Zaloguj się, aby obserwować  
seweryn20

MTZ 82 Poziom oleju

Polecane posty

seweryn20    825

Mam w swoim mtz-cie zamontowane biegi pełzające w miejscu okienka z lewej strony skrzyni. Normalnie jest tam bagnet do kontroli poziomu oleju a nie mam okienka tylko to żelastwo i nie ma miarki. Jak sprawdzić inaczej olej bo już mi pomysłów brakuje. Nawet jeśli zdejmę podłogę o dostanę się do korka wlewu to nie wiem jaki ma być poziom w skrzyni.

 

http://zapodaj.net/d59fffb665a3.jpg.html

 

http://zapodaj.net/97303fde222d.jpg.html

 

 

http://zapodaj.net/dd9b4fa54cab.jpg.html

 

 


BEDNARY 2017... w końcu zobaczyłem :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
UrsusCzesio    310

w seri 50/52550/552 tam przychodziła sprężarka. Cóż innego pomysłu nie mam tam po prostu powinna być pokrywa z miarką bo widać żecoś innego masz zamontowane

A to Ty robiłeś czy tak kupiłeś pierwszy raz widze tak coś załączane to bez sprzęgła jest. Twój jest wersja eksportową?

Edytowano przez UrsusCzesio

Mój Wladimirec podbija świat

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zbyszekbrzuze    297

Przecież w MTZcie do sprawdzania poziomu jest śrubka po prawej str. skrzyni i chyba jeszcze gdzieś.


KPK Kumurun Team
Naprawiam ciągniki, remontuję silniki,

GG: 33264431 t: 724772311

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
seweryn20    825

To ciągnik z Niemiec sprowadzony i to tam było. A jest to napęd biegów pełzających chydrauliczny. Działa na pozycję lewarka wsteczny i jedynka, daje dodatkowo cztery przełożenia do przodu i cztery do tyłu. Nie przydatna sprawa bo najwolniejszy bieg to nawet nie widać jak jedzie. Może ma 20 metrów na godzine.

 

Poszukam ale ja nic takiego znaleść nie mogę.

 

 


BEDNARY 2017... w końcu zobaczyłem :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
sebe1033    397

no gdzieś te super wolne biegi się przydają ;)

Co do miarki pierwsze słyszę widać na zachodzie mieli :huh: bo u nas to miarką jest korek kontrolny jak wcześniej ktoś wspomniał z prawej strony jak jest 4x4 to przed samą przekładnią za wałkiem schowany taki malutki korek na 12 ;)

PS. przedni most ma 5 miejsc z olejem ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
UrsusCzesio    310

Akurat w MTZ z lewej strony powinna być pokrywa z miarką. Może spróbuj kolego wywalic to jak ci niepotrzebne i z jakiegoś dawny pokrywe z miarką wstaw :D


Mój Wladimirec podbija świat

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
seweryn20    825

Ogólnie wszystko wiem prócz skrzyni. Dzięki za info jutro to sprawdzę. Raczej nie tylko zachodnie skoro taką widziałem i w każdej instrukcji jest o niej mowa. Widocznie jest z tym różnie,

 

http://zapodaj.net/f...0e5c2e.jpg.html

 

Jeśli jest korek kontrolny to nie będę tego odkręcał. Szkoda roboty. A przydać to mi się na pewno nie przyda.

 

 

 

Edytowano przez seweryn20

BEDNARY 2017... w końcu zobaczyłem :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
UrsusCzesio    310

Ale dobrze wiedzieć o tym korku bo ja mam tam założoną przystawke do kompresora. Mój miał 2 sprężarki jedna na silniku i na skrzyni i 2 butle :blink:


Mój Wladimirec podbija świat

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
seweryn20    825

A używałeś tego kompresora? Ja też mam dwie butle i jeden kompresor. Jak na 92 rok to ten ciągnik wygląda jak robiony u nas dopiero w chyba 96r. Niemcy szybciej nowinki wprowadzili.

 

Sebe1033 dzięki serdeczne za info. Ten skubany korek znalazł się schowany za przegubem pierwszego wału, taki mały kurdupel. W życiu bym się go nie spodziewał w tak mało widocznym miejscu.

 

Temat w sumie do zamknięcia.

 

 

Edytowano przez seweryn20

BEDNARY 2017... w końcu zobaczyłem :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
UrsusCzesio    310

A używałeś tego kompresora? Ja też mam dwie butle i jeden kompresor. Jak na 92 rok to ten ciągnik wygląda jak robiony u nas dopiero w chyba 96r. Niemcy szybciej nowinki wprowadzili.

 

Sebe1033 dzięki serdeczne za info. Ten skubany korek znalazł się schowany za przegubem pierwszego wału, taki mały kurdupel. W życiu bym się go nie spodziewał w tak mało widocznym miejscu.

 

Temat w sumie do zamknięcia.

 

Jest zdemontowany kompresor i butla B)


Mój Wladimirec podbija świat

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować  

  • Podobna zawartość

    • Przez Maksol
      Witam chciałbym zakupić MTZ i chcę wiedzieć którą skrzynię biegów lepiej wybrać:
      -MTZ 892.2 SKRZYNIA 18/4
      -MTZ 952.2 SKRZYNIA 14/4
    • Przez Maksol
      Witam mam pytanie do posiadaczy MTZ  o opinie o nowszych modelach MTZ lub konkretnym modelu 892.2. Co się w nich konkretnie psuje i czy w ogóle warto kupować nowego MTZ w dobrej cenie? Jak spisuje się w orce, talerzówce i agregacie siewnym 3m?
    • Przez ilovemtz
      Prosze aby w tym temacie wypowiadali sie posiadacze mtz[nie pronarów].
      My mamy mtz-a z 1983r i ojciec nic złego na silnik nie moze powiedziec wał jeszcze nie byl robiony. Ciagnik zrobil okolo 15000mth nie wiem czy to duzo czy mało. Co prawda ceiknie ale one juz takie sa. Co do awaryjnosci to moge powiedziec ze wiekszosc czesc zaczynamy dopiero teraz wymieniac tj. po 24latach wczesnije nie było potzreby. Co do spalania to jest małe w orce okolo 14l/ha napewno mniej niz ursus czy zetor z tych rocznikow nie mowie o nowych forterrach. Jest mały problrm z czesciami bo nie mozna ich dostac musimy po nie jezdzc do oddalonego o 50km żmigrodu bo nigdzie w poblizu ich nie dostaniemy .Powiedzcie co na ich temat mowia wasi ojcowie czy wy sami. Sami wiecie ze nie taki rusek straszny jak go piszą.
    • Przez Bostorn
      Witam
      Od niedawna jestem posiadaczem stety bądź niestety Jumza wersji rolniczej Koparko spycharki. Masa kasy w niego poszła i idzie dalej, gdyż nie lubię, jak mój sprzęt przypomina szajs. Porobiłem silnik, teraz czas na hydraulike. Dużo przewodów jest powymienianych, niektóre są dużo za długie, czepiają, haczą. Przewod od obrotu czepia o łapę, Jutro porobię zdjęcia i wstawię jak to u mnie wygląda. (wszystkie te operacje robił, robili poprzedni właściciele) 
      Moje pytania oraz problemy są zastępujące :
      - Czy mógłby mi ktoś pomóc z odpowiednim ułożeniem przewodów i ich podłączeniem tak, aby wszystko było tak jak należy? Może ktoś coś źle podłączył, złą stroną poprowadził? 
      - Podczas pracy masztem potrafi dziwnie działać, tzn chcę do góry coś unieść, siłownik idzie do dołu, a po chwili idzie do góry. , czasami bywa tak, że silnie i szybko podnosi, bądź obraca się w 1 stronę, a w 2gą bardzo bardzo powoli i z oporem wraca.  Ostatni z siłowników (od wideł) mocno ciekł, więc go wyjąłem, oczywiście był prawie cały schowany, podczas odkręcania przewodów, w górnym było ciśnienie i powietrze, tryskało i pluło konkretnie. Czego to może być wina? Układ jest zapowietrzony? Jak go odpowietrzyć? 

    • Przez Maksol
      Witam mam pytanie co do biegów w mtz 892.2 mianowicie czy jeśli jadę ciągnikiem to muszę zmieniać w trakcie jazdy na tryb z szybszymi biegami czy mogę od stojącego wrzucić tryb z szybszymi biegami i od początku jechać tylko na nich? Zamiast zaczynać z trybu z niższymi biegami i zmieniać w trakcie jazdy na tryb z wyższymi żeby jechać po koleji czy od razu mogę z postoju jechać na szybszych nie ruszając wolniejszych?Chyba że to po prostu są biegi polowe i szosowe jak w starych ciągnikach?
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj