Skocz do zawartości

Zdjęcie

prolem z perkinsem 4


4 odpowiedzi na ten temat

#1 Share rafal0079

rafal0079

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 338 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 18 marzec 2011 - 19:45

prolem z perkinsem 4 mam problem dziś chciałem Zapalić to palił i gasł nie chciał się w obroty wkręcić dopiero za którymś razem zapalił normalinie a załuważyłmem że z korektora wydechowego bryzneła woda :( co mogło się popsuć

Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
prolem z perkinsem 4 Dzisiaj, 09:41
  •  

#2 Share grzegorz508

grzegorz508

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 507 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Głodowo/Pułtusk

Napisany 18 marzec 2011 - 20:15

prolem z perkinsem 4 Myślę, że to może być uszczelka pod głowicą.

#3 Share rafal0079

rafal0079

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 338 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 18 marzec 2011 - 20:33

prolem z perkinsem 4 w tamtym roku robiłem głowice kupilem po regeneracij i uszczelkę i było dobrze eraz po zimie chciałem dziś pod siewnik do nawozu podjechać a tu zaskoczenie :( boję się zeby to nie była łowica bo tego nie zdzirżę tej ceny za głowice

Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
prolem z perkinsem 4 Dzisiaj, 09:41
  •  

#4 Share grzegorz508

grzegorz508

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 507 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Głodowo/Pułtusk

Napisany 18 marzec 2011 - 20:45

prolem z perkinsem 4 Zależy jak ta regeneracja była wykonana, może jest gdzieś pęknięta i to dlatego (ja swoją przekręciłem i co rok wywalało). Teraz od jesieni nowa śmiga, oby jak najdłużej. Zobacz jak będzie palił, skoro już tak było to wiesz co się może dziać, czyli przedmuchy do układu chłodzenia, przegrzewanie się, brak mocy itd.

Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
prolem z perkinsem 4 Dzisiaj, 09:41
  •  

#5 Share rafal0079

rafal0079

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 338 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 18 marzec 2011 - 21:18

prolem z perkinsem 4 ja ją kupiełem z zakładów co robią silniki i planowanie zawory uszczelnienia tamta mi ciekła i waliło wode do oleju a teraz nie wali tylko w korektor a dziś cięzko zapalił a zawsze z 1 nawet w minus 20 paliłem to z pierwszego

Podobne tematy