szbigniew

Problem z ładowaniem c330

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
szbigniew    0

Witam!

Zamontowałem alternator z wbudowanym regulatorem,wszystko według schematu, ale mam słabe akumulatory więc nie mogłem odpalic i chciałem podładować prostownikiem 12V 15A. Akumulatory to dwie 6V 195Ah, minus na ciągnik plus na rozrusznik, gdy podpiołem kleme plusową prostownika z plusem akumulatora i chciałem podpiąć kleme minusową prostownika z minusem akumulatora to zaczeło iskrzyc jakby było zwarcie czy coś w tym stylu. Czy to wina prostownika (prostownik stary, 10x naprawiany) czy źle podłączam? jak prawidłowo podłączyć, wcześniej nie było problemu jak plus był na masie?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Po pierwsze jak ty chcesz naładować akumulator 6V prostownikiem 12V???? :o Akumulatory wyciągnołeś z ciągnika? Aha i jeszcze jedno prąd ładowania pownien wynoscić 1/10 pojemności akumulatora np. jeśli masz 44Ah to prąd ładowania powinien wynosić 4,4A.

Edytowano przez Rolnik122894

-U-R-S-U-S- ciągniki z duszą ...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
szbigniew    0

Akumulatory sa połączone szeregowo wiec w sumie dają 12V.

Rolnik360, gdzie masz w 60-tce cewke?

Edytowano przez szbigniew

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

To trzebabyło odrazu mówić że połączone szeregowo.A spróbuj na prostowniku 6V lub innym 12V. Jemu chyba chodzi o elektromagnes rozrusznika.


-U-R-S-U-S- ciągniki z duszą ...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
roltech    11

Witam!

Zamontowałem alternator z wbudowanym regulatorem,wszystko według schematu, ale mam słabe akumulatory więc nie mogłem odpalic i chciałem podładować prostownikiem 12V 15A. Akumulatory to dwie 6V 195Ah, minus na ciągnik plus na rozrusznik, gdy podpiołem kleme plusową prostownika z plusem akumulatora i chciałem podpiąć kleme minusową prostownika z minusem akumulatora to zaczeło iskrzyc jakby było zwarcie czy coś w tym stylu. Czy to wina prostownika (prostownik stary, 10x naprawiany) czy źle podłączam? jak prawidłowo podłączyć, wcześniej nie było problemu jak plus był na masie?

 

Z tego co piszesz wynika tylko jedno, najlepiej zrobisz jak ze swoim problemem udasz się do elektryka.

Ponadto założyłeś ten temat w kilku działach, dobrze Ci się czyta rozrzucone odpowiedzi?

Notorycznie zaśmiecasz forum, zacznij najpierw czytać, może Twój problem był już poruszany i odpowiedź jest już dawno napisana.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość
Temat jest zablokowany i nie można w nim pisać.

  • Podobna zawartość

    • Przez Lukas02
      Witam po wymianie szczotek z regulatorem w mojej Proximie 85 wróciło ładowanie i po czasie mam teraz problem. Licznik przestal działać kontrolka ładowania ledwo świeci ciagnik nie ładuje, dodatkowo zauważyłem gdy wyciągałem alternator i montowałem spowrotem gdy dotykał mocowania to jakby iskrzył na obudowie 
    • Przez emtecc
      Witam Mam w kombajnie zamontowany (Kiedyś była prądnica) alternator A124n. Alternator z fiata 125 Z tego co mi się wydaje to 9cio diodowy. Jest przy nim dokręcony regulator. Nie wiem jakie ma oznaczenie bo symbole wytarte. Dla pewności dodam zdjęcie czy połączenie do alternatora jest poprawne. Włożyłem nowy akumulator i postanowiłem spr czy z ładowaniem wszystko w porządku. Okazało się, że napięcie ładowania rośnie powyżej 14.4 V na niskich obrotach. Gdy zwiększę obroty przelatuje 17V. Stanowczo za dużo. Czy przy zmianie z prądnicy na alternator należy wprowadzić jakieś modyfikacje w instalacji auta?
    • Przez pele19
      Witam!
      Mam taki mały problem w swoim malczyku a dokładnie padł mi alternator który juz nie nadaje sie do regeneracji.
      Był w ciągniku od nowości i już wszystko się powycierało, wymiana szczotek, regulatora nic juz nie pomaga więc pora kupic nowy!
      A teraz pytanie jaki ?
    • Przez Adamo90
      Potrzebuję schemat instalacji elektrycznej w ursusie 5714. W internecie nie mogę znaleźć. Może ktoś ma? Był bym wdzięczny. 
    • Przez Johnderre
      Witam, po zapaleniu ciągnika świeci się kontrolka ładowania, gaśnie dopiero po solidnym przegazowaniu i wtedy zapala się kontrolka stop. Podczas jazdy kontrolka STOP czasami gaśnie, chwilę później znów się zapala albo miga. Czy to jest normalne że kontrolka gaśnie dopiero po solidnym przygazowaniu? Gdy ładowanie się świeci stop się nie świeci, czy to problem Alternatorem?  Bardzo proszę o pomoc. Pozdrawiam
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj