Zaloguj się, aby obserwować  
domingez

Mała uprawa Marchwi. Czy warto w nią zainwestować ?

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
domingez    0

Witam

Zastanawiałem się jak mógł bym zarobić jakieś pieniądze w okresie wakacyjnym. Przetwórni na moich terenach nie mało więc pomyślałem czy może nie wyłożyć na wiosnę jakiś pieniędzy na posadzenie marchwi którą to przecież dodają do różnych ich sałatek itd. Fakt faktem można by było przecież iść po prostu zatrudnić się na okres sezonu ogórkowego ale ja chciałbym mieć coś swojego. Jeśli chodzi o zyski to myślę że na pewno na tym nie wiadomo ile nie zarobię jednak chciał bym coś na poziomie pensji którą mógł bym otrzymać robiąc w przetwórni w okresie sezonu. Jednak że jestem w tym temacie całkowicie zielony. I dlatego też prosił bym was o rady w tej że sprawie.

 

Z góry dziękuję za odpowiedzi i proszę o wyrozumiałość jeżeli napisałem coś głupiego/śmiesznego. Mam dopiero 18 lat tak więc nie mam jakiegoś doświadczenia w takich uprawach.

 

pozdrawiam.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
karol012011    1

marchew??? :unsure: skąt przyszedł ci taki pomysł ,może lepiej jakieś owoce,warzywa ;) .A ile posiadasz pola?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
domingez    0

Dla czego marchew. Po prostu to jakoś przyszło mi na myśl. według mnie (ale to tylko moje myśli) jest ją łatwiej uprawiać niż ogórki to raz a dwa to to że miał bym zapewniony zbyt. ogólnie to no nie musiała by to być marchew ale co kolwiek co mógł bym się szybko pozbyć w okresie sezonu ogórkowego na przetwórniach i wyjść na czysto na poziomie tego co dostał bym zatrudniając się normalnie w przetwórni. Do dyspozycji teoretycznie mam 3ha ale wiadome że przecież nie posadzę sobie od tak od razu 3 ha marchwi czy czego kolwiek nie mając bladego pojęcia o uprawie tego. Ogólnie praca w roli mi nie obca jednak nigdy nie miałem do czynienia z uprawą jakiś warzyw na taką skalę abym mógł z tego coś zarobić.