Misiak1177

Radio Zetor. Kabina komfort

Polecane posty

Misiak1177    6

Witam chcę założyć do zetora 12145 radio. I mam pytanie do tych którzy posiadają radyjko w swoich zetorkach. Gdzie macie umiejscowione radio i głośniki w ciężkich zetorach z komfortową kabiną?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Arek    218

Radio w pulpicie pod dachem po prawe stronie, głośniki z tyłu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

jeżeli masz wąskie radio to po prawej stronie wejdzie... ja nie mam jednego wentylatora i tam wyciąłem miejsce na radio blaupunkt a od spodu mam głośniki 2 x 130W pioneer i radio w skali 0-62 (głośność) jest na 42 i silnika nie słyszę w kabinie :lol:

Przekrój od boku:

.

.

. - radio

.

......

^

głośniki po bokach

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Voitek    0

Witam,

chcę założyć radio w moim zetorku 10145. Chciałbym je podłączyć, aby działało dopiero po włożeniu kluczyka. Nie wiem jak podłączyć zasilanie.

Proszę o pomoc.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Arek    218

Zdaje się wycieraczki działają po kluczyku więc pod nie możesz podłączyć radio.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Marcin91    286

Cześć i czołem. Też szykuję się do zamontowania jakiegoś radia do Zetora 8145. Ale na początek interesuje mnie jak macie zamontowane głośniki z tyłu. Mógłby ktoś z was podesłać zdjęcie jak to macie założone, bo chciałbym aby to miało ręce i nogi. :)


Mój kanał YouTube ----> MarcinExplorer

Mój fanpage na Facebooku ----> MarcinExplorer

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

W moim zetorku 12145 głośniki są zamontowane pod dachem na tylnich słupkach kabiny. A radio z prawej strony pod dachem. Tak samo

mam zrobione w moje Proximie 8441. :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
look19    30

Jacy producenci oprócz goli i Naglaka wykonują jeszcze kabiny do zetora 7211?


Jeśli chcesz poznać prawdę na temat Agromy pisz na PW. Na pewno odpowiem. Miałem z nimi do czynienia.

Nie polecam zgrabiarki firmy METAL-TECHNIK z powodu wad konstrukcyjnych.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Decx
      Witam wszystkich. Mam dziwna sytuację. Pacjent Zetor 12011, wszystko działało prawidłowo, a tu nagle podczas pracy w polu na amperomierzu pojawiają mi się chyba zbyt wysoki amperarz. Zwykle na amperomierzu na niskich obrotach wskazówka lekko się wychylała, a na wysokich obrotach wskazówka dochodziła tak do 15A- 20A (amperomierz jest nowy i wyskalowany do 50A). Teraz na wolnych obrotach wskazówka dalej lekko się wychyla, ale gdy tylko dodam gazu, wskazówka amperomierza idzie prawie do 50A i tak się cały czas utrzymuje dopóki nie odpuszczę gazu. Jedyne co zrobiłem to porządnie naciągnąłem pasek. Kilka miesięcy temu wymieniony został regulator napięcia na nowy identyczny.
      Pytanie pozostaje czy grzebać przy tym czy zostawić i jeździć. Czy można jeździć cały dzień w polu z tak wysokim amperarzem? Może na mocno naciągnąłem pasek🤣. 
      Proszę o radę. Pozdrawiam.
    • Przez bartoszsola
      Witam! Zamieszczam oryginalne skany instalacji do Zetorów jak wyżej    Może komuś się przyda  `



    • Gość
      Przez Gość
      witam, jak podłączyć 2 wskaźniki paliwa pod jeden wskaźnik? to rozwiązanie oryginalne. Są tu 2 przekaźniki które odpowiadają za przełączenie wskazania z pierwszego czujnika na drugi. Problem w tym, że ktoś kiedyś pchał rączki w instalacje przez co ciężko jest mi dojść co do czego. Po podłączeniu na którko 1 i 2 oba działają prawidłowo kwestia w tym jak to wpiąć w przekaźniki żeby pracowało tak jak powinno? w załączniki prowizoryczny schemat

    • Przez Przemek1265
      Witam, mam problem z ładowaniem akumulatora w ciągniku John Deere 6400. Ciągnik był u elektryka i postawił diagnozę na regulator napięcia i go wymienił i sprawdzał ładowanie i było, lecz kontrolka od ładowania cały czas się świeci i akumulator nie jest ładowany i na dodatek stopiło mi w skrzynce z bezpiecznikami ,,bezpiecznik" fachowo to się dioda nazywa. Od czego może ona być? Co może być przyczyną? W czym szukać winy? Dodaję również zdjęcie alternatora i schemat skrzynki bezpieczników z zaznaczonym bezpiecznikiem, który został spalony. Wyczytałem również, w alternatorze jest wtyczka W i jedni piszą, że musi być podłączona, a inni że nie. Jak ma być podłączona to w którym miejscu do instalacji ją podłączyć?



    • Przez karczikpr
      Witam, montował ktoś zamiast reflektorów przednich lampy led? Jeśli tak to jaki model lamp polecacie i gdzie je kupić ?
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj