DAVVID

opony przednie do 255 + tur 3B

Polecane posty

DAVVID    3

Witam

Kupilem tura 3b i musze wymienic opony przednie sa popekane (maja 22 lata)

Doradzcie mi czy zalozyc takie jak maja byc 6.00x16 czy moze szersze (jakie by pasowaly na te fele)?

Jakiej firmy mam szukac? Ciagnika używam do zrywki drzewa i pracach przydomowych.

Pozdrawiam.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
yahooo777    1283

Założenie szerszych opon na pewno nie będzie powodowało zapadania sie ciągnika tak jak wspomniał kolega w drugim komentarzu, ale druga strona medalu-bez wspomagania będziesz miał bardzo ciężki skręt na szerszych oponach


KPK Kumurun Team. Jeżeli podoba Ci się mój post, był w czymś pomocny-możesz to nagrodzić punktem reputacji, nie obrażę się xP

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Zetek5340   
Gość Zetek5340

Jak masz wspomaganie to zmień felgę i załóż 10 a jeżeli nie to 6.50 bo 7.50 to za duże będzie ciężko skręcać

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mistrzgtsv6    0

Śmiało możesz założyć na tą felge 7.50 x 16 ja mam takie założone w swoim MF-ie bez wspomagania. Wcześniej były orginalne opony 6.50 x 16 do tura wogóle się nie nadają, przy podnoszeniu dużego ciężaru robił się flak i ciężko było skręcać. Z kolei opony 7.50 x 16 mają same zalety:

- są mocniejsze i nie uginają sie pod ciężarem, a więc jest lżej kręcić kierownicą

- mają wyższy profil, więc większy prześwit pod ciągnikem i tur wyżej podnosi

- nie zapadają się przez co lżej jest skręcać

- lepiej się na nich jeździ w polu

Dlatego też nie daj się zwieść komentarzami typu "szersze opony - kierownicą ciężko kręcić" i kup opony 7.50 x 16, oczywiście będziesz musiał dokupić też większe dędki, ale to groszowa sprawa.

Gwarantuje że będziesz zadowolony.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
DAVVID    3

mistrzgtsv6 a jakiej firmy opony kupic bo w grene nie maja juz debicy 7.50x16.

A w innym sklepie ma jakies tureckie Petlas za 278zl jest to dobra cena.

Powiedzcie jakiej firmy mam szukac .

Edytowano przez DAVVID
Cytowanie posta

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
MDSikor    6

Ja jam do swojego MF 255 montowałem tur to od razu założyłem z przodu nowe gumy 7,5 x 16 Mitas jak na razie sprawują się dobrze.


Claas Dominator 150
Lamborghini R4 105
John Deere 5080R
Massey Ferguson 255

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pimper21    61

e ci powiem tak mi ktoś gadał od zetora załóż !!


Zetor Team
Massey Ferguson 255 Zetor 8011 Zetor 10045 <-- moje sprzęty, 40 ha.
Zetor Is Power, Power Is Zetor :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
MDSikor    6

No właśnie od zetora są 7,5 x 16.


Claas Dominator 150
Lamborghini R4 105
John Deere 5080R
Massey Ferguson 255

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Rolnik1973    15287

Ja w u3512 mam 205/75/16 od dostawczaka. Wysokość ta sama co 6.00 a szerokość taka jak 7.50/16. Dużo lżej się skręca bo nie zapadają się i na grzązkim idą wierzchem a nie wrzynają się. Super sprawa.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pimper21    61

No dokładnie ja teraz bd zakładać i odrazu wspomaganie już kompletuje nie siadają tak i nie cierpią tak opony mi ostatnio przy starych felga felga a oponę rozwaliło na polu ;D


Zetor Team
Massey Ferguson 255 Zetor 8011 Zetor 10045 <-- moje sprzęty, 40 ha.
Zetor Is Power, Power Is Zetor :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez andrev1822
      Witajcie. Otóż mam problem z MF 690 83r. Dzisiaj byłem w polu z gruberem 2.2m na 9 łap. Niby wszystko ok ale nie wiem jak ten ciągnik powinien iść. Na 1 biegu głównym środkowa do przodu a prawa do tyłu. I tu moje takie zaniepokojenie tak jakby nie wkręcał się na obroty pod obciążeniem raz zbiera dobrze a raz dusi się i schodzą mu obroty. Druga sprawa to to że jak wracałem do domu gruber w górę i na asfalcie 3 bieg na najszybszym przełożeniu i w pewnym momencie jakby coś go zaczynało dusić. Schodził z obrotów. Zatrzymałem się sprzęgło i gaz do oporu i ledwo ledwo i zaczął się wkręcać. Ewidentnie brak mocy. Podobnie zauważyłem jak ciagalem przyczepę że zbożem że nie ma siły pod delikatne wzniesienie. Musiałem redukować. Co może być? Pompa wtryskowa wtryski? Luzy ustawiałem już zaworowe na 0.3mm a ompe chcialem oddać ale gdzieś po robotach polowych. Doradzcie może ktoś miał taki przypadek
    • Przez deymonnn
      Kupiłem MF 255 i mam problem z podnośnikiem. Mianowicie cały czas jest maksymalnie podniesiony ( regulacja dźwignią od regulacji siłowej nic nie zmienia tzn nie ma żadnej reakcji) natomiast przy użyciu dźwigni od regulacji pozycyjnej są następujące objawy. przy ustawieniu na zakres regulacji ciśnieniowej przy minimalnym wydatku (dźwignia max do przodu) i obciążeniu ramion podnośnik opada natomiast po zwiększeniu wydatku lub przesunięciu w zakres regulacji pozycyjnej podnośnik idzie w górę i słychać jak pompa pracuje. Jeżeli ktoś miał taki problem proszę o pomoc bo nie chcę się za dużo narozbierać. Poprzedni właściciel jak pomajstrował przy tej dźwigni pod siedzeniem ( zmiana hydrauliki z podnośnika na zewnętrzną) i dźwignią od hydrauliki zewnętrznej uruchomił podnośnik że niby działał normalnie. Inna uszkodzona rzecz to WOM (jest ukręcony wałek włanczający przekaźnik i WOM chodzi cały czas w położeniu biegów zależnych) być może to ma jakiś związek. Od wtorku zabieram się za naprawę więc proszę o jakieś wskazówki
    • Przez ŻakowskiSławomir
      Witam, 2 miesiące temu w moim mf 255 wystąpił problem, zaczął w dużych ilościach pobierać olej. Oddałem go do mechanika bo niestety w temacie perkinsa jestem ciemny jak noc. Mechanik stwierdził że przyczyną były zdecydowanie za ciasto ustawione zawory i że silnik jest w bardzo dobrym stanie i nie trzeba nic robić prócz ustawienia zaworów. przy okazji wymieniony olej i wszystkie filtry. ciągnik pracował ok 2 godziny z rozsiewaczem i 4 godziny z pługiem 2 skibowym, zauważyłem jednak że ciut oleju ubyło, olej jest czysty, dobrze się nawet nie ubrudził. ciągnik ma moc,nie kopci, brzmi zdecydowanie lepiej jak przed ,,remontem,, Tak powinno być? silnik przy cięższej pracy ma prawo ciut oleju brać?
    • Przez rumcajsm10
      Witam serdecznie, Mam problem z EHR w MF3065, przestał działać z dnia na dzień, sterownik Autotronic, napięcia na złączu C1 pomierzone zgodnie ze wskazówkami w odnalezionym temacie i wszystko jest poprawnie (masa, stały+, napięcia po alternatorze 13,8v). Czujnik położenia ramion wygląda że ok oporność pomiędzy skrajnymi pinami 43,3 a pomiędzy sąsiednimi po 22 om. Nie jestem pewny zasilenia tego czujnika, gdzieś w książce wyczytałem że niby pomiędzy 6,2 a 7,2v prąd przemienny...? Ja nie mogę się tam niczego domierzyć, do tego środkowy pin w tej kostce zasilającej jest cofnięty (czy tak powinno być?). Jakie napięcie powinno być na zasileniu tego czujnika i na jakich pinach? @marian3p wygląda że Ty masz dużo wiedzy w tych tematach, może masz jeszcze jakieś pomysły? Będę wdzięczny za podpowiedź. Pozdrawiam Paweł.
    • Przez podkarpacierolnik71
      Witam
      w moim mf3070 licznik nie nabija motogodzin. Obroty pokazuje motogodzin już nie liczy . Pytanie moje gdzie  ten kabel zielony od kostki(zdjęcie) ma być podłączony?
      napiecie na nim pokazuje 7,8v
      z góry Dziekuje za pomoc 

×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj