tomasz880101

Problem z kolumną kierowniczą Zetor 5211

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
szakul91    0

Witam. A jaki olej stosować do kolumny kierowniczej w zetorze ?? Ile go wchodzi ? 

Czy mozna wlać olej taki sam co do całego wspomagania np. Orlen Hipol ATF II czy lepiej jakiś przekladniowy  ??

Edytowano przez szakul91

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jacus    3046

pierwsze slysze o takim hipolu wiec sprawdzilem -to jest wlasnie olej przekladniowy a do serwo ma byc typowo hydrauliczny ja lalem boksol 26 albo inny o lepkosci hl 46.

ile wchodzi- juz pare razy pisalem ,gdzie bedzie a nie pamietam .


buk, humor ,seks ,rokendrol.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość   
Gość

jest taki hipol. ja stosuję. znaczy do serwo.

Edytowano przez pafnucy

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
PRIMO    8046
5 minut temu, jacus napisał:

pierwsze slysze o takim hipolu wiec sprawdzilem -to jest wlasnie olej przekladniowy a do serwo ma byc typowo hydrauliczny ja lalem boksol 26 albo inny o lepkosci hl 46.

ile wchodzi- juz pare razy pisalem ,gdzie bedzie a nie pamietam .

Hipol ATF II (czerwony) stosuje do wspomagania w Zetorze jak i w HUK w Ursusie. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
szakul91    0

@agrofix224 do przekładni też powinno się dawać taki sam olej co do serwo ? W tej samej klasie lepkości ?

Ps. Gdyby ktos szukal to do wspomagania na serwomechanizmu wchodzi 5 litrów gdy ma się cały wymieniony. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jacus    3046

do przekladni -przekladniowy do ukladow hydraulicznych-hydrauliczny..

olej hydrauliczny jest bardzo "rzadki" nie wiem czy do takiej przekladni sie nadaje


buk, humor ,seks ,rokendrol.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez raven18
      Hej, jak macie poprowadzone przewody od orbitrola, dwa upchnąłem w lewym rogu, gdzie idzie przewód prądowy z kokpitu do tylnych świateł, ale wydają się za ciasno, dwa od siłownika tam gdzie idą przewody hamulcowe to zablokowało mi gaz .... Nie wiem czy te otwory po prostu powiększyć kątówką czy szukać innej drogi.
      Dodam że jeśli ktoś myśli o kupnie zestawu z agricoli to nie polecam, tyle lat to klepią i trzeba poprawiać a przewody są praktycznie na styk jeśli nie za krótkie - a tam jest przecież dosłownie kilka części nie można tego zrobić dobrze? 
    • Przez Rafał2222
      Witam. Czy da radę założyć wspomaganie kierownicy do Zetora 6718 a jak da radę to z jakiego by pasowało czy może elektryczne spróbować.
    • Przez KIbul
      Witam.Mam problem ze swoim zetorem 7245 ,gdy tylko uruchomię silnik i puszczę kierownicę to koła same skręcają w prawo ,a w lewo nie da się skręcić????Co się mogło stać???? Może już ktoś się z tym spotkał??Mam jeszcze dylemat czy ma znaczenie jakie koła mam z tyłu a jakie na przodzie?
    • Przez TheUdex
      Witam mam problem z serwomechanizmem w zetorze 7211 ciekł mi siłownik. Kupilem zestaw naprawczy wymienilem 2 pierscienie metalowe ,oring duzy i maly oraz uszczelniacz ,skrecilem nie ruszalem tej głowiczki tylko sam silownik.Po zamontowaniu nie dziala wspomaganie koła nawet nie skreci w lewo czy prawo regulowanie po przez luzowanie obejmy nic nie daje pompa pompuje.
    • Przez adrian16a
      Witam Serdecznie.
      Zakupiłem ciągnik z założonym wspomaganiem na orbitrolu i siłownikiem zamontowanym w miejscu tłumika drgań. Kręciło się nim trochę cieżko. Ale że byłem z zamiarem kupna ładowacza, sprawdziliśmy pompę i okazało się że była do wymiany. Później zamontowałem ładowacz i pojawił się znowu problem ponieważ w miejscu nie szło kręcić prawie wgl. Padła decyzja na wymianę Orbitrola 160 na Nowy Waryńskiego 125. Pierwsze kręcenie kierownicą wrażenie dawały że jest wszystko ok. Ale podczas pracy ładowaczem okazało się że znowu ciężko kręci się kierownicą, blokuje się kierownica i nie idzie wgl nią kręcić, daje się nią kręcić ale dopiero jak się jedzie ciągnikiem ale to bardzo topornie.
      Siłownik tłoczyskiem 25mm
      Czy jest to normalne? Co jest tego przyczyną?
       
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj