Grzesiek10314

Spalanie ciągników Renault

Polecane posty

andrejus    158
Napisano (edytowany)

Obroty przeważnie 2 tyś. Bieg 2 i na pierwszym stopniu.

Prędkośc od 8 do 10 km/h

Edytowano przez andrejus

Nie bój się tego że twoje życie kiedyś się skończy, ale tego, że może się nigdy nie zacząć

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ptaszyna    170

to jeszcze koledzy moze podajcie jakie obroty

7-8 to moze 133.14/54 w scierniskowym, no ale nie zaprzeczysz, ze sa to oszczedne silniki,

ja tez nie mierzylem dokladnie, ale w orce jakies 9-11l/h (113.14)

113.14 o ile wiem ma 103km, mój ARES 550 ma sil, JD powertech 102km i najczęściej pali 10l na godz. pracy przy obr. 1800-2000,gdy ma super ciężko łyknie 11l.Uważam za mit to że JD są paliwożerne, różnica na niekorzyść JD może być najwyżej 10%. za to mamy silnik mocny , prosty i niezawodny.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
rami    18

wiecie nie należy przesadzać z obrotami bo rośnie zużycie paliwa ja tam jężdże w w granicach od 1600-1800 obrotów bo jak się utrzymuje 2000 obrotów to spalanie jest 10% wyższe

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
andrejus    158

Owszem. przeważnie czas goni i chce sie zrobić prace jak najszybciej.


Nie bój się tego że twoje życie kiedyś się skończy, ale tego, że może się nigdy nie zacząć

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
izydor6280    1154

ja tez pracuje na podobnych obrotach

wlasnie dlatego w transporcie lyknie troche wiecej niz w pracy


Polska B

Kupię zwrotnicę lewą oś okrągłą c330/360

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
andrejus    158

wiecie nie należy przesadzać z obrotami bo rośnie zużycie paliwa ja tam jężdże w w granicach od 1600-1800 obrotów bo jak się utrzymuje 2000 obrotów to spalanie jest 10% wyższe

Ile twoja renia spala w orce?


Nie bój się tego że twoje życie kiedyś się skończy, ale tego, że może się nigdy nie zacząć

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
rami    18

wiesz nie mierzyłem ale wiem to np. MTZ 82 że tak jest sąsiad ma zetora też jak trzyma 2000 obrotów to więcej pali jak na 1800 obrotów

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
marcinffff    198

ja ostatnio wymieniłęm rozpylacze w 75.14 i też troszke spadło spalanie mimo że i wcześniej przy najcieższych pracach nie spalał wiecej jak 10l/godzinę. Ale koncóweczki drogie były 195zł za sztukę oryginalne delphi, droższych już chyba nie ma heh. Ahe za to odpala jak złoto a mechanik powiedział ze te pieniadze wydane na końcówki zwrócą sie szybką za sprawa zmiejszonego zużycia paliwa.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Jonski1    0

he he he muszę powiedzieć że tylko andrejus napisał prawdę o swojej reni 155.54 . Jak by moja renia 110.54 paliła 10 l/ha bo miał bym same renówki i był bym wniebowzięty.

Na przyszłość proszę o realne wyniki a nie takie wyrzyłowane .pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Mmmarcin    4

Renault 145.14 + pług kverneland 4 skiby bieg 1 szosowa (w ciężkiej ziemi na żółwiu) spalanie ok 18-20 l na moto godzinę.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
panczo1922    637

110.54 bieg 2 szosowy żółw czasami bieg 1 szosowy zając, obroty w zależności 1500-1800 pług 4x45 obrotowy + wał campbella spalanie ok 18 litrów/ha

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

A moją 155.54 orze na 2 szosowej na 1 polbiegu, obroty okolo 1800 - 2000 w plugu 5 skibowym kverneland LB 100 szerokosc orki 255cm na godzine zaoram okolo 1,30 ha i spali na godzine okolo 18 - 20 litrow :)

Edytowano przez slawek261993

Każdy wie że Claas'y są pierwszej klasy :)

...jade sobie na motorze, w polu dziadek ściernie orze. na liczniku sto czterdzieści, motór w zakręt się nie mieści...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
maly00    26

he he he muszę powiedzieć że tylko andrejus napisał prawdę o swojej reni 155.54 . Jak by moja renia 110.54 paliła 10 l/ha bo miał bym same renówki i był bym wniebowzięty.

Na przyszłość proszę o realne wyniki a nie takie wyrzyłowane .pozdrawiam

 

 

ja mam 110. 54 i mi w orce( obrotowy 4*40 głebokosc 25cm ) spala jakies 12-15 litrow na ha i nie ma tutaj zadnego koloryzowania jest to realny wynik ten silnik pali najmniej jak ma 1600 max 1800 obrotow ale najlepiej jak sie tak utrzymuje na 1600 i dopasuje bieg do tego 2 tys obrotow to za duzo moim zdaniem moja malo pali mam ja 6 lat i nie moge narzekac mam tez 90-34 i ta tez pod wzgledem spalania wychodzi bardzo dobrze nie pali wiecej niz mf 75 km ( 294) ktorego mialem wczesniej a ma 83 km i jest silniejsza a na pewno.o wiele wygodniejsza

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
faja15    0

Renault 180,94 170 km. Orka pługiem sześcio skibowym vario na głebokość 28 cm ziemia 4,5 klasa 18 litrów na godzine ,10 litrów na hektar.Wagregacie uprawowo siewnym vadrstad rapid 4,5m 4 do 5 litrów na hektar

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
damianbudzyn    271

Renault Ares 826 w pługu 4 skibowym obrotowym ,45 na korpus ,5 klasa ok 15-16 l . Renault ares 620 z zestawem uprawowo-siewnym ok 5.5-6 l

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
sachar    0

Renault 155.54, pług 5x45 obrót ażurowy, 1 szosowa 1800 obrotów na III półbiegu około 16-18 litrów na godzinę

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Lexion1012    1
Dnia 25.04.2012 o 22:25, ptaszyna napisał:

Troche dziwne pług 1.6m i niecałe 10l/ha a gruber 2,6m i 12l/ha

Czyli w gruberze na mtg pali Ci 21.6 litra trochę chyba przesadziłeś zwłaszcza, że moc silnika to 100 koni.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez lukasz51195
      Witam,Panowie mam dziwny problem z ładowaniem w ciągniku renault 461, po odpaleniu ciągnika ładowanie jest wzorowe ale po czasie gdy włączę wszystkie światła ładownie spada, i alternator się grzeje ( szczególnie koło pasowe)po wyłączeniu obciążenia wszystko wraca do normy, i teraz moje pytanie co może być przyczyną takiego dziwnego problemu, alternator pochodzi z Mazdy 626 2.0D 12V, 80A, dane akumulatora dodaje w zdjęciu, a i mechanik założył mi taki kabel od ładowania (jak na zdjęciu) a ja teraz założyłem od spawarki bo myślałem że coś pomoże. A 2 sprawa u mnie jest pasek 10mm czy jest jakaś opcja przerobienia alternatora z jakiegoś VW na taki pasek, bo wiem że golfy 2 miały na 10mm ale wolał bym coś nowszego. Pozdrawiam 🙂🤚🤚🤚🤚i czekam na Pomoc.



    • Przez Kamilmok
      Witam . Problem zaczął się od dmuchniętej uszczelki pod głowicą , w trakcie naprawy mechanik wysłał pompę paliwa do regeneracji alby ją od razu sprawdzić . kupiliśmy nowe ori wtryski .  
      Po złożeniu wszystkiego brak mocy , orka na 4 skiby ziemia cieżka i jak było ciężko to zamiast grzebać kołami to dusiło ciągnik na biegu 1-1. 
      Postawiliśmy do drugiego mechanika pompiarza , niby wszystko posprawdzał pobawił sie zapłonem  i mówił ze wszystko jest dobrze . Pali na dotyk . teraz w polu nie był testowany jeszcze ale jak ciągną 6 ton pszenicy pod górkę to prędkość spada ze trzeba zbijać pół biegi . takze chyba nie jest dobrze . 
       
      gdzie szukać przyczyny ?
       
    • Przez Griszka92
      Witam
      Po wymianie sprzęgła na nowe całego kompletu marki Kawe oraz obróbce koła zamachowego sprzęgło nie wysprzęgla, jedynie idzie wrzucić wsteczny poza tym WOM nie działa. Sprzęgło niby ustawione fabrycznie bo śruby znaczone !? Wie ktoś może jak to ustawić ? Jakieś dane czy cokolwiek 
    • Przez lukasz3564
      Witam poszukuję drzwi lewych do renault 9034 TX jeśli ktoś posiada proszę o wiadomość.
    • Przez MarcinKa
      Witam
      Może ktoś podpowie czy jest jakis zawór czy jakaś inna przesłona czy jakby tam zwał na przejściu pomiedzy zbiornikami górnym a tym pod kabina??
      Pytam bo lalem paliwo i zapełniłem górny na maksa i nie poszlo w dolny dopiero jak przejechałem na pole to paliwo spadło do dolnego zbiornika...
      Dziwne trochę,przewód łaczacy oba gruby jest powinno samo lecieć nie ma zadnych kraników nie wiem co za przypadłość...
      Ktoś coś??
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj