Skocz do zawartości

Zdjęcie

Problem ziemniaki


6 odpowiedzi na ten temat

#1 Share dzako18

dzako18

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 4 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 07 marzec 2011 - 19:32

Problem ziemniaki Witam, mam kawałek ziemi pod ziemniaki ( w ubiegłym roku tez tam były ziemniaki) Stanowisko po zbiorze juz niestety nie ruszane. Planuje teraz na wiosne dać troche kurzego gnoju, pózniej orka ( jaka ? ) Po orce myśle dac Polifoske 6, po tym puscic brone zeby wymieszac nawóz. Juz przed samym sadzeniem dam siarczac amonu. Po wschodzie a przed radleniem dam saletre. Co o tym wwzystkim myslicie? Nie miałem mozliwosci przygotowac ziemi po zbiorze.

Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
Problem ziemniaki Dzisiaj, 10:04
  •  

#2 Share prox7441

prox7441

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 244 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 07 marzec 2011 - 19:36

Problem ziemniaki napisz na czym polega twój problem? bo jakoś nie rozumiem...

#3 Share dzako18

dzako18

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 4 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 07 marzec 2011 - 19:40

Problem ziemniaki czy dobrze to sobie wszystko rozplanowałem, za bardzo sie na tym wszystkim nie znam :-)

Wiadomość z agroFakt.pl agrofakt

  • agroFakt.pl
  • agroFakt.pl
Problem ziemniaki Dzisiaj, 10:04
  •  

#4 Share przemol87

przemol87

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 2090 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:pow. PODDEBICE

Napisany 07 marzec 2011 - 19:50

Problem ziemniaki ile tego kurzego gnoju?od kur z klatek czy na sciołce?
Niektóre osoby mogłyby się zabić, skacząc z poziomu swojego "ego" na poziom swojego IQ

Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
Problem ziemniaki Dzisiaj, 10:04
  •  

#5 Share dzako18

dzako18

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 4 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 07 marzec 2011 - 19:53

Problem ziemniaki W sumie to nie ma chyba co liczyc tego gnoju, bo bedzie go mało, tyle co od kilkunastu swoich kurek co sie uzbierało przez zimę :-)

#6 Share prox7441

prox7441

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 244 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 07 marzec 2011 - 19:55

Problem ziemniaki rozplanowałeś w miarę dobrze... miałeś ziemniaki plon pewnie w miarę więc po dobrych cenach chcesz zrobić poprawkę czyli to samo... jeśli wcześniej nie było tam ziemniaków ileś tam lat z rzędu to może być, dasz kurzeniec, zdrowy sadzeniak, nawożenie odpowiednie i ochronę więc nie ma co się bać o plon... tylko o cenę hehe... :lol:

Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
Problem ziemniaki Dzisiaj, 10:04
  •  

#7 Share dzako18

dzako18

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 4 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 07 marzec 2011 - 19:59

Problem ziemniaki Ale to ziemniaki dla siebie, w tym roku troche mi sie nie udały ( chyba słabe nawożenie, dałem siarczan amonu przed sadzeniem a pozniej saltre)

Podobne tematy

Tylko na agroFakt.pl: Jakie są ceny warzyw z sezonu 2016/17? zobacz »