Skocz do zawartości

Zdjęcie

Wzmacniacz momentu


371 odpowiedzi na ten temat

#41 Share Chota

Chota

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 1049 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:lubelskie

Napisany 01 grudzień 2007 - 09:15

Wzmacniacz momentu

nie był używany prawdopodobnie.

a bardzo ci potrzebny ten wzmacniacz skoro niebyl uzywany to znaczy ze raczej nie
URSUS-Moc i Potęga
IHC-Jeszcze więcej mocy!

Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
Wzmacniacz momentu Dzisiaj, 13:29
  •  

#42 Share damian9871

damian9871

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 175 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:wlkp

Napisany 01 grudzień 2007 - 11:27

Wzmacniacz momentu drążęk masz prawdopodobnie odłączony a wzmacniacz zaspawany i nie radzę od podstaw tego robić (koszt) po zatym jak zrobisz to i tak po 4-5 latach znowu będziesz uszczelniał niestety długo wzmacniacz nie wytrzymuje

#43 Share wojteczek

wojteczek

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 48 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Damice

Napisany 01 grudzień 2007 - 14:19

Wzmacniacz momentu czyli odradzacie mi naprawy , a le zobacze może rozruszam ten drążek

#44 Share wojteczek

wojteczek

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 48 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Damice

Napisany 01 grudzień 2007 - 14:42

Wzmacniacz momentu jak sprwdzić czy jest zaspawany???????

#45 Share Turbina

Turbina

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 880 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Tuchola

Napisany 01 grudzień 2007 - 15:13

Wzmacniacz momentu musisz odkręcić okno w skrzyni pośredniej i tam zobaczysz czy jest pospawany, a codo trwałości tego urządzenia to bzdura że siada po 4-5 latach, ja mam nakręcone w swoim ursusie 13tyś. mth i tylko raz był robiony wzmacniacz.

#46 Share wojteczek

wojteczek

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 48 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Damice

Napisany 01 grudzień 2007 - 18:10

Wzmacniacz momentu mam nadzieje ze nie jest zaspawany. tata mi mówił ze kupił go z jakiejś firmy i ciągnik był używany tylko do transportu nawet ciegieł nie miał. może tylko drążek sie zapiekł.

#47 Share Marcin91

Marcin91

    Zaawansowany

  • V.I.P.
  • rank
  • 1284 postów
  • Płeć:Nie powiem

Napisany 01 grudzień 2007 - 18:17

Wzmacniacz momentu U mnie w Zetorze 8011 też nie działały półbiegi przez pewien czas, aż postanowiłem sprawdzić co się zepsuło... W moim przypadku zacięła się dźwignia przy kolumnie kierowniczej, wystarczyło WD40 aby trochę się ruszyło (szczególnie na łączeniach drążków) i zaczęła dźwignia bez problemu działać... I półbiegi też...
Mój kanał YouTube ----> MarcinExplorer

Mój fanpage na Facebooku ----> MarcinExplorer

#48 Share wojteczek

wojteczek

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 48 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Damice

Napisany 01 grudzień 2007 - 19:09

Wzmacniacz momentu mam nadzieje ze u mnie tez tak bedzie. ale sprawdze to do dierow w sobote. jesli ktoś jeszcze coś wie na ten temat to piszcie prosze

#49 Share mirasek

mirasek

    Zaawansowany

  • V.I.P.
  • rank
  • 3159 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:lubelskie

Napisany 02 grudzień 2007 - 20:39

Wzmacniacz momentu

a bardzo ci potrzebny ten wzmacniacz skoro niebyl uzywany to znaczy ze raczej nie

Akurat w tym ciągniku wzmacniacz bardzo sie przydaje ;)

#50 Share wojteczek

wojteczek

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 48 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Damice

Napisany 02 grudzień 2007 - 21:09

Wzmacniacz momentu ma ktoś instrukcje naprawy(czy jak to sie tam nazywa) do c-385

Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
Wzmacniacz momentu Dzisiaj, 13:29
  •  

#51 Share Suchy

Suchy

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 126 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Lublin

Napisany 03 grudzień 2007 - 19:22

Wzmacniacz momentu A ja mam takie pytanie: Które okno w skrzyni odkręcić żeby było widać?

#52 Share wojteczek

wojteczek

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 48 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Damice

Napisany 03 grudzień 2007 - 19:47

Wzmacniacz momentu chyba to po prawej stronie pod kaibinom taki gościu mi tłumaczył ale nie jestem pewien

#53 Share damian9871

damian9871

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 175 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:wlkp

Napisany 03 grudzień 2007 - 21:49

Wzmacniacz momentu to duże po prawej stronie obok zbiornika na powietrze

#54 Share arassso

arassso

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 613 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Jacków k.Lublina

Napisany 03 grudzień 2007 - 23:14

Wzmacniacz momentu tylko olej spuść jak odkrecisz i cos mi sie wydaje ze zabardzo nie zobaczysz. ja miałem 4 ray robione od nowośi a c 385 u dziadka kupiona jak rok miała i w cigu tylu lat 4 razy robione i w koncu zaspawane przydac to sie przydaje szcególnie w transporcie gdzy juz silnik pieje nie daje rady to cyk mu i poszedł w polu mniej ale tez bo w koncu jak wam po 4 latach pada to pewnie jezdzicie w polu nonstop na wzmacniaczu i sie wali wam co 4 lata a przeciez nawet w instrukcji jest ze kilka min ut mozna na tym jechc bo sie w tedy wali tarczki i tasma w tedy tylko kiedy ciagnikowi ciezko. A troche o tym ciagniku juz wiem chociaz młody jestem bo juz ja sam to nie wiem co w nim nie rozbierałem przez tyle lat. ciagnik chodził w transporcie i dosyc mocno sie wyeksploatował skrzynia most itd. juz kiedys tu pisali ze pewnie bede wiedział jak cos jakies pytanie zadawał hehehe usmiałem sie z tego bo robili z emnie jakiegoś znawce kazdej srubki w tm ciagniku ale z powazniejszych zeczy moge pomódz

#55 Share damian9871

damian9871

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 175 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:wlkp

Napisany 04 grudzień 2007 - 12:43

Wzmacniacz momentu to jedno z drugim się wyklucza wg instrukcji możesz używać powyżej 1200obr/min a piszesz że kilka minut.u mnie jak rozgrzeje olej w skrzyni to poniżej 1200 obr/min blokuje się i ciężko zmienić bieg a jak wrzucę żółwia albo dodam gazu to ok

#56 Share wojteczek

wojteczek

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 48 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Damice

Napisany 04 grudzień 2007 - 19:40

Wzmacniacz momentu bede to robił w sobote. ale jesli okaze sie ze trzeba dużo dołożyć to zostawie to. mozna to jakoś inaczej sprawdzić czy sa zaspawane?? jesli juz bedzie mi sie ruszał ten drązek i nie bedą zaspawane to co dalej mam robić?

#57 Share Turbina

Turbina

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 880 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Tuchola

Napisany 04 grudzień 2007 - 20:03

Wzmacniacz momentu To będzie działał.

#58 Share arassso

arassso

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 613 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Jacków k.Lublina

Napisany 04 grudzień 2007 - 23:02

Wzmacniacz momentu nie musi jak jest taśma zła albo spadła to nie bedzie działał albo tarczki wytarte, widze ze tu ktos mało wie na temat tego i próbuje niewiadomo co gadac. uzywac wzmacniacza mozna powyzej 1200 zgoda ponizej tarczki sie slizgają i sie walą. jest też ze cały czas na wzmacniaczu tez nie mozna jezdzic bo tez sie wali. poszukaj dla potwierdzenia gdzies na forum juz podobny temat był poruszany

#59 Share mirasek

mirasek

    Zaawansowany

  • V.I.P.
  • rank
  • 3159 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:lubelskie

Napisany 04 grudzień 2007 - 23:19

Wzmacniacz momentu Naprawa wzmacniacza to koszt w granicach do 1500zł, zależy co sie sypnęło. O używaniu był temat http://www.agrofoto....o...c=3768&st=0

@arassso
To napisz dlaczego nie wolno cały czas jeździć na wzmacniaczu (pozycja żółw)...

Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
Wzmacniacz momentu Dzisiaj, 13:29
  •  

#60 Share leszekd

leszekd

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 827 postów

Napisany 05 grudzień 2007 - 10:15

Wzmacniacz momentu Witam
Koledzy daremne jest targowanie się kiedy można jeździć na żółwiu a kiedy na zającu bo jeździ się tak jak pasuje a ta przekładnia nie jest super trwała i tyle.
Słuchając się instrukcji wychodzi na to, że tym ciągnikiem poniżej 1200 rpm nie można nic robić bo wzmacniacz się popsuje przy jeździe na zającu zbyt małe ciśnienie ślizgają się tarcze. Na żółwiu tez jeździć nie można zbyt długo, bo tarcze rozłączone, ale ocierają o siebie grzeją się i zużywają.
A tak na marginesie popsułem tych wzmacniaczy już kilka i przeważnie psuje się tam najpierw pierścienie tłokowe współpracującą tuleją ślizgową oraz żeliwna flansza ale to przy rozmontowywaniu a dopiero potem tarcze ze względu na ubytki ciśnienia oleju. Dobrze ustawiona taśma hamulca bębna nie wykazuje awaryjności według obserwacji nie zużywa się.

Podobne tematy