Zaloguj się, aby obserwować  
kuba330m

Głowice w zetorze

Polecane posty

martinezo    41

napisz o jakiego zetora chodzi oraz czy masz na myśli smarowanie klawiatury zaworów, czy coś innego??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
seweryn20    825

Z kanału olejowego silnika przez szklanki popychaczy, popychacze do klawiatury zaworów. W serii od 3xxx do 7xxx.

 

Chyba że w którymś jest inaczej to mnie poprawcie.

 

 


BEDNARY 2017... w końcu zobaczyłem :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
sebe1033    397

seweryn 20 tamtędy wraca w odwrotnej kolejności ;) a olej w głowicy potrzebny jest tylko do smarowania dźwigienek i tulejek zaworów

Olej idzie z bloku kanałem poprzez głowicę w podstawę gdzie są zamocowane dźwigienki (bo kanały to nie tylko od chłodzenia są)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kuba330m    2

Tylko, że w głowicy powinien być jakiś otwór którym olej się dostaje, ja w sowich głowicach nie mam żadnej dziury, nie wiem jakim cudem jest tam smarowanie. Jutro zrobię fotkę głowicy i ją wstawię.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Piotras    2

Kolego olej dostaje się poprzez kanał olejowy do klawiatury poprzez tzw mostki klawiatury chyba że są zapchane to się nie dostaje olej smaruje dźwigienki klawiatury troszkę zawory w prowadnicach i spływa do miski olejowej poprzez kanały po stronie gdzie masz laski popychaczy szklanki (popychacze) mają swoje kanały olejowe co są smarowane. A na marginesie o jaki model zetora Tobie chodzi ??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Piotras    2

z tego co pamiętam to szpilki mają inny rozmiar

 

Nie cytuj poprzedniego posta

Edytowano przez krolikNH

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
przemol87    186

do c360 na pewno pasuje do 3011


Niektóre osoby mogłyby się zabić, skacząc z poziomu swojego "ego" na poziom swojego IQ

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kuba330m    2

Czy końcówka wtryskiwacza włożona i obrócona w lewo lub w prawo, to będzie miało jakieś znaczenie przy spalaniu??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Radekk    157

Nie do końca rozumiem twoje pytanie, końcówka ma być ustawiona wg znaku na obudowie wtryskiwacza masz ryse i na końcówce też i to ma się zgrać razem i po dokręceniu powinno byc równo. na pewno to wpływa na pracę silnika,moc i na spalanie też bo paliwo może być źle rozpylone w innym ustawieniu.


Jeśli podoba Ci się co napisałem, lub pomogłem kliknij zieloną strzałkę.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kuzaj63    45

Głowica od 360 na pewno nie będzie pasować do zetora 5211 - inna średnica tulei , zetor ma większe średnice zaworów.

 

A co do tych końcówek , pewnie chodzi o odchylenie jakie jest możliwe całego "korpusu" wtryskiwacza w głowicy.W prawo i w lewo jest dosyć spore pole manewru.

Edytowano przez kuzaj63

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kuba330m    2

O to mi chodziło, ma starej końcówce mam rysę i ona się zgrywała z ta na obudowie wtrysku.

Na nowych nie mam żadnej rysy, bo te końcówki mój tata znalazł a od czego one są to nie wiem <_< , ale ustawił je dziurami równo, że paliwo ma prosty przepływ.

Na starej końcówce pisało C DSL 150.A2, czy ktoś wie co ten zapis oznacza???

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować  

  • Podobna zawartość

    • Przez skarpetahanzo
      Witam wymienilem filtr oleju baka na wymienny i mam problem z duzym cisnieniem oleju , podobno trzeba zmienic tez zawor cisnienia oleju na pompie i pytanie mam zwyczajnie kupic nowy czy do filtra wymiennego powinien byc inny ? Rozbieralem stary zawor ale brak tam podkladek wiec zbytnio nie mam jak zmniejszyc tego cisnienia na starym zaworze .
    • Przez Kondzio55
      Witam,Problem ciagnie się już kolejny rok i problemu nie rozwiazalismy.Sezon jakos przechodził ale do sedna. Ma nadal problemy z odpaleniem po np nocy,łapie na 2 tłoki pozniej na 3 i na 4 .Dym ze idzie sie udusić No dobra idąc dalej cisnienie oleju w normie,zimny trzyma 5,5atm, ciepły (80st) trzyma 3atm.Pompa paliwa daje cisnienie,po kompletnej regeneracji,wtryski prawidłowo rozpylaja,cisnienie 170-180, Kompresja 1 cylinder 24 ,2 cylinder 21(próba olejowa wzrosło do 24) 3 cylinder 22, 4 cylinder 22.Teraz gdzie szukać przyczyny?? Czy złe tłoki i pierscienie? Rocznik 88   i z tego co wyczytałem to powinien być tłok z 3 pierscieniam wiec prawidłowo załozone. Ja już nie mam pojecia co moze byc nie tak..Moze ktos miał taki przypadek? Dodam ze oleju nie przybywa,ani nie ubywa 
    • Przez Lukasz93
      Owy Zetor zaczał czasem pod obciazeniem wyganiać płyn z chlodnicy i szybko się zagrzewał, załozylem bańkę na przelew, pozniej zaczęła wariowac temperatura jakby zaciał sie termostat, wyrzuciłem więc termostat. Sprawdziłem go we wrządku w 100 % sprawny, wahler. Wkoncu zaczął przy byle obciążeniu wyrzucać płyn, w chlodnicy pełno bąbli powietrza. Zalozony nowy korek chlodnicy, jeszcze gorzej. Cisnienie w pracy sie zrobiło ze zaczeło wypychac plyn przewodem od chlodnicy. W oleju nie ma płynu, odwrotnie też.
      A wiec jakis przedmuch tak czy siaķ. Glowice zostały zrzucone i do regeneracji. Na jednej uszczelce może był jakis przedmuch do kanału. Tuleje wydawyaly sie ok. Wszystkie glowice okazały się dobre na regeneracji. Założone nowe uszczelki, 1 odpalenie i odrazu tak samo bąble w chlodnicy. Wymieniona następnie pompa wodna. Nic nie dało. Test na co² robiony, kolor czynnika się nie zmienia, jakby nie bylo przedmuchu. Zrzuciłem paski z pompy wodnej, wsadzilem rurkę pcv zamiast korka i zalałem płyn aż do tej rurki. Po zapaleniu bez kręcącej się pompy rośnie płyn w tej rurce aż wkoncu strzeli bombel.
      Próbowałem znaleźć na ktorym cylindrze jest przedmuch podkładając monetę pod trzonek zaworu wydechowego żeby odprężyć cylinder. Na każdym cylindrze tak samo płyn rośnie.
      No jakby przedmuch ale test co² nie pokazuje. Za co się tu brać teraz może ktos ma jakieś rady?
    • Przez niunieq666
      Witam forumowiczów
       
      Od ok 12 lat jestem posiadaczem Zetorka 4718, gdy w końcu klękneła pompa wtryskowa przyszedł czas na remont. Niestety, naprawa jej nie była taka prosta. Gość któremu to zleciłem stwierdził że do tak starego modelu nie ma już części i stąd moje pytanie. Czy podejdzie do tego pompa od powiedzmy 5211?
    • Przez MaciejSZ
      Witam. Ostatnio zauważyłem w moim zetorze 5011 bardzo duze wibracje na całym ciągniku, na wysokich obrotach. Jest to strasznie uciążliwe i chce się tego pozbyć. Do tego ciągnik dosyć mocno kopci. Poczytałem w necie i podejrzewam ze moze to byc wina wtryskiwaczy.  Moze ktoś miał podobny problem. Z góry dziękuje za odpowiedź   
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj