Woobin

Turbo lub turbosprężarka w Belarus 820

Polecane posty

tomal17    0

@bobytempeltonie nikt mnie nie przekona ze ten sam silnik wolnossacy i ten sam + turbo pala tyle samo a i nawet bez turbo pali mniej.....nie musisz mi tlumacz po co jest turbo w ciagniku tylko pamietaj ze moment obrotowy jest inny dla kazdego z tych silnikow i w tym przypadku podczas orki belarus 952 spali mniej od 920 na 1000000%....ja orze wgranicach 1600/1700 obrotow 3 polowa bez reduktora a ziomek 2 polowa i z reduktorem i obroty 2000-2100....i nie mow ze jego mniej spali od mojego

po co krecic na takich obrotach 820,920 optymalne obroty to 1600- 1800max potem to tylko doji ze zbiornika Edytowano przez tomal17

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
padre1989    13

Wy dalej swoje..mi chodzi o efektywnosc pracy caly czas o tym pisze ....kolega "mtracz" zrozumial mnie w 100% i ma racje cytuje "Ale skoro jest mocniejszy to może pracować na wiekszym biegu, a silnik mocniejszy nie trzeba tak piłować przy takim samym obciążeniu jak ten słabszy czyli bez turbo.

wiec praca wykonana szybciej i o mniejszym spalaniu na hektar... i o to chodzi 952 mniej spali orzac hektar pola niz 920.....

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
seweryn20    825

Na godzinę na pewno mniej nie spali. Na hektar może tak pod warunkiem że szybciej zrobi, jeśli w tym samym czasie zużycie będzie przynajmniej takie same. Nie ma co czarować już tylko tempo pracy może wyjść na jego korzyść. A konie koniami. Co z tego jak reszta nie wiele się różni i zamyka oba ciągniki w tej samej klasie.

 

Przecież ci to napisałem. Dla ciebie to niezadowalająca odpowiedz, jesteś totalnym zwolennikiem swojej teorii i innych możliwości nie dopuszczasz. A my doskonale wiemy o co ci chodzi. Tyle że żeby spalił mniej muszą ku temu sprzyjać warunki. Jeśli ich nie spełni, spali więcej lub przynajmniej tyle samo. Proste.


BEDNARY 2017... w końcu zobaczyłem :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Junkers    44

Charakterystyka silnika d-243

Jaki format ma ten plik, bo nie wiem jakim programem to otworzyć??


KPK Kumurun Team
"Polak jak se chce, to se kurde potrafi" F.Kiepski
Prawidłowo użytym młotkiem i przecinakiem możemy naprawić nawet zegarek.
Belarus 952.4 - U C-330

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
karol1983    0

witam mam pytanie odnosnie szerokosci skib mam plug b 201 jest w nich fajna regulacja szerokosci orki i moje pytanie to czy 4 skiby ustawione na 45 cm co daje 180 stawiaja taki sam opor jak 5 skib na 36 cm tez 180

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
chrzan86    0

Witam ;) mam dylemat odnośnie turbo gdyż obecne SCHWITZER S2 padło (spory luz na wirniku ) niby regeneracja coś ok tysiąca a nowe są po 8stówek tylko jakieś Ukraińskie nie wiem czy będzie odpowiednie do ciągnika 1020 chodzi mi o parametry i wytrzymałość? 

https://www.olx.pl/oferta/turbosprezarka-tkr6-mtz82ts-pronar-1025-belarus-950-turbo-CID757-IDdzg5F.html#b12c765d3f

ma może ktoś taką turbinę w swoim MTZ-ecie ??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
hemi    45

Osobiście bym nie kombinował z inną, bo masz porządną turbinę i po regeneracji dłużej pożyje niż nowe cary ukraińskie.  

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
chrzan86    0

Dzięki za odpowiedz ;) też tak mi się wydaje. Zobaczymy co mi powie gość od regeneracji :/ mam nadzieję że się uda ją zreanimować ;) Pozdrawiam ;) 

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Maksol
      Witam mam pytanie do posiadaczy MTZ  o opinie o nowszych modelach MTZ lub konkretnym modelu 892.2. Co się w nich konkretnie psuje i czy w ogóle warto kupować nowego MTZ w dobrej cenie? Jak spisuje się w orce, talerzówce i agregacie siewnym 3m?
    • Przez Bostorn
      Witam
      Od niedawna jestem posiadaczem stety bądź niestety Jumza wersji rolniczej Koparko spycharki. Masa kasy w niego poszła i idzie dalej, gdyż nie lubię, jak mój sprzęt przypomina szajs. Porobiłem silnik, teraz czas na hydraulike. Dużo przewodów jest powymienianych, niektóre są dużo za długie, czepiają, haczą. Przewod od obrotu czepia o łapę, Jutro porobię zdjęcia i wstawię jak to u mnie wygląda. (wszystkie te operacje robił, robili poprzedni właściciele) 
      Moje pytania oraz problemy są zastępujące :
      - Czy mógłby mi ktoś pomóc z odpowiednim ułożeniem przewodów i ich podłączeniem tak, aby wszystko było tak jak należy? Może ktoś coś źle podłączył, złą stroną poprowadził? 
      - Podczas pracy masztem potrafi dziwnie działać, tzn chcę do góry coś unieść, siłownik idzie do dołu, a po chwili idzie do góry. , czasami bywa tak, że silnie i szybko podnosi, bądź obraca się w 1 stronę, a w 2gą bardzo bardzo powoli i z oporem wraca.  Ostatni z siłowników (od wideł) mocno ciekł, więc go wyjąłem, oczywiście był prawie cały schowany, podczas odkręcania przewodów, w górnym było ciśnienie i powietrze, tryskało i pluło konkretnie. Czego to może być wina? Układ jest zapowietrzony? Jak go odpowietrzyć? 

    • Przez ilovemtz
      Prosze aby w tym temacie wypowiadali sie posiadacze mtz[nie pronarów].
      My mamy mtz-a z 1983r i ojciec nic złego na silnik nie moze powiedziec wał jeszcze nie byl robiony. Ciagnik zrobil okolo 15000mth nie wiem czy to duzo czy mało. Co prawda ceiknie ale one juz takie sa. Co do awaryjnosci to moge powiedziec ze wiekszosc czesc zaczynamy dopiero teraz wymieniac tj. po 24latach wczesnije nie było potzreby. Co do spalania to jest małe w orce okolo 14l/ha napewno mniej niz ursus czy zetor z tych rocznikow nie mowie o nowych forterrach. Jest mały problrm z czesciami bo nie mozna ich dostac musimy po nie jezdzc do oddalonego o 50km żmigrodu bo nigdzie w poblizu ich nie dostaniemy .Powiedzcie co na ich temat mowia wasi ojcowie czy wy sami. Sami wiecie ze nie taki rusek straszny jak go piszą.
    • Przez Maksol
      Witam mam pytanie co do biegów w mtz 892.2 mianowicie czy jeśli jadę ciągnikiem to muszę zmieniać w trakcie jazdy na tryb z szybszymi biegami czy mogę od stojącego wrzucić tryb z szybszymi biegami i od początku jechać tylko na nich? Zamiast zaczynać z trybu z niższymi biegami i zmieniać w trakcie jazdy na tryb z wyższymi żeby jechać po koleji czy od razu mogę z postoju jechać na szybszych nie ruszając wolniejszych?Chyba że to po prostu są biegi polowe i szosowe jak w starych ciągnikach?
    • Przez rastafarmer
      Witam wszystkich bardzo serdecznie!
      Jestem nowym użytkownikiem- pomimo tego że przeczytałem regulamin, proszę o troszeczkę wyrozumiałości i uwagi jeśli robię jakieś błędy
      Mianowicie posiadam MTZ-ta 82 z przednim napędem. W najbliższym czasie chciałbym wymienić w nim opony z przodu.
      Fabrycznie mam wstawione 11,2 R20. W związku z powyższym mam do Was pytanie- czy jest możliwość wstawienia opon 12,4 R20? Czy to się wszystko "zgra" bez wymiany tylnych opon?
      Proszę o porady i uwagi.
      Pozdrawiam!
       
      Szymek
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj