Skocz do zawartości

Zdjęcie

VW Passat B5


7 odpowiedzi na ten temat

#1 Share Cezary4514

Cezary4514

    Zaawansowany

  • V.I.P.
  • rank
  • 359 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Lubelskie

Napisany 27 marzec 2011 - 08:58

VW Passat B5 Witam. Z miesiąc temu wymieniałem klocki hamulcowe w tylnym prawym kole. Po wymianie odpowietrzyłem prawo strone i pedał wciska się prawie do samej podłogi, a gdy drugi raz wcisnąc to już lepsze hamulce są a za trzecim razem już normalnie hamują gdzy lekka wcisnąć. Co może być przyczyna? płyn hamuclowy jest, gdyby tłoczek był uszkodzony to by błyn uciekał... a w ogole nie ucieka. Z gory dzięki.

Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
VW Passat B5 Dzisiaj, 23:23
  •  

#2 Share bobytempelton

bobytempelton

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 2120 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:okolice Opatowa

Napisany 27 marzec 2011 - 15:30

VW Passat B5 Źle odpowietrzyłeś, a raczej lekko zapowietrzyłeś układ
Ze względu na poziom niektórych użytkowników odpisuje na konkretne posty lub na pw.

#3 Share Profil usunięty Profil usunięty

Profil usunięty
  • thumbphoto
  • Guests

Napisany 27 marzec 2011 - 17:18

VW Passat B5 Czy wkręcałeś cylinderek czy został wciśnięty na siłę?
W jakim celu odpowietrzałeś układ i dlaczego wymieniałeś w jednym kole, a nie parę?

#4 Share Cezary4514

Cezary4514

    Zaawansowany

  • V.I.P.
  • rank
  • 359 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Lubelskie

Napisany 27 marzec 2011 - 17:25

VW Passat B5 źle? tzn jak? Tak wykręcałem cylinderek. wymieniałem w jednym bo jednego klocka wogole nie było a drugi był zjechany, za jakis czas miałem z drugiej strony wymieniać ale nie było czasu. i cylinderek wykreciłem zeby zobaczyć czy go nie uszkodziło (klocka nie było i cylinderek tarł o tarcze) Odpowietrzałem bo myślałem ze się zapowietrzyły po wyjeciu cylinderka, gdzy odpowietrzyłem coś troche pomogło.

Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
VW Passat B5 Dzisiaj, 23:23
  •  

#5 Share Profil usunięty Profil usunięty

Profil usunięty
  • thumbphoto
  • Guests

Napisany 27 marzec 2011 - 18:52

VW Passat B5 Odpowietrz jeszcze raz z użyciem wężyka igielitowego i słoiczka napełnionego płynem hamulcowym.

#6 Share Cezary4514

Cezary4514

    Zaawansowany

  • V.I.P.
  • rank
  • 359 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Lubelskie

Napisany 28 marzec 2011 - 07:59

VW Passat B5 tzn jak? tą strone co klocki wymieniałem? zalozyc na odpowietrznik werzyk? a drugi koniec do słoiczka?

#7 Share bobytempelton

bobytempelton

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 2120 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:okolice Opatowa

Napisany 28 marzec 2011 - 20:11

VW Passat B5 Teraz to najlepiej odpowietrz cały układ zaczynając od koła najdalej czyli prawy tył później lewy tył prawy przód i na końcu koło najbliżej lewy przód przy okazji wymień płyn hamulcowy i wężyki gumowe i odpowietrzaj oczywiście przez wężyk i naczynko z płynem
Ze względu na poziom niektórych użytkowników odpisuje na konkretne posty lub na pw.

Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
VW Passat B5 Dzisiaj, 23:23
  •  

#8 Share hubertuss

hubertuss

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 4050 postów

Napisany 02 kwiecień 2011 - 06:08

VW Passat B5 To jest właśnie eksploatacja samochodów w polsce. Jazda do upadłego aż się rozleci. A potem lepienie w domowym garażu tanim kosztem. Nie było czasu? Wymiana klocków z jedenej stronyto 15 - 30 minut. Najpierw zaczoł bym od zacisków czy są poprostu szczelne, czy nie widać tam jakichś wycieków? Objawy, które podałeś charakterystyczne są dla słabo działającej pompki hamulcowej, która poprostu juz się zurzyła. Ze względu na lekkomyslne podejście do obsługi auta i brak czasu radzę oddać auto do mechanika w ostatecznym rozrachunku może byc taniej niż eksperymenty w garażu.

Podobne tematy