kevin25

FiatAgri 80-90DT

Polecane posty

kevin25    185

Siemanko wszystkim dawno się o nic was nie pytałem dziś mam takie pytanie ;) Co pwoiecie na temat Fiata 80-90 dt bo mam oferte od jednego delara ma on 4 nowe oponki rocznik 85 zadbany 8 tys motogzodzin licznik zaplombowany i dziła wszystko lalunio on ma 80km opłaca sie wziac za 29 tys takiego :)


JD 1640
Ursus C-360
Ursus C-330M
Siła !!!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
look19    30

Osobiście nie kupiłbym tak czegoś z jednego względu niska popularność, a co za tym idzie drogie, trudno dostępne części i problemy z późniejszą odsprzedażą. Osobiśie za takie pieniądze szukałbym z tych lat mf a lub landni, ponieważ niektóre filtry i inne części ma wspólne z ursusami post licencyjnymi, a poza tym jet popularniejszy.


Jeśli chcesz poznać prawdę na temat Agromy pisz na PW. Na pewno odpowiem. Miałem z nimi do czynienia.

Nie polecam zgrabiarki firmy METAL-TECHNIK z powodu wad konstrukcyjnych.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
SZYMANOX    480

Witam ,ja mam fiata tyle że 880DT i powiem ci że ciągnik zaje***** ,mam go już ponad 4 lata i prawie nic nie ruszałem ,co do popularności to może ursusowi nie dorównuje ale części są dostępne w tomaszowie lubelskim lub w granicie i nie są wcale takie drogie nawet chyba tańsze od innych. Ciągniki godne polecenia.a co do ceny to trochę możesz się potargować ;)

 

@@look19@@-dam sobie głowę uciąć że nawet fiata na oczy nie widziałeś , piszesz takie głupoty,zastanów się co piszesz....




Księga życzeń i zażaleń na PW.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kevin25    185

Do ceny zzawsze mozna Sie targowac zainteresował mnei ten traktorek ciekawe jak jego spalanie


JD 1640
Ursus C-360
Ursus C-330M
Siła !!!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
SZYMANOX    480

U mnie tam się nie mierzy spalania ile pali ,ile wlejesz tyle spali :lol: A tak na serio to w lekkiej robocie pali połowę tego co 7211 ;) ale w ekstremalnych warunkach i na wysokich obrotach potrafi łyknąć z rurki dużżooo B) Ale jak by nie patrzeć to te 88KM ma i robote robi B)




Księga życzeń i zażaleń na PW.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
look19    30

Witam ,ja mam fiata tyle że 880DT i powiem ci że ciągnik zaje***** ,mam go już ponad 4 lata i prawie nic nie ruszałem ,co do popularności to może ursusowi nie dorównuje ale części są dostępne w tomaszowie lubelskim lub w granicie i nie są wcale takie drogie nawet chyba tańsze od innych. Ciągniki godne polecenia.a co do ceny to trochę możesz się potargować ;)

 

@@look19@@-dam sobie głowę uciąć że nawet fiata na oczy nie widziałeś , piszesz takie głupoty,zastanów się co piszesz....

 

Ten ciągnik być może jest popularny w skali kraju, w którym został wyprodukowany, ale nie Polski. Osobiście nie znam nikogo, kto by takowego posiadał, a jak coś jest mało popularne i mało ego powstało, to będzie problem z późniejszym pozbyciem się tego, to nie są but, które po znudzeniu lub zużyciu wyrzucisz, tylko maszyna za 29tys zł. Bez gospodarstwa ciężko byłoby z normalnej pracy ułożyć tyle kasy.


Jeśli chcesz poznać prawdę na temat Agromy pisz na PW. Na pewno odpowiem. Miałem z nimi do czynienia.

Nie polecam zgrabiarki firmy METAL-TECHNIK z powodu wad konstrukcyjnych.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomekgw1    1

Ten ciągnik być może jest popularny w skali kraju, w którym został wyprodukowany, ale nie Polski. Osobiście nie znam nikogo, kto by takowego posiadał, a jak coś jest mało popularne i mało ego powstało, to będzie problem z późniejszym pozbyciem się tego, to nie są but, które po znudzeniu lub zużyciu wyrzucisz, tylko maszyna za 29tys zł. Bez gospodarstwa ciężko byłoby z normalnej pracy ułożyć tyle kasy.

 

mam fiata 80-90 od trzech lat. mało która marka może się z nim równać w spalaniu .ciągnik bardzo mocny bardzo zwrotny mocny podnosnik jedyna wada jeśli można tak to nazwać to nie lubi podczas pracy obrotów poniżej 1300rmp. ja bym teraz nie kupił innego ciągnika a miałem JD .MF .jedynie CASE może się z nim równać a ursusy mam dwa to przy nim wody nie robią .bardzo polecam bo udany model

  • Like 1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
SZYMANOX    480

Ja jak bym miał kupować używany ciągnik to na pewno w pierwszej kolejności szukał bym fiata B)

look19@@@-Mało znany ciągnik to od razu do d*py?...Człowieku zastanów się co piszesz...że go nie widziałeś ani nie słyszałeś o nim to nie znaczy że jest zły ....Nie wiem czy wiesz ale fiat połączył się z fordem i powstał new holland ,więc fiat to praktycznie nh ,wychodziły fiaty niebieskie lub pomarańczowe z napisami nh . ;)




Księga życzeń i zażaleń na PW.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Marrus    0

Poprawiam:

To Fiat wykupił Forda . Mi też się one podobają mógłbyś powiedzieć ile kosztuje np. komplet naprawczy silnika ?

Edytowano przez Marrus

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Nikita_Bennet    316
Siemanko wszystkim dawno się o nic was nie pytałem dziś mam takie pytanie ;) Co pwoiecie na temat Fiata 80-90 dt bo mam oferte od jednego delara ma on 4 nowe oponki rocznik 85 zadbany 8 tys motogzodzin licznik zaplombowany i dziła wszystko lalunio on ma 80km opłaca sie wziac za 29 tys takiego :)

Opony najłatwiej wymienić choć kosztują sporo - ja wolę na łysych kołach i taniej a oponki założyłbym takie jakie ja bym chciał.

Licznik zaplombowany - no i ? Plombę idzie łatwo zrobić, nie patrz na to.

Co do ceny - jeżeli Ci się podoba i jest w dobrym stanie technicznym to go bierz, wszystko zależy od stanu technicznego.


pzdrwm Nikita_Bennet
"Whether we are based on carbon or on silicon makes no fundamental
difference. We should all be treated with appropriate respect."
                                                              Sir A C. Clarke

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
atom29    1

Posiadam model 80-90 dt 4x4 od dwóch lat i bardzo sobie chwale.(przesiadka z C-360).

Spalanie podobne a komfort bez porównania.Obsługa bardzo prosta. Konstrukcja bardzo solidna(nie mylić z samochodami Fiat, bo to inna bajka)

 

Polecam kupować modele zadbane bo części dość drogie (New Holland).

Ja nie żałuje. Troche za niego dałem ale się odwdzięcza miłą i bezawaryjną pracą. :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Fiatagri 80-90 to jeden z najlepszych traktorów jaki kiedykolwiek wyprodukowano. Prosta i niezawodna konstrukcja, super mocne i oszczędne silniki Iveco - pali mniej niż perkins :P Z dostępnością części nie ma absolutnie żadnego problemu, każda nawet najmnijesza śrubka jest dostępna w serwisach NH.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomariuszek    0

Witam mam możliwość kupna FIATAGRI 7090 z turem{trzysekcyjny +rewers} 1988r cena około 30 tys..Proszę o opinie o tym typie.

Edytowano przez tomariuszek

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jacek3773    230

U nas ursusów tyle co w Itali  Fiatów ,u nich Fiat i Case to pierwsza półka . Wiem coś o tym.

  • Like 1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lukasz1307    1

a w fiatah iest mozliwosc ustawiena wałka na 1000 trzeba odkrecic 3 sruby z tylu od walka i kulke od lozyska naprzykład i ma sie 1000 obrotuw na wałek sprawdzone bo sam mam fiata maszynka zaiebista tylko mocno drzy w kabinie ma 3 opcie bieguw terenowyh lepszy nisz iakis inny ciagnik polecam

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

witam ja mam fiata 80-90 super traktorek co do walka nie musze nic odkrecac poprostu ma dzwignie z tylu do zmiany obrotow kolego look19 widze ze nie masz pojecia na ten temat ciagnika wiec nie opowiadaj bzdur a co do czesci to pasuja od case lub nh a jezeli nie to w dzisiejszym swiecie to ja mysle ze nie bendzie problemu z zamuwieniem i tych ciagnikow jest juz duzo w polsce

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kizak    2200

Jego poprzednik miał zmianę prędkości poprzez włożenie tego śrutu ,bądż walika,być może w trakcie dalszej produkcji tej serii zamieniono na zewnętrzną dżwignię. Rozbierając ten tył z wom.byłem zdziwiony że włosi nie wykonali tego od razu,technicznie było by to bezproblemowo fiat 780dt. być może chodziło im o to by rozróżniać  otwory w przekażnikach wom.przy 1000 było na bodaj 21 frezów.  Dochodziło do nieporozumień na tym forum w związku z modelem 780.  Wcześniejsze miały olej hydrauliczno-przekładniowy w ilości ok. 40 l,następnie zastosowano oddzielne oleje odpowiednio w ilościach 25-15,a korzystanie z tego forum przez dwie osoby bez wzajemnej konsultacji stwarza takie a nie inne następstwa ;)  ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
OKEY    154

Kolega kupił 880 DT 5 cylindrów. Do silnika nie można się przyczepić. Robiliśmy w nim skrzynię . Części są dostępne i porównując z innymi zachodnimi to taniocha. Minus to nie za duży udźwig podnośnika (w porównaniu z innymi zachodnimi) ale wystarczający i korozja kabiny. Wygląd to odczucia subiektywne

.Kolega jest z niego zadowolony.      

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mariuszd93    559

OKEY

Tak  z grubsza  co robiliście  w  tej  skrzyni? jaki  był  koszt? Miał 3  zakresy biegów?  tzw  pełzające?  

 

Edytowano przez danielhaker

;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kizak    2200

  We wcześniejszych wersjach   [u poprzedników] było 8 plus 2,a na przełomie lat siedemdziesiątych weszła wersja 12 plus 3 ,czyli praktycznie został dodany ten najniższy zakres,a prędkości wyższych ,można by powiedzieć bez zmian.  Koszt nowej  tylnej szyby wraz z kurierem 250 zł,właśnie czekam na dostawę,choć mówiąc szczerze jak huknęła i eksplodowała,pierwsza myśl to granice 800 stów.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
OKEY    154

@Mariusz93  robiliśmy synchronizatory na 4 biegu ponieważ wyrzucało bieg w czasie jazdy . Części były kupowane tutaj http://agronaprawa.pl/

Przesuwka chyba cos koło 300zł , hamulec synchronizatora ok.130 zł.  Dodatkowo wyszło że były do wymiany łożyska igiełkowe w reduktorze i walki na satelitach . Tak reduktor ma 3 pozycje pełzające, polowe i szosowe.

Podobno skrzynie nie są najmocniejszym punktem tych ciągników i właśnie lubią padać synchronizatory jak i lubi sie odkręcać nakrętka na wałku pośrednim w skrzyni. Plusem jest prosta budowa tych skrzyń tak że bez problemu można samemu to zrobić.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lukasz1307    1

u mnie 4 nadal wyrzuca po remacie blaszki były wymieniane i sprężynka i nadal wyrzuca 4 model ciągnika to fiat 880 dt 

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez ROLOMAZ
      Cześć koledzy,
      Mam problem z moim Fiatagri F120 
      W tamtym roku padła pompa hydrauliczna, została wymieniona na nową.  Przez okres zimy nie był na tyle uzywany, żeby sprawdzić działanie "w pracy". Teraz zaczęły się roboty polowei jest ubytek oleju. Okazało się, że z tyłu pod rozdzielaczem przepuszczają simeringi. Ściągnęliśmy rozdzielacz i wymieniliśmy je, dodatkowo został wymieniony filtr od hydrauliki. Od tego czasu pompa "wyje" tak jakby pompowała cały czas olej, rurki na rozdzialaczu są gorące, co potwierdza jej ciągłą pracę. Przedni tuz jest nie do ruszenia, drążka nie można przesunąć. Znajomy mechanik doradził, abym sprawdził filtr olejowy, który wymieniłem. Po zdjęciu okazało się, że go zassało i był lekko zdeformowany. Zamówiłem już nowy filtr, prawdopodobnie źle dobrali mi go w sklepie. Aktualnie żeby sprawdzić założyłem filtr, który był przed usterką i na początku tuz chodził normalnie. Jedynie było słychać takie syczenie przy rozdzielaczu, gdy zacząłem ruszaj gałkami od tylnego rozdzielacza, to tuz znowu jakby zablokował się i nie można było go podnieść, ani opuścić. Gdy włączę kiper i w tym samym czasie dam opuszczanie lub podnoszenie przedniego tuza to wtedy działa normalnie i da się przeciągnąć gałkę od tuza. Co to może być za przyczyna ? Czy ktoś miał coś podobnego? 
    • Przez kafarek1123
      witam. mam problem z moim case 4240. nagle przestało dzialac wspomaganie.wieczorem dzialalo a rano odpalam i nie mogę skrecic ani w lewo ani w prawo. zaczalem od uszczelnienia siłownika a dziś wymieniłem orbitrol i nic.na szczescie kupilem tani zamiennik bo mialem przeczucie ze to nie wina orbitrolu bo dziwilo mnie ze stalo sie to tak nagle.ale zapasowy orbitek sie pewnie kiedys przyda. i teraz nie mam pojecia co zrobic dalej. czy do wspomagania jest dodatkowa pompa? pytam bo podnosnik pieknie podnosi nawet na wolnych obrotach z podpietym plugiem.przedni tuz tez dziala bez zarzutu i juz mi sie pomysly skonczyly. mam traktor od pieciu lat i nigdy nie bylo problemów wiec nie zdazylem poznac budowy ukladu.jesli ktos ma jakis pomysl lub mial podobny problem to prosze o pomoc bo juz rece opadaja a chcialbym sie z tym uporac bez mechanika.
    • Przez c308
      Witam zastanawiam sie czysto teoretycznie gdybym chciał założyć firmę produkującą traktory to jak taka maszyna powinna wyglądać aby z podzespołów dostępnych na rynku stworzyć tanią,prostą maszynę do której nawet za 20,30 lat nie byłoby problemu o części.I czy w ogóle w Polskich realiach takie cos (moje marzenie z dziecinnych lat)jak budowa ciągnika jest realne.
      Moja propozycja jest taka silnik 100km mocy perkins,pompa podnośnika ursus c 385 lub 1224,tuz także od nich,Kabina prosta wykonana we własnym zakresie tak samo maska i światła.Najważniejsze z czego skrzynia i mosty aby za pare lat był dostęp do części.Wałek 540 zalączany elektromagnetycznie jak noże w kosiarce,tak samo załączany przedni napęd.Cena 100 tys za egzemplarz czy to ma jakikolwiek sens.
    • Przez PatrykBesiński
      Dzień dobry, 
      Problem jaki wykryłem w Renault Dionis 130 podczas pracy na wałku WOM. Po włączeniu wałka na sucho, bez podłączonej maszyny jest wszystko ok, wałek pracuje, natomiast podczas pracy pod obciążeniem WOM wałek po chwili wyskakuje, dźwignia przeskakuje w pozycję neutralną. Trzymając dźwignię lekko palcami jest ok, ale gdy nie przytrzymuję dźwigni to po sekundzie wypada. 
      Dzieje się tak pod obciążeniem.
      Gdzie może leżeć problem? 
      Czy jest tam jakaś regulacja dźwigni i być może za lekko wskakuje czy raczej problem leży gdzieś w napędzie WOMu? 
    • Przez dominikl95
      witam pojawił mi się problem w fordzie 7910 z przednim napędem Majac wyłączony napęd uprawiałem ziemię i jechałem pod górkę i widziałem że napęd się sam załączał i wyłączał.Tak jak by dostawał prąd i się włączał Dodam że rowniez że przy włączonym przycisku nie pali mi się światełko na przycisku że jest załączony. Myślicie że to wina włącznika elektrycznego 4x4 czy głębsza usterka
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj