RycerzNocy

Ceny Belarusów

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
progressowy    0

teraz nowe sa sprowadzane pod symbolem 920 ale jest to to samo co 820 tak teraz jest na litwie zeby je rejestrowac bez problemu,te co sa nowe 820 w ofercie byly sprowadzone wczesniej lub zmontowane w pronarze,jezeli jestes zainteresowany kupnem takiego modelu to (nowy 2012, z litwy oznaczenie 920, most stozek) cena z transportem na podworko 74tys zl ,na krzyzaku 80tys zl.(oczywiscie brutto)

 

Ten za 80 jest na szerokich gumach i ze skrzynią synchronizowaną? Możesz podesłać real fotkę tego na krzyżaku i tego na stożku?

Czy to jest cos takiego?: http://allegro.pl/mt...2168064516.html

Edytowano przez progressowy

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
szmergiel    1053

dolkadnie taki jak w linku,za 74 to stozek i waskie opony.co do innych modeli to pisz na PW

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Junkers    44

Dużo taniej, ale weź znaj czeski język, jeszcze gwarancji brak, bo kto przyjedzie do centralnej polski, w ogóle do polski z czech.

Agrohandel Woźniaków obecnie za Belarusa 952.3 wołają 112tys.


KPK Kumurun Team
"Polak jak se chce, to se kurde potrafi" F.Kiepski
Prawidłowo użytym młotkiem i przecinakiem możemy naprawić nawet zegarek.
Belarus 952.4 - U C-330

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
dziapka2    0

ja kupiłem belarusa 925.5 w ubiegłym roku  nowego 120  tyś.

narazie ok miałem 3 aw3arie na gwarancji

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Patko005    0

Witam. Przepraszam że się dołączam do tematu. Ale chciałabym się spytać czy brał ktoś belarusa na finansowanie fabryczne 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pawel86lhr    34
1 godzinę temu, robi57362 napisał:

stożek ma tylko jeden plus jest tańszy

I na tym się kończą jego zalety. Niby amortyzacja ale jakoś nie czuć tego. Ja już wymieniałem kilka razy przekładnię z jednej i drugiej strony. Dodam , że ciągnik z turem posiadam.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
hemi    45

Akurat ta amortyzacja działa bardzo dobrze ,  na asfalcie gaz w podłogę i nic nie buja, przy krzyżaku przód jak się wzbudzi to skacze jak piłka . Oczywiście brał bym krzyżak .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
robi57362    2345
pawel86lhr napisał:

1 godzinę temu, robi57362 napisał:

stożek ma tylko jeden plus jest tańszy

I na tym się kończą jego zalety. Niby amortyzacja ale jakoś nie czuć tego. Ja już wymieniałem kilka razy przekładnię z jednej i drugiej strony. Dodam , że ciągnik z turem posiadam.

też mam na mtz tura i również pare razy rozbieralem przedni most tyle dobrego że czesci tanie


jesli pomoglem kliknij fajne

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez ilovemtz
      Prosze aby w tym temacie wypowiadali sie posiadacze mtz[nie pronarów].
      My mamy mtz-a z 1983r i ojciec nic złego na silnik nie moze powiedziec wał jeszcze nie byl robiony. Ciagnik zrobil okolo 15000mth nie wiem czy to duzo czy mało. Co prawda ceiknie ale one juz takie sa. Co do awaryjnosci to moge powiedziec ze wiekszosc czesc zaczynamy dopiero teraz wymieniac tj. po 24latach wczesnije nie było potzreby. Co do spalania to jest małe w orce okolo 14l/ha napewno mniej niz ursus czy zetor z tych rocznikow nie mowie o nowych forterrach. Jest mały problrm z czesciami bo nie mozna ich dostac musimy po nie jezdzc do oddalonego o 50km żmigrodu bo nigdzie w poblizu ich nie dostaniemy .Powiedzcie co na ich temat mowia wasi ojcowie czy wy sami. Sami wiecie ze nie taki rusek straszny jak go piszą.
    • Przez Maksol
      Witam chciałbym zapytać posiadaczy ciągników mtz Pronar 82 w wersji sa i tsa o opinie o tych ciągnikach i o tym co należy sprawdzić przy zakupie tych ciągników.
    • Przez iridium3000
      Witam. Chciałbym się dowiedzieć w jakim zakresie obrotów najlepiej się poruszać w celu ekonomicznego spalania 952.3 w czasie transportu i prac polowych.
      W orce trzymam 1800obr w transporcie 1600obr 
      Myślicie że można by zejść w pracach polowych do 1600obr a w transporcie 1400obr czy to za mało?
      Z tego co widziałem nowy  Fendt  120koni w orce latał na 1550obr. Dla tego jestem ciekawy czy w MTZ również można zejść z obrotów w celu redukcji spalania.
    • Przez ZaqAMG
      Witam
      Doczytalem w instrukcji ze na tym wyswietlaczu powinny wyswietlac sie nie tylko motogodziny ale rowniez inne parametry typu predkosc aktualna,spalanie
      Przeszukalem caly internet i niemoge nigdzie znalezc informacji jak to wlaczyc/zaprogramowac
      Prosze o pomoc gdyz serce mnie boli od kiedy dowiedzialem sie ze Belarus posiada takie bajery a Ja z nich niekorzystam 😅
      69505144247__413679D2-5B28-4DB4-B4D4-22D5D0D49D34.MOV
    • Przez Lipowa
      Witam. Wie ktoś może lub ma opisane przewody które wychodzą z kostki która znajduje się pod deska rozdzielczą? Lub gdzie takie coś kupic ?
      20240326_145521.heic 20240326_145517.heic 20240326_123552.heic
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj