pawlus224

Pomoc w zakupie C-360 i pochodnych

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
Gość   
Gość

Na stan blacharki i czy nie "bita" była . :ph34r:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Tomaszek8504    52

Jaja sobie robicie. Jak kolega nie za dobry z mechaniki to trzeba kogoś mądrego wziąść ze sobą, zmierzyć chociaż ciśnienie oleju, sprawdzić czy przedmuchów dużych nie ma itp. Szkoda że większość rzeczy wychodzi jak ciągnik dobrze nagrzany

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ACoCieTo    99

W tym ciągniku ciężko coś sprawdzić bo wycie, tłucznie, zgrzytanie, gruchotanie, hałas i piszczenie to całkowita norma. C360 to raczej nie jest ciągnik do którego trzeba brać mechaników do sprawdzania czy coś. Najważniejsze to dokładnie sprawdzić silnik, jak pali na zimnym ciepłym, o równym chodzeniu na wolnych to oczywiście nie ma mowy, warto sprawdzić poziom olejów w silniku i skrzyni nim sie go odpali. Sprawdzić też kolorek dymu i nie wiem co tam jeszcze, bez cięższej roboty w polu to ubytków płynów, słabnącego ciśnienia oleju, czy braku mocy albo ślizgającego się sprzęgła sie nie sprawdzi tak samo podnośnik na zimnym oleju może podnosić a jak sie zrobi rzadki to przestać...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość   
Gość

Silnik trzeba dokładnie sprawdzić czy aby nie spawany, czy w chłodnicy się nie "gotuje" od bąblowania powietrza, zazwyczaj cwaniaczki w takim wypadku wyjmują termostat żeby to ukryć, wiadomo że te ciągniki wyją w moście,ale bez przesady znowu, za mocno wyje, to wszystko tam wyrąbane, świeżo malowany, też podejrzane czy przecieków nie miał. A sprawdzanie oleju? no cóż można, ale tylko kretyn przed sprzedażą nie uzupełni chyba, 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Adi96    1848

O równym chodzeniu nie ma mowy? Co to za bajki? 550 obrotów musi chodzić równo jak skacze lub nie równo chodzi to coś  pompka zasilająca lub pompą wtryskową a najczęściej po wizycie u pompiarza przestawi coś w regulatorze lub nie te sekcje wstawi.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ACoCieTo    99

Wolne żarty... Skakanie obrotów o conajmniej 50 przy 550 to w c360 nieodłączna część tak jak wycie...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Adi96    1848

Dobrej widocznie 60-tki nie widziałeś,wyje mechanizm różnicowy gdzie można też zmienić

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pepe2    13

Adi96 nie denerwuj się , wszyscy tu mówią o przeciętnym egzemplarzu na sprzedaż a nie o zadbanej sztuce na którą ktoś chucha i dmucha jak tylko może.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Adi96    1848

Żeby chodził równo to trzeba chuchać i dmuchać? Czy dobra odwalona praca pompiarza i ustawienia kąta wtrysku

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Sylwekx25    5548

Sprawdź podnośnik czy dobrze podnosi (najlepiej zapiąć by było jakąś cięższą maszynę) i czy nie opada jak wyłączysz pompę. Bo nowy rozdzielacz do najtańszych części nie należy.


 

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Tomaszek8504    52

Dobra 60-ka to tania 60-ka. Kupić za 7-8, żeby oryginalna nie kombinowana, nie popękana dołożyć kilka tyś i cieszyć się pewnym sprzetem

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ACoCieTo    99

No to inaczej. Da sie zrobić żeby c360 równo chodził, ja nigdzie nie powiedziałem że sie nie da. Ale daje temu max 400mth a potem powrót do starych przyzwyczajeń i falowania.
Może być tak że na zimnym oleju podniesie a jak sie rozgrzeje już nie także tutaj tak średnio...
Tomaszek dobrze gada. Najlepiej kupić tanią i mało kombinowaną a najlepiej taką c355 i dołożyć ze 3 tys niż nowke sztuke spod koca tylko do kościoła jeździł starszy pan za 25 tys i dołożyć 3 tys.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość   
Gość

To że faluje na obrotach powiedzmy 400-500 obr. to żaden defekt, takie obroty nawet nie są wskazane by chodził na nich na postoju, ważne by nie falował na wyższych obrotach.

Wprawny powiedzmy traktorzysta, tylko posłucha jak silnik wchodzi na obroty, jakie ma kopyto, jak pali i wie co on jest warty, muł nigdy nie będzie miał mocy ani przyspieszenia.    :)

Edytowano przez Gość

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Tomaszek8504    52

A najlepiej to znalezc czeski odpowiednik 60-ki czyli starego Zetora np 57xx z importu. Jest sporo ogloszen, ceny podobne i latwo znalezc nie grzebany egzemplarz, są mniej wyeksploatowane, często w oryginale, na lepszych olejach jezdzily. Wiem bo niedawno taki kupilem, nawet podnosnik chodzi bez walka, hamulce są wieksze, śruby grubsze, miekki przod, zadowolony jestem z niego choć mialem troche problemow.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Adi96    1848

Jak już musowo kupować 60-tkę to rocznik 1976-1979 choć bym robił jak kolega wyżej mówi

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lukasz_86    0

Dzięki za wszystkie podpowiedzi i uwagi. Do tej pory miałem i mam jeszcze do czynienia z T-25 chociaż czasami zdarzało mi się jeździć u sąsiadów 30 lub 60,ale nigdy bliżej się nad nimi nie przyglądałem.  Mam niedużo do obrabiania ok 9 ha, także na początek póki co wystarczy. Tez tak myślałem że podstawą to sprawdzić jak działa podnośnik, coś cięższego podpiąć np. pługi itp do niego zobaczyć jak podnosi czy trzyma, no i jak pracuje. Co do malowanych korpusów to tez do tego podchodze z dystansem bo nie zawsze jest tak że fajnie wygląda to też fajnie działa. Bo może coś ukryć i wziąć za to lepszą kasę bo po "remoncie".

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wujekk110    44

Popieram Adi96,w tych rocznikach nie wyją zwolnice,ponieważ zęby kół zębatych zwolnic są skośne,a to duża zaleta.Pod warunkiem że koła zębate zwolnic nie były wymieniane. Tymczasem roczniki 1981-1982 mają zęby proste i wycie zwolnic przeraźliwe.Wiem to, ponieważ miałem C360 z 1981r.A kolega z 1982r.Obecnie mam C360 3p z 1989r. praca zwolnic jest cicha.Kupno Ursusa używanego około 40 letniego jest zawsze mniejszym ryzykiem,jak kupno wiekowego ciągnika zagranicznego.Ma to związek z nieograniczonym dostępem do części zamiennych,oraz łatwością napraw Ursusa.Kupując taki ciągnik bezwzględne trzeba zwrócić uwagę,czy nie ma pęknięć bloku silnika pod pompą wtryskową(tam przeważnie wysadza mróz jak zostanie woda na zimę),czy nie pęknięty jest korpus podnośnika z góry od przodu,oraz obudowy zwolnic czy są nie pęknięte.Tak jak koledzy pisali(poza żartami o stan blach),zwróć uwagę jak odpala silnik,jak przełączają się biegi i czy podczas jazdy nie ma niepokojących odgłosów ze skrzyni biegów i sprzęgła.Reszta usterek wyjdzie w pracy i trzeba będzie na bieżąco uzupełniać.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Adi96    1848

Zwolnice mało wyja to raz,dwa nigdy nie było skośnych zębów w zwolnicach wyje glownie atak.W starszych rocznikach atak nie wyje bo jest lepsza jakość materiałów w nowszych przestali dobrze robić i do tego brak selekcji zębów po 1980 roku i cały most huczy.Poki 60tka ma mały przebieg to cicho chodzi widzę po swojej z 1984 roku ,40stki mają o wiele więcej przebiegu a ciszej jest,tak samo porównać 30stki z lat 70 a do M-ek.Wiekszosc ludzi jak kupuje te zlomy 360 330 itp to patrzy na rocznik a to błąd liczy się stan bo i tak wszystko to samo.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ACoCieTo    99

Można by sie nawet pokusić o stwierdzenie że te starsze są lepsze od nowszych i jeszcze je przeżyją...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wojtek161    3

witam mam problem chce kopic c 360 3p składaka a miaanowićie oś przednia od c 355 i użytkowany na 16 ha proszę o opinię czy warto takie coś kupować

Połączone

Edytowano przez danielhaker

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez pablo21
      Ostatnio przeglądałem katalog częci z Grene i widziałem pompę hydrauliczną do c-330 wzmocnioną czym ona różni się od zwykłej, jaki ma wydatek, i co da jej założenie w ciapku(będzie szybciej podnosił?)
       
      Od kiedy to się pisze pąpa?
    • Przez AdrianWasiak
      Mam ursusa c-330m 1800mth z 89r orginał zadbana narazie nie sprzedaje ale chętnie zamienię na coś większego np. Zetor 5011/5211 7011/7211 Case 685xl/745xl lub MF czterocylindrowy itp. rozważę różne propozycje jak nikt się nie zgłosi to na wiosnę będzie na sprzedaż.Zdjęcia w mojej galerii.
    • Przez kubatedi
      Witam
      Mam pewien problem mianowicie w przyczepie autosan d44b kazde koło podczas jazdy chodzi sobie lewo prawo zamiast toczyc sie prosto cczym to moze byc spodowdowane? Szpilki wszystkie sa dociagniete, oraz nie ma luzu na kołach.
      Proszę o porady
       


    • Przez Mikua
      Czesc Problem taki że nie mogę stawić początku wtrysku, na kole zamachowym posiadam 3 kreski, raz paliwo drgnie na pierwszej, raz na ostatniej A nie kiedy z 2-3 cm nad ostatnią kreską, silnik jest po kapitalnym remoncie, kola od rozrządu są nowe-ursusa, ustawienie-dwie kropki kola wału w jedna kola pośredniego, dwie kropki kola rozrządu w dwie kropkę kola pośredniego, i 0 kola pośredniego z 0 kola pompy wtryskowej, silnik zapala lecz nie równo pracuje, takie "szczekanie" ma ktoś pomyśl co może być nie tak? Pozdrawiam
    • Przez Veq9
      Witam
       
      czy mógłby mi ktoś proszę wytłumaczyć jaką funkcje pełni owa wajcha ( podejrzewam iż jest to zmiana prędkości wom z 540 na 1000 oraz odwrotnie), oraz jak ową wajchą manipulować by otrzymać owe prędkości tzn.  Należy ją wdusić, przekręcić czy jak, bo niezbyt wiem ???
      Z góry informuje iż jest to oryginalny element stosowany w Ursus 1634 wersja exportowa

×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj