Skocz do zawartości

Zdjęcie

Case 5120


284 odpowiedzi na ten temat

#261 Share KrzysztofKrl

KrzysztofKrl

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 11 postów

Napisany 20 styczeń 2016 - 19:20

Case 5120 Kurde jak on wygląda ? I dlaczego tak sie stało? Wszystko było ok dopuki czegoś nie Dotknąłem przy włączniku . Ruszałeb tylko te wtyczki
Masz możliwość wrzucenie foto z tym elektrozaworem?
Jesteś tam jeszcze ? Co z tym elektrozaworem zrobić ? Do tej pory jeździłem c360 tam takich bajerów nie ma. ☺

Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
Case 5120 Dzisiaj, 10:53
  •  

#262 Share JD1052

JD1052

    Slůnzok

  • Members
  • PipPipPip
  • 1192 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 20 styczeń 2016 - 20:47

Case 5120

Widać nastapiło jakieś zwarcie i tyle... Stop jest powiązany z przednim napędem, bo załącza go w czasie hamowania... A żeby napęd był wyłączony(ciśnienie musi być na koszu żeby zluzowac docisk talerzowy) elektrozawór musi być otwarty czyli musi mieć prad a go nie ma.... Zawór jest przed zwolnicą u góry, książka ma dobre tysiąc stron wiec to nie takie łatwe, najlepiej sciągnij sobie nią za chomika.. He jak sie kupuje stary zachodni traktor, który ma najechane nie wiadomo ile i to trzeba być przygotowanym na takie jajca i albo masz książki i ogarniasz mechanike i elektryke albo wzywasz serwis tudzież innych ogarnietych znachorów...

Edit: A podstawowe sprawy przejżałeś takie jak bezpieczniki???


Edytowany przez JD1052, 20 styczeń 2016 - 20:53.


#263 Share KrzysztofKrl

KrzysztofKrl

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 11 postów

Napisany 20 styczeń 2016 - 21:47

Case 5120 Tak sprawdziłem ..
Masakra jakas. Ale na robiłem
Mogę się z tobą skontaktować jutro ? Może jakoś mnie pokierujesz co robić
A te kwadratowe obok bezpiecznikow ? To przekaźniki?. Mają coś wspólnego ?

#264 Share JD1052

JD1052

    Slůnzok

  • Members
  • PipPipPip
  • 1192 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 21 styczeń 2016 - 07:26

Case 5120

Nie te przekażniki nie od tego, zresztą są podpisane które od czego..nic więcej też niewymyśle na ten temat...elektrozawór pewnie jest dobry tylko, że brak mu prądu.. Takie usterki sie cieżko usuwa jak to w elektryce szukanie igły.



#265 Share KrzysztofKrl

KrzysztofKrl

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 11 postów

Napisany 21 styczeń 2016 - 08:12

Case 5120 Dziwne ze bezpiecznik nie poszedł.


#266 Share KrzysztofKrl

KrzysztofKrl

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 11 postów

Napisany 21 styczeń 2016 - 09:45

Case 5120 Zrobiłem juz ☺ kabelek nie łączył. Przez taką pierdołe spać nie mogłem w nocy . Dzięki za pomoc
Pozdrawiam

#267 Share Vroobel

Vroobel

    Użytkownik

  • Members
  • PipPip
  • 54 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 31 styczeń 2016 - 01:47

Case 5120 Gdzie znajduje się czujnik predkosci jazdy w case 5150?

#268 Share walekmocy

walekmocy

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 13 postów

Napisany 16 luty 2016 - 14:25

Case 5120

Witam. Mam problem z case 5120: rewers do tyłu się nie załącza. Ciągnik może jechać do przodu ale cofać już nie cofa. Jakieś pomysły, ktoś tak miał?



#269 Share Mycek5120

Mycek5120

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 187 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Bielsko-Biała
  • Zainteresowania:Rolnictwo

Napisany 16 luty 2016 - 14:47

Case 5120

Prawdopodobnie padł Ci elektrozawór od rewersu do tyłu miałem taki przypadek w MX elektro zawory u mnie sa z tyłu pod kabina za rozdzielaczem w 5120 powinny byc w tym samym miejscu ale nie jestem pewien



#270 Share Krystiano9191

Krystiano9191

    Użytkownik

  • Members
  • PipPip
  • 71 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 16 luty 2016 - 16:53

Case 5120

elektrozawór  znajduje się z tyłu  pod siedzeniem

Załączony plik  1.bmp   1,13MB   101 pobrań


Edytowany przez Krystiano9191, 16 luty 2016 - 16:54.


Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
Case 5120 Dzisiaj, 10:53
  •  

#271 Share walekmocy

walekmocy

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 13 postów

Napisany 16 luty 2016 - 21:52

Case 5120

Dzięki za szybką odpowiedź -już naprawiłem- kabelek nie łączył.

Mam teraz inny problem: podczas podnoszenia podnośnikiem do końca w pozycję transportową ciężkiej maszyny podnośnik "skacze" tzn. w tej pozycji powinien trzymać na maksa wysoko, więc zaraz po lekkim opadnięciu podrywa się do góry.

Podnośnik podnosi te 2tony szybko i bez problemu.

No i w pozycji neutralnej  nie utrzyma tak podniesienej maszyny tylko opadnie kilka cm i stop normalnie trzyma ale nie w położeniu przełącznika na maksymalne podniesienie.

Czy ktoś tak miał?

Mi się wydaje że może być mało oleju bo po odjęciu ładowacza czołowego te pulsacyjne podnoszenie i opadanie było wolniejsze.



#272 Share KrzysztofKrl

KrzysztofKrl

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 11 postów

Napisany 22 marzec 2016 - 20:06

Case 5120 Cześć wszystkim.
Doradzicie pług do case 5120 . Pożyczyłem od sąsiada 4 skibowy i szło lekko . Myślicie że 5 skibowy będzie ok ?
No i jeszcze jedno ile wam palą wasze casy na hektar w orce i jakim biegiem oracie ☺ ??i

#273 Share masakracja

masakracja

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 5 postów

Napisany 26 marzec 2016 - 21:42

Case 5120

Witam. Mam problem z Case 5140.

Mianowicie nie mogę rozłączyć przedniego napędu.

Elektro zawór który jest odpowiedzialny za przedni napęd działa. 

Znalazłem niedziałający elektro zawór który załącza przedni napęd podczas hamowania. 

Jeśli go wymienie to czy problem z napędem zniknie ? Dodam tylko żę nie mogę znaleść nigdzie tego elektro zaworu.

W serwisie Case zamówili elektro zawór ale okazał się być nie taki jak trzeba, Gość powiedział że tego modelu już nie produkują i żę mają tylko nowsze. Case mam z 1991r

W załączniku jest własnie ten elekro zawór.

A co do pługów ja mam 4 obrotowe Gregory besson szerokość mniej więcej 1,60m- 1,80m i na rędzinie orze z prędkością około 6-7 km/h

Moim zdaniem pługi są w sam raz 

Załączone miniaturki

  • 12421979_1579143855738480_1165229973_o.jpg
  • 12837269_1579144055738460_935988608_o.jpg

Edytowany przez masakracja, 26 marzec 2016 - 21:55.


#274 Share walekmocy

walekmocy

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 13 postów

Napisany 27 marzec 2016 - 22:06

Case 5120

Z tego co pamiętam to jeśli prądu nie ma w cewce to przedni napęd jest załączony- ona otwiera chyba zawór przez który olej odpycha sprężynę dociskającą sprzęgiełko.

Spróbuj samemu naprawić tą cewkę, coś mi się zdaje że w książce napraw było pokazane krok po kroku jak to zrobić. Znajdziesz ją na chomiku, jest po angielsku ale da się zrozumieć. Ewentulnie szukałbym używanej u handlarzy.

Do tego ciągnka najfajniejsza byłaby wg. mnie trójka obrotowa biorąca po 50 cm na skibę, na zabezpieczeniach oczywiście (hydraulicznych lub spręzynach, bo jak bez to 4 spoko) i do tego wał.



#275 Share masakracja

masakracja

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 5 postów

Napisany 28 marzec 2016 - 00:21

Case 5120

Ta cewka od załączania przedniego napędu działa tak jak napisałeś jeśli napęd jest włączony to cewka jest bez napięcia jeśli zaś wyłączymy napęd to dostaje cewka napięcie to działa tylko nie działa elektro zawór który steruję załączaniem przedniego napędu podczas hamowania (to jest inny elektro zawór) nie udało mi sie go naprawić niestety. Więc nie wiem czy mój problem rozwiąże się jeśli znajdę zamiennik jakiś do tego elektro zaworu czy muszę się szykować na poważniejsze

wydatki i rozpoławianie ciągnika :(

W sumie porządna 3 to  tego ciągnika była by w sam raz nie zabijało by pługa i też troszke szybciej by pojechał.



#276 Share JD1052

JD1052

    Slůnzok

  • Members
  • PipPipPip
  • 1192 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 28 marzec 2016 - 06:14

Case 5120

Jeżeli elektrozwór bedzie dobry to niestety ale trzeba bedzie rozpoławiać, najprawdopodobniej wtedy uszczelnienia na kosztu lub na wałku kosza będą do wymiany po ciśnienie ucieka na lewo... Sam rozpoławiałem i robiłem to ale u mnie znów popękały sprężyny talerzowe, które ściskają kosz i napęd slabo ciągnał... U mnie właśnie nie hamuje na przód i z resztą nie jest mi to potrzebne bo od tego to te sprzęgło napędu strasznie dostaje przeciążeń ale z ciekawośći gdzie jest ten elektrozawór od hamowania?


Edytowany przez JD1052, 28 marzec 2016 - 06:16.


#277 Share masakracja

masakracja

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 5 postów

Napisany 28 marzec 2016 - 18:48

Case 5120

Elektro zawór znajduje się po prawej stronie (siedząc jako operator) przed tylnią osią jest taki baniak czy jak to sie tam nazywa do tego jest wkręcona kostka do której wchodzą 2 węże hydrauliczne a z kolei na tej kostce jest elektro zawór wkręcany od góry. mi też to chamowanie nie jest poczebne ale miałem nadzieje żę to może przez uszkodzony elektro zawór nie moge rozłączyć przodu. Ale jeśli piszesz że pewnie czeba będzie rozbierać to masakra. Ile tobie to zajeło ? 

Załączone miniaturki

  • 12899362_1585955561723976_356425814_o.jpg
  • 12896435_1585955558390643_766636051_o.jpg

Edytowany przez masakracja, 28 marzec 2016 - 19:06.


#278 Share JD1052

JD1052

    Slůnzok

  • Members
  • PipPipPip
  • 1192 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 28 marzec 2016 - 20:54

Case 5120

Hmm u mnie nie ma tego w ogóle co w twoim :blink:  Roboty hmm to zależy jak według serwis to robi tak, ze rozpoławia na silniku i potem środkową skrzynie zeby sie do tego dostać ale to kupa roboty...
Ja to robiłem tak, że zaraz między dwoma skrzyniami go rozpołowiłem, kabine podparłem i wyjechałem całym tyłem(skrzynia druga plus cały tylni most) do tyłu tak jest najprościej, troche problemu jest przy zjechaniu bo muszą się zejść 3 wałki ale też to idzie opanować śrubokrętem przez jeden z korków spustowych oleju. Pare dni na spokojnie.



#279 Share studzin1456

studzin1456

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 5 postów

Napisany 29 marzec 2016 - 19:35

Case 5120

Witam, 

Czy dysponuje ktoś zdjęciem o którym mowa w poniższym tekście?

Pozdrawiam 

Zacznę od podstaw, czyli od opisu dźwigni 1 sterowania podnośnikiem

pozycja:

N - neutralna
R - robocza - trzeba wcisnąć dźwignię, żeby przejść do trybu roboczego - u mnie się to przycina i nie zawsze załapie
d - opuszczanie
D - zablokowanie dźwigni w pozycji opuszczania
g - podnoszenie
G - zablokowanie dźwigni w pozycji podnoszenia

W trybie roboczym można operować podnośnikiem dźwignią 2. Regulujesz nią wtedy wysokość podnośnika, tak jak dźwignią 1 (regulacja pozycyjna), lub wielkość obciążenia przy którym zostanie zmniejszona głębokość pracy zaczepionej maszyny (jak np. ciągnik będzie miał za ciężko w pracy z pługiem to sam go lekko podniesie - regulacja siłowa)
Gdy w trybie roboczym naciśniesz przyciski podnoszenia/opuszczania na błotnikach to dźwignia 2 przestanie działać i trzeba będzie wyjść dźwignią 1 do pozycji Neutralnej, a następnie znów do Roboczej.

Pm - pokrętło małe - regulacja szybkości opadania obciążonego podnośnika
Pd - pokrętło duże - przestawianie pozycji siłowej/pozycyjnej/mieszanej przy pracy z maszynami.


img1597b.th.jpg

 



Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
Case 5120 Dzisiaj, 10:53
  •  

#280 Share masakracja

masakracja

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 5 postów

Napisany 29 marzec 2016 - 20:57

Case 5120

Obym nie musiał go rozpoławiać bo robota w polu się zaczyna i ciągnik potrzebny.




Dodaj odpowiedź



  

Podobne tematy case5120