Kormoran

Stuki W MF 255

Polecane posty

Kormoran    1

witam chodzi o to ze tak powyżej 1500 obr/min słychać stuki w okolicach silnika bardziej stuka jak silnik jest mniej obciążony ,co to może być Proszę o pomoc drodzy forumowicze .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Kormoran    1

Własnie cieknie olej spod kola paska klinowego sprezarki to moze sprezarka do wymiany ?

Edytowano przez Kormoran

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
grzegorz508    3

Wymień uszczelniacz i ewentualnie pierścienie, powinna trochę pochodzić. Ja się zastanawiałem co u mnie jest, bo z ojcem z 5 razy uszczelniacz wymienialiśmy między altkiem a sprężarką i nadal leje olej, wymieniłem także tuleję. Doszedłem do wniosku, że są winne pierścienie, bo też głośno pracuje i zapewne poprzez nieszczelne pierścienie ma przedmuchy do skrzyni korbowej sprężarki, ale to tylko takie moje wywody.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Kormoran    1

A jest tak mozeliwość żeby to wal korbowy silnika tak sie tłukł silnik w orginale jedynie uszczelka i głowica robiona 4500tys mth ma .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
grzegorz508    3

Żeby tak tłukł to musiałby być pęknięty, to sprawdzisz próbując odsunąć koło pasowe wału od rozrządu, albo po prostu ściągając miskę.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
hubertuss    4653

Tak to jest z diagnozą przez internet. Ktoś coś gdzieś usłyszał nie wiadomo co a reszta zgaduje. POjedź poprostu do mechanika to ci powie. Jak można doradzić skoro nie wiadomo jaki to dźwięk panewka stuka inaczej sprężarka inaczej itd.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Panowie, u mnie w MF 255 zaczęło stukać na jesieni 2010r. Remont był przeprowadzany ok. 8 lat temu. Od tamtego czasu jest zrobione ok. 2000 mth. Przy tych stukach pojawiło się wyciekanie oleju spod koła paska klinowego. Więc dzisiaj przy okazji wymiany oleju chcieliśmy wymienić uszczelniacz. Lecz po rozjechaniu okazało się, że koło się rusza, ma ok. 0,5 cm luzu ruszając do góry oraz w przód i w tył. Myśleliśmy, że to koło dostało luzu. Po zdjęciu koła ruszał się również wał. Mechanik stwierdził, iż jest pęknięty na panewce.Gdyby nie wymiana uszczelniacza nikt by o tym nie wiedział. Silnik pracował cały czas. Nawet wczoraj były rozdrabniane gałęzie rębakiem. Koszt naprawy to ok. 1200zł wał + robocizna, chyba, że, mechanik znajdzie jeszcze jakąś usterke.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bo one nie pękają prostopadle do silnika tylko skośnie. I dopóki się nie wyrobi to będzie chodził. A jak się wyrobi to uszkadza prawie cały silnik.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez kamilb1996
      Witam, mam pytanie do posiadaczy Massey Ferguson 29xp. Po odpaleniu załącza się unicontrol i zaczyna piszczeć. Świeca się wtedy 2 błędy w górnym rzędzie druga i trzecia kontrolka od lewej. Odlicza od 20 i po 20 sekundach gaśnie. Czytałem coś w tym temacie i niby że to kontrolka od ciśnienia oleju hydraulicznego. W którym miejscu znajdę czujnik? Jeden jest w zbiorniku oleju a myślę że musi być jakiś drugi? Ewentualnie czy posiada ktoś instrukcje obsługi w pdf ? Myślę ze tam też mógłbym coś znaleźć . Z góry dziękuję za odpowiedzi.
    • Przez Robert452
      Witam, czy roztaczał ktoś kiedyś kule od cięgła i czy się da to zrobić, albo czy wiecie czy są może kule które mają  w środku 52mm od kat.4 a na zewnątrz 64mm od kat.3.
    • Przez Michalekk
      Witam mam taki problem ponieważ mój MF 255 ciągle się zakleszcza gdy pociągnę za lewarek do góry kupiłem już sprężynę do lewarka ale nie wiem czy do jej wymiany muszę odkręcić całą pokrywę czy tylko sam lewarek 
    • Przez calverdu
      Witam. Posiadam traktor MF 5435 od nowości z 2010 roku. Problem zaczął się na wiosnę 2020, podczas siewów kukurydzy. Ciągnik podczas zimnych poranków nie chcę jeździć/zmieniać kierunku jazdy/w trakcie jazdy rozłącza się układ jezdny. Występowało to tylko rankami po czym przestawało i ciągnik całe dnie pracował bezawaryjnie. W lato problem w ogóle nie występował z racji wysokich temperatur w ciągu całego dnia. Przyszła jesień, zimne noce i poranki - problem powrócił. Traktor potrafi ruszyć po czym po chwili przestaje jechać i trzeba czekać... Czasami moment, czasem 5-10 minut i tak w kółko. Jest to bardzo uciążliwe, ponieważ ciągnik pracuje z turem... Wyświetlają się komunikaty na skrzyni biegów ( migająca 1 i 4). Może ktoś miał podobny problem i wie jak go rozwiązać ? 
    • Przez BenQ
      Witam . Oryginalne wspomaganie w mf 255 
      Jest straszny luz na kierownicy mimo tego że jest wymieniony nowy wałek w kolumnie z nowymi kulkami….dalej jest luz dość duży 
      wspomaganie jest na jakimś serwomechanizmie i też późno siłowniki reagują na ruch kierownicą . Na zaworze jest jakaś regulacja ? 

×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj