rival1120

Zdjęcia kabiny MTZ 82

Polecane posty

rival1120    0

Witam wszystkich, posiadam ciągnik MTZ 82 z roku 1993, silnik w nim jest super, ale niestety kabina (duża) jest w opłakanym stanie, pospawana, pogięte drzwi, pourywane dzwignie, ale mam zamiar coś z tym zrobić, ale zanim wezmę się do roboty, muszę wiedzieć co do czego jest, gdyby ktoś zrobił zdjęcia kabiny swojego MTZ-a, i napisał co do czego jest to będe bardzo wdzięczny, chodzi między innymi o blokadę tylnego mostu, przełącznik WOM 540/1000 obrotów itp.

Z góry dzięki!!!

Jeszcze jedno, na 9 biegu dość głośno huczy i biegi wchądzą dość ciężko, szczególnie 9, jaka może być tego przyczyna?

Edytowano przez rival1120

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
yahooo777    1283

U mnie dziewiątka normalnie wchodzi, i huczy na półbiegu jak i każdy inny bieg,. ja mówie że wyje xP


KPK Kumurun Team. Jeżeli podoba Ci się mój post, był w czymś pomocny-możesz to nagrodzić punktem reputacji, nie obrażę się xP

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
yahooo777    1283

Na allegro możesz wejśc przecież, tam tych zdjęć nie brakuje;)


KPK Kumurun Team. Jeżeli podoba Ci się mój post, był w czymś pomocny-możesz to nagrodzić punktem reputacji, nie obrażę się xP

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
rival1120    0

Ale chodzi o to, że nie wiem co do czego jest.

To jak będzie z tymi zdjęciami?

Edytowano przez rival1120

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
KacperMTZ10    0

Też mam tak z 9 . Ciężko wchodzi i huczy. normalka :D aa ze biegi (tzn. kazdy tak jak napisales ) ciezko wchodza to moze byc wina zamocnego dokrecenia dzwigni zmiany biegow. Ja tak mialem bo mi sie urwala calkiem :D i jak zakrecalem to za mocno zakrecilem i ciezko bylo. Ale wszystko smiga i jest git. nie masz sie co martwic ta 9 :D


MTZ 82 + UNIA Combi 3,7 = Dobrze uprawione pole :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
rival1120    0

To znowu ja, mam takie pytanie, po prawej stronie kierowcy powinny być 3 dźwignie, gaz ręczny, włącznik WOM i jeszcze jedna której u mnie nie ma, w innym temacie wyczytałem, że jest to dźwignia do podnośnika, dodam, że przy kierownicy są 3 dźwignie z czego jedna do podnośnika. Jedna z dźwigni od najprawdopodobniej regulatora jest zakręcona drutem przez poprzedniego właściciela, gdy zdjąłem ten drut to po podniesieniu pługu podnośnik natychmiast opada, czy to możliwe, że ta dźwignia zakręcona drutem jest od sterowania podnośnikiem, jeśli tak to dlaczego podnośnik opada?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
gelo707    21

a ta dzwignia zakręcona drutem jest przymocowana w położeniu max do tyłu? Spróbuj regulować cięgnem od tej dzwigni i sprawdzać jaki jest efekt


c20xe- to 150 powodów do bezczelności na szosie;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez ilovemtz
      Prosze aby w tym temacie wypowiadali sie posiadacze mtz[nie pronarów].
      My mamy mtz-a z 1983r i ojciec nic złego na silnik nie moze powiedziec wał jeszcze nie byl robiony. Ciagnik zrobil okolo 15000mth nie wiem czy to duzo czy mało. Co prawda ceiknie ale one juz takie sa. Co do awaryjnosci to moge powiedziec ze wiekszosc czesc zaczynamy dopiero teraz wymieniac tj. po 24latach wczesnije nie było potzreby. Co do spalania to jest małe w orce okolo 14l/ha napewno mniej niz ursus czy zetor z tych rocznikow nie mowie o nowych forterrach. Jest mały problrm z czesciami bo nie mozna ich dostac musimy po nie jezdzc do oddalonego o 50km żmigrodu bo nigdzie w poblizu ich nie dostaniemy .Powiedzcie co na ich temat mowia wasi ojcowie czy wy sami. Sami wiecie ze nie taki rusek straszny jak go piszą.
    • Przez Maksol
      Witam chciałbym zapytać posiadaczy ciągników mtz Pronar 82 w wersji sa i tsa o opinie o tych ciągnikach i o tym co należy sprawdzić przy zakupie tych ciągników.
    • Przez iridium3000
      Witam. Chciałbym się dowiedzieć w jakim zakresie obrotów najlepiej się poruszać w celu ekonomicznego spalania 952.3 w czasie transportu i prac polowych.
      W orce trzymam 1800obr w transporcie 1600obr 
      Myślicie że można by zejść w pracach polowych do 1600obr a w transporcie 1400obr czy to za mało?
      Z tego co widziałem nowy  Fendt  120koni w orce latał na 1550obr. Dla tego jestem ciekawy czy w MTZ również można zejść z obrotów w celu redukcji spalania.
    • Przez ZaqAMG
      Witam
      Doczytalem w instrukcji ze na tym wyswietlaczu powinny wyswietlac sie nie tylko motogodziny ale rowniez inne parametry typu predkosc aktualna,spalanie
      Przeszukalem caly internet i niemoge nigdzie znalezc informacji jak to wlaczyc/zaprogramowac
      Prosze o pomoc gdyz serce mnie boli od kiedy dowiedzialem sie ze Belarus posiada takie bajery a Ja z nich niekorzystam 😅
      69505144247__413679D2-5B28-4DB4-B4D4-22D5D0D49D34.MOV
    • Przez Lipowa
      Witam. Wie ktoś może lub ma opisane przewody które wychodzą z kostki która znajduje się pod deska rozdzielczą? Lub gdzie takie coś kupic ?
      20240326_145521.heic 20240326_145517.heic 20240326_123552.heic
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj