Skocz do zawartości

Zdjęcie

Cyklop T214 modyfikacje


73 odpowiedzi na ten temat

#41 Share bobytempelton

bobytempelton

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 2120 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:okolice Opatowa

Napisany 23 czerwiec 2012 - 13:48

Cyklop T214 modyfikacje Teraz czaje, poodkręcaj te dekielki na 4 śrubki z przodu i z tyłu sekcji, wyjmij suwak obróć sekcję tę co nie pasuje o 180* i złóż, tylko nie pozmieniaj suwaków od przypisanej sekcji . Poprostu przełóż suwak oby dzwigienki były z jednej strony, sekcje są symetryczne i identyczne, suwaki nie.
Ze względu na poziom niektórych użytkowników odpisuje na konkretne posty lub na pw.

Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
Cyklop T214 modyfikacje Dzisiaj, 07:01
  •  

#42 Share SZYMANOX

SZYMANOX

    Zaawansowany

  • Moderator Forum
  • PipPipPip
  • 675 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Polska
  • Zainteresowania:Mechanizacja rolnictwa i Agrofoto.

Napisany 23 czerwiec 2012 - 14:35

Cyklop T214 modyfikacje bobytempelton-Przeczytaj uważnie mój wcześniejszy post ,zawór za pompą wywaliłem już dawno,zawór w rozdzielaczu był skręcony i rozkręcony bez efektu,potem go wymieniłem na nowy regulowałem ale bez efektu...
Ciśnienia nie mierzyłem bo nie mam czym ,ale pompa jest nowa wszystkie wynalazki które mogły przepuszczać olej wywalone a efektu brak...
Powered by BELARUS 952///FIAT 880 DT /// ZETOR 7211/// URSUC C-330/// WŁADYMIREC T-25///
Wiceprezes KPK Kumurun Team

Księga życzeń i zażaleń na PW/GG.

#43 Share Junkers

Junkers

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 1595 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Łódzkie

Napisany 23 czerwiec 2012 - 15:50

Cyklop T214 modyfikacje Dzięki bobytempelton, na taką odpowiedź czekałem.
SZYMANOX sprawdź to:
-przypchany filtr niskiego ciśnienia ten k/baku na powrocie przez co obieg oleju zostaje zakłócony .
-przeciek na obrotnicy, jest tam 5 oringów, i 4 kanały olejowe. Od dołu jest zasilanie, po środku 2 kanały od łap a od góry przelew i może zasilanie przeciekać na łapy, które niekoniecznie muszą wtedy się ruszać.
-najbardziej prawdopodobne jest to że ci ten grzybek w zaworze przelewowym w rozdzielaczu odskoczył i teraz jest z ukosa, ja tak miałem, po ponownym zmontowaniu działa jak należy.
Wyrobienie się rozdzielacza odpada, to wpływa na powolne opadanie siłowników bez zamków hydraulicznych.
KPK Kumurun Team
"Polak jak se chce, to se kurde potrafi" F.Kiepski
Prawidłowo użytym młotkiem i przecinakiem możemy naprawić nawet zegarek.
Belarus 952.4 - U C-330

#44 Share Junkers

Junkers

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 1595 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Łódzkie

Napisany 27 czerwiec 2012 - 08:05

Cyklop T214 modyfikacje Jeszcze chciałem się zapytać gdzie można znaleźć jakie są wymiary wszystkich o-ringów w rozdzielaczu (między sekcjami, pod kopułkami z przodu i z tyłu i osie dźwigienek), jest to chyba RBS 10 - 16 czy jakoś tak?? Takie rozdzielacze są jeszcze w Bizonach.
W internecie nigdzie nie ma podanych wymiarów, a dopasowanie na oko czy suwmiarką nie bardzo wchodzi w grę gdyż na osie dźwigienek(bardzo wrażliwe miejsce!!) mogą być potrzebne wymiary o-ringów z dokładnością po przecinku a tego nie da się zmierzyć ani dopasować, po prostu trzeba znać wymiar, tylko skąd, może ktoś wie??

Edytowany przez Junkers, 27 czerwiec 2012 - 08:05.

KPK Kumurun Team
"Polak jak se chce, to se kurde potrafi" F.Kiepski
Prawidłowo użytym młotkiem i przecinakiem możemy naprawić nawet zegarek.
Belarus 952.4 - U C-330

#45 Share Junkers

Junkers

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 1595 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Łódzkie

Napisany 06 lipiec 2012 - 14:44

Cyklop T214 modyfikacje A więc przeróbka w końcu dzisiaj dobiegła końca, teraz Cyklop chodzi szybko jak prawdziwa koparka, teraz robota nim to sama przyjemność, nawet sąsiad widząc jak chodzi przybiegł popatrzeć co i jak, ale po wierzchu nie wiele zobaczy.
Podziękowania w szczególności dla czajens za inspirację i info i bobytempelton za ważną wskazówkę :)

O-ringi dopasowałem sobie sam, pamiętam że między każdą sekcją są 4 o-ringi 11,3x2,4 i jeden większy 25x3.
Na osiach dźwigni też jakieś dopasowałem i mam nadzieję, że lecieć nie będzie.
Pomimo wielu wątpliwości czy będzie chodzić obrót i któraś sekcja ramienia, mogę śmiało powiedzieć że można się obracać i podnosić czy tam otwierać łychę/widły. Teraz można nawet operować 4 sekcjami na raz, bo są blisko siebie
Dodatkowo powyjmowałem dławiki, bo to jest koszmar, można usnąć zanim opuści, tylko trzeba teraz założyć dłuższe rączki rozdzielacza(z pręta fi10) na sekcjach gdzie były dławiki żeby móć dokładniej operować i pracować np. na pół gwizdka.
I nie mogli tak od razu zrobić??
Mam jeszcze pompę PZ100AT nówkę ze złomu o wydajności 100 litrów/min tylko potrzebna jest odpowiednia przystawka do przekładni i nie wiem czy rozdzielacze i inne rzeczy nie będą tłumić takiej ponad 2-krotnej wydajności??
KPK Kumurun Team
"Polak jak se chce, to se kurde potrafi" F.Kiepski
Prawidłowo użytym młotkiem i przecinakiem możemy naprawić nawet zegarek.
Belarus 952.4 - U C-330

#46 Share paawlik227

paawlik227

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 122 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 12 wrzesień 2012 - 08:38

Cyklop T214 modyfikacje witam bardzo dobry temat bo tez kupiłem cyklop jeszcze go nie przywiozłem ale jak go testowałem to tak było jak mowicie :unsure: łapy i obrut to az traktor odczuwał delikatnie ale reszta to koszmar :( myslałem ze brak oleju bo nie za duzo go było ale to widocznie tego dzelnika wina <_< wiec skoro panowie mowia ze tak da sie zrobic i dzała jak JCB :lol: to czeka mnie troche pracy przy nim ale chyba warto bo na paliwo nie urobie ;) a i mam jeszcze pytanie jak sie zmienia te oringi na tej obrotnicy bo troche oleju z tamtad od dołu pociekło na ziemie w czasie tych testow???

Edytowany przez paawlik227, 12 wrzesień 2012 - 08:45.


#47 Share SZYMANOX

SZYMANOX

    Zaawansowany

  • Moderator Forum
  • PipPipPip
  • 675 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Polska
  • Zainteresowania:Mechanizacja rolnictwa i Agrofoto.

Napisany 12 wrzesień 2012 - 18:22

Cyklop T214 modyfikacje Zdejmujesz seger u góry obrotnicy i zdejmujesz do góry .
Ja problem ze swoim rozwiązałem,kupiłem nowy rozdzielacz bułgarski na 5 sekcji -teraz robota tym sprzętem to przyjemność :D B) B)
Powered by BELARUS 952///FIAT 880 DT /// ZETOR 7211/// URSUC C-330/// WŁADYMIREC T-25///
Wiceprezes KPK Kumurun Team

Księga życzeń i zażaleń na PW/GG.

#48 Share paawlik227

paawlik227

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 122 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 12 wrzesień 2012 - 20:05

Cyklop T214 modyfikacje no tez tak myslałem ze tak to zdjac i chyba wymienie wszystkie te uszczelniacze tam... tylko jest pytanie czy sa one drogie i czy wymiana ich jest w miare prosta??? a z tymi rozdzelaczami to nie mozna tak zrobic tak jak wyzej ktos napisał zeby je połaczyc przewodem a ten dzelnik poprostu wymontowac z obiegu i puscic olej na ten 2sekcyjny rozdzelacz a z niego przewodem do teg 3sekcyjnego???

#49 Share Profil usunięty Profil usunięty

Profil usunięty
  • thumbphoto
  • Guests

Napisany 12 wrzesień 2012 - 21:54

Cyklop T214 modyfikacje Ja nie narzekam na mojego cyklopa smiga żwawo mimo kilku godzinnej pracy bez przerwy, ostatnio czyściłem nim rów trzcina na półtora metra i szybko szło, stare dłuta z łyżki usunąłem zrobiłem nowe z lemiesza od pługa Unia Grudziądz.

Błędy !!!!!

Edytowany przez MAT912, 13 wrzesień 2012 - 13:31.


#50 Share SZYMANOX

SZYMANOX

    Zaawansowany

  • Moderator Forum
  • PipPipPip
  • 675 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Polska
  • Zainteresowania:Mechanizacja rolnictwa i Agrofoto.

Napisany 13 wrzesień 2012 - 22:56

Cyklop T214 modyfikacje Za uszczelniacze obrotnicy zapłaciłem ok 20zł wiec drogie nie są,wymiana trwa 20 minut...Co do rozdzielaczy to nie da się ich tak połączyć :P
Powered by BELARUS 952///FIAT 880 DT /// ZETOR 7211/// URSUC C-330/// WŁADYMIREC T-25///
Wiceprezes KPK Kumurun Team

Księga życzeń i zażaleń na PW/GG.

Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
Cyklop T214 modyfikacje Dzisiaj, 07:01
  •  

#51 Share paawlik227

paawlik227

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 122 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 14 wrzesień 2012 - 08:40

Cyklop T214 modyfikacje Ooo tylko tyle i tak szybko czyli to nie problem :) mowisz <_< to trzeba bedze sie bawic inaczej czyli tak ja wy B) No jutro bedze na podworku wiec sie zadzała :D

#52 Share Junkers

Junkers

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 1595 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Łódzkie

Napisany 16 wrzesień 2012 - 08:33

Cyklop T214 modyfikacje Mi po po przeróbce rozdzielaczy czyli po ich połączeniu wczoraj puściły 2 o-ringi między sekcjami, dokładnie te 2 mniejsze koło tego dużego po środku, efektem czego było ponad pół dnia przestoju, dodatkowo okazało się że to były o-ringi zwijane nie z jednolitej gumy, dlatego teraz kupując o-ringi zawsze przecinam i patrzę czy nie są zwijane ale warto brać te droższe silikonowe albo chociaż wzmacniane czarne.
Okazało się że wymiar o-ringów który podałem w poście nr.45 jest niewłaściwy, a takie dobrali mi w sklepie, niewłaściwy bo jak powiedział mi sprzedawca w innym sklepie do rozdzielaczy kupuje się gotowy komplet naprawczy i tam mamy rozpiskę jakie powinny być o-ringi, u mnie były niestety zupełnie inne. Kupiłem 2 komplety do rozdzielacza 4ro sekcyjnego Bizona, bo u mnie jest teraz 5cio sekcyjny i jeden kpl. by nie starczył. Po zmontowaniu okazało się, że można sekcje dokręcić z całej siły i nie trzeba luzować tak jak wtedy, a nieraz piszą że po wymianie o-ringów trzeba poluzowywać śruby, jest to błąd, bo są niewłaściwe o-ringi! Jakby ktoś chciał mogę podać wymiary zestawu naprawczego?
Co najdziwniejsze o-ringi wypchło przy opuszczaniu 4 sekcji, niebezpośrednią przyczyną mógł być terż dławik który jest teraz za mały do zwiększonej wydajności(bez dzielnika i pompa 50l/min), przy opuszczaniu 3 i 4 sekcji trochę ciągnik przyduszało, po przewierceniu wiertłem 3,5mm problem minął, większym wiertłem nie polecam.

szymanox i paawlik227 tam jest 5 dużych o-ringów rozdzielających 4 kanały, jednym z nich idzie non stop zasilanie i w czasie roboty jest pod ciśnieniem często nawet na takim jaki przepuszcza zawór i jeszcze jest to połączenie ruchome, za o-ring wychodzi 4zł, ja bym nie ryzykował kupowaniem ich i lepiej 2 razy dopłacić i kupić coś dobrego. Miałem przyjemność rozbierać to dziadostwo 2 razy w dniu, pierwszym razem o-ringi były zwijane, a drugim już nie ale też je wypchało <_< Następnego dnia pojechałem do sklepu z tylko tego typu rzeczami i dostałem porządne o-ringi i do tej pory nic nie cieknie, a luzów na obrotnicy nie mam, bo żeby ją ściągnąć to muszę używać ściągacza.
KPK Kumurun Team
"Polak jak se chce, to se kurde potrafi" F.Kiepski
Prawidłowo użytym młotkiem i przecinakiem możemy naprawić nawet zegarek.
Belarus 952.4 - U C-330

#53 Share paawlik227

paawlik227

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 122 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 16 wrzesień 2012 - 10:02

Cyklop T214 modyfikacje a wiec cyklop na podworku :) i co do tych rozdzelaczy to po przyjzeniu sie im i tej instalacji to mysle ze da sie to zrobic bez ich łączenia <_< mianowicie tak ze one juz sa połaczone rurka tylko ze od powrotu oleju ^^ wystarczy odkrecic te złacze tych rurek i zaslepic to odejscie oleju od rozdzelaczy :rolleyes: nastempnie wymontowac ten dzelnik i rurki od zasilania rozdzelaczy i przy uzyciu weza 0.5metra bo taki starczy zasilic jeden z rozdzelaczy a drugim takim samym wezem połaczyc drugi rozdzelacz z ta rurka od powrotu oleju ktora trzeba bedze troche przegac zeby muc skrecic z pezwodem tylko tyle B) i mysle ze tez powinno dzałac ;) i jeszcze mam takie pytanie z ktorej strony daliscie zasilanie na te rozdzelacze od tego 2sekcyjnego czy 3sekcyjnego????
Junkers dzeki za info co do tych oringow bo pewni bym wzioł pierwsze z brzega :P

#54 Share rolniku360

rolniku360

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 550 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 16 wrzesień 2012 - 10:10

Cyklop T214 modyfikacje Witam.
Zabieram się za remont naszego cyklopa i jest pewien problem czemu jest coś takiego że rozciąga się łańcuch skrętu i co ile razy go skrócimy to i tak robi się luźny i taki facet powiedział że jest rozdzielacz do du..y a znów inny znawca powiedział że trzeba zmienić łańcuch i proszę was o poradę co to może być że łańcuch cały czas się luzuję i dodam że szarpie i nawet jak delikatnie się wciśnie lekko skręt to tak szarpnie że nie raz strach żeby czegoś nie uszkodzić :X

#55 Share Junkers

Junkers

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 1595 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Łódzkie

Napisany 16 wrzesień 2012 - 10:11

Cyklop T214 modyfikacje paawlik227 było tłumaczone w tym temacie po kilkakroć, że nie da rady bez łączenia rozdzielaczy, sam się o tym przekonałem, na łatwiznę się w tym przypadku nie pójdzie, wystarczy poznać zasadę działania rozdzielacza, kupuj 6 długich śrub fi12 (dł.nie pamiętam) 8.8 gwintu z 5cm i 2 kpl. naprawcze i wymieniaj o-ringi przy okazji. Wszystko masz opisane.

Ale do wszystkiego trzeba dojść metodą prób i błędów, zobaczysz że nawet nie drgnie, ale połącz tak to się przekonasz :lol:
Co do zasilnia/przelewu -> weź to na logikę, jeśli masz zawór przelewowy w rozdzielaczu 3sek z prawej strony to tam musi być przelew, zasilanie zrób z lewej strony w takim przypadku.

Edytowany przez Junkers, 16 wrzesień 2012 - 10:16.

KPK Kumurun Team
"Polak jak se chce, to se kurde potrafi" F.Kiepski
Prawidłowo użytym młotkiem i przecinakiem możemy naprawić nawet zegarek.
Belarus 952.4 - U C-330

#56 Share paawlik227

paawlik227

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 122 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 16 wrzesień 2012 - 10:56

Cyklop T214 modyfikacje nie zrozumiałes chyba kolego co mysle zrobic ;) jeden i drugi rozdzelacz sa zasilane z zewnetrznej strony a od srodka maja powroty oleju i tam jest taki ala trujnik z kad wychodzi waz powrotu na obrotnice i mozna go tam odkrecic z tego trujnika i zaslepic tam zeby ilej szedł prosto na drugi rozdzelacz z pierwszego a powrut zrobic tak jak wy od tego 3sekcyjnego rozdzelacza do przewodu odkreconego od tego trojnika pomiedzy tymi rozdzelaczami. ale tak jak mowisz jeszcze tego nie zrobiłem i reki do okcia sobie za to nie dam obciac ze bedze chodziło :P

#57 Share Junkers

Junkers

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 1595 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Łódzkie

Napisany 16 wrzesień 2012 - 13:39

Cyklop T214 modyfikacje Po przeczytaniu 10 razy zrozumiałem o co chodzi ale bez kropek i przecinków naprawdę ciężko się czyta :blink: Nie próbowałem tego i zapewne było by to lepsze rozwiązanie, bo nie trzeba tyle przerabiać. Powodzenia i jak zrobisz to pisz koniecznie bez względu na efekty :)

Edytowany przez Junkers, 16 wrzesień 2012 - 13:39.

KPK Kumurun Team
"Polak jak se chce, to se kurde potrafi" F.Kiepski
Prawidłowo użytym młotkiem i przecinakiem możemy naprawić nawet zegarek.
Belarus 952.4 - U C-330

#58 Share paawlik227

paawlik227

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 122 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 16 wrzesień 2012 - 20:45

Cyklop T214 modyfikacje z gory przepraszam za ta moj pisownie :P a efektem moich dzałan sie podzele na 100% bo sam jestem ciekaw czy sie uda... :blink:

#59 Share paawlik227

paawlik227

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 122 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 17 wrzesień 2012 - 12:38

Cyklop T214 modyfikacje witam modernizacja skonczona zadzałało nawet :rolleyes: i tak podniosłem go na łapach poten w prawo lewo troche bo był opuszczony na ziemie i kolejno w gore pierwsza wajcha na 3sekcyjnym i........... PSSSSIIIIIUUUUUUUUUUUUUU!!!!!! PEKŁA OBUDOWA NA 1 SEKCJI OD ŁAP-PODPUR. a dokładniej tu gdze wychodzi ta dzwignia do sterowania ta sekcja. Dlaczego :blink: mysle ze gdzes za duze cisnienie jest.....??? ale gdze na tym zawoze zaraz od pompy, czy zawor na tym 2sekcyjnym rozdzelaczu, czy moze na tym 3 sekcyjnym, bo tamten widac ze troche podkrecony jest.... ;[hmmm prosze o odp dlazczego tak sie stało??? dodam jeszcze ze maszt zaczoł sie podnosic ale sie nie podniusł :P

Edytowany przez paawlik227, 17 wrzesień 2012 - 12:55.


Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
Cyklop T214 modyfikacje Dzisiaj, 07:01
  •  

#60 Share paawlik227

paawlik227

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 122 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 17 wrzesień 2012 - 20:29

Cyklop T214 modyfikacje a wiec to znowu ja i mowie wam ze wszystko sie da :D jednak olej na rozdzelacz 3sekcyjny musi isc tak samo jak orginalnie bo inaczej cos sie blokuje i rozsadza np kopułke cena 89zł :( . wiec podsumowujac wykrecamy dzelnik strumienia przewod zasilajacy łaczymy z rozdzelaczem 2sekcyjnym gumowym wezem, nastepnie wekrecamy rurke miedzy rozdzelaczami i wkrecamy kolanka w rozdzelacze w miejsce tej rurki.Od rozdzelacza 2 sekcyjnego dajemy waz tak jak było orginalnie do rozdzelacz 3 sekcyjnego a od srodka ten rozdzelacz łaczymy z wezem od powrotu który trzeba troche przegac zeby mozna było je połaczyc wezem gumowym z kolankem z rozdzelacza 3 sekcyjnego tyle... a dzała elegancko na wolnych obrotach(700 obr/min) podnosi sie sam bez zadnego ale B) i da sie bez łaczenia rozdzelaczy i gecia kilku rurek bo wystarczy przegac jedna od powrotu... Pozdrawiam ;)

Podobne tematy