i 6620 oba SE i wcale niechce słyszeć o Premium bo kilku jego kumpli miało poważne problemy z elektroniką w Premium.
Półbiegi z serii 10 i 20 są na oddzielnej mechanicznej dźwigni a w Premium pod przyciskiem. Skutek tego taki że w SE zawsze skrzynia bedzie działać a w Premuim u dwuch ludzi zdazyło się tak że przepaliła się cewka i jeden stanoł na polu na dwa dni, a drugi na srodku skrzyrzowania. Silnik chodzi ale skrzynia nie pracuje i niewiadomo jak taki ciągnik sholowac z srodka drogi jak zablokowało skrzynie.
Sam kupuje 6630 comfort i niestety żałuję że już w standardzie półbiegi mam pod przyciskiem.


Dodaj odpowiedź



  

Podobne tematy