Skocz do zawartości

Zdjęcie

Claas Tucano


494 odpowiedzi na ten temat

#81 Share jacekbee

jacekbee

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 199 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Byczyna Opolskie
  • Zainteresowania:agronomia

Napisany 17 styczeń 2008 - 13:17

Claas Tucano mylisz się darolee, APS jest to system omłotu opracowany przez CLAASA, chodzi tutaj o to że do konwncjonalnej młocarni dodany jest dodatkowy bęben który ma za zadanie przeprowadzenie wstępnego młócenia i równomiernego rozprowadzenia młoconej masy po całej szerokości młócarni właściwej. profesjonalnie APS nazywa się podzespół intensywnego wymłacania


przesyłam link http://www.korbanek....d_omlotowy.html

Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
Claas Tucano Dzisiaj, 16:18
  •  

#82 Share darolee

darolee

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 725 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 17 styczeń 2008 - 22:20

Claas Tucano Hehe. No wiem wiem właśnie miałem edytować post, ale zostałem uprzedzony bo tu jakieś herezje głoszę <_< Sorki za to i dzięki Jacku za sprostowanie <_< To o czym pisałem zwie sie Auto Contour II, reszta postu sie zgadza ^_^

#83 Share jacekbee

jacekbee

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 199 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Byczyna Opolskie
  • Zainteresowania:agronomia

Napisany 17 styczeń 2008 - 23:49

Claas Tucano przeglądałęm ostatnio portale i znalazłem ciekawy link <_<




#84 Share deutzfahr

deutzfahr

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 46 postów

Napisany 24 luty 2008 - 17:34

Claas Tucano

Netto cena wyjściowa mojego zestawu wyszła 116 tyś. ostatecznie 113 tyś euro. rabacik średni, bo ok 2,6%. Wiem, że firmy handlujące mają zasadę upustu 3% od cennika. Ja nawet przy małych zakupach wcześniej wykręcałem 5-7%. Ale DHK to inna bajka mają wyłączność na super markę i rabat jest bardziej uzależniony od dobrego samopoczucia przedstawiciela niż od nas.


Co ty mówisz, ja byłem u dealera to mi powiedzieli cenę wyjściową 99 tys euro, z tego co ja słyszałem dealerzy mogą zastosować rabaty nawet do 30 procent.

#85 Share jacekbee

jacekbee

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 199 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Byczyna Opolskie
  • Zainteresowania:agronomia

Napisany 02 marzec 2008 - 09:57

Claas Tucano 99 tys w standardowym wyposarzeniu ;) sam stół kosztuje ponad 30000zł ;)

#86 Share darolee

darolee

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 725 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 21 marzec 2008 - 01:59

Claas Tucano

Co ty mówisz, ja byłem u dealera to mi powiedzieli cenę wyjściową 99 tys euro, z tego co ja słyszałem dealerzy mogą zastosować rabaty nawet do 30 procent.


Hehe jak ja wszedłem do dealera to Tucano 320 kosztował 96 tyś euro :lol: ale jak przyszło do konkretów .... <_< Przeczytaj wcześniejsze posty, to się dowiesz skąd ta cena. A jak dostaniesz 30% upustu z cennika to dołożę Ci drugie 30 (normalnie PROW <_< ) I tak sie nie wyrabiają w Niemczech z zamówieniami, bo maiłem mieć kombajn do połowy kwietnia a będę miał na początku czerwca, więc po co mają robić nie wiadomo jakie upusty.

#87 Share jacekbee

jacekbee

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 199 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Byczyna Opolskie
  • Zainteresowania:agronomia

Napisany 21 marzec 2008 - 13:56

Claas Tucano wczoraj był u mnie przedstawiciel i powiedział że kombajny będą w dwóch rzutach: kwiecień-maj, czerwiec-lipiec, mi się na razie nie śpieszyło (bo euro ciagle spadało, ale i tak już zeszło poniżej zamierzanej) ale jak mam dostać kombajn w lipcu to wybacz.... <_< załatwiłem z nim tak żeby był w pierwszym rzucie, powiedział że w kwietniu odbiorę <_<

#88 Share intruder

intruder

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 24 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 21 marzec 2008 - 15:10

Claas Tucano siemanko ja mam w umowie że dostanę tucano 320 do 30 czerwca za 100 000 e, tylko niewiadomo czy te nieszczęsne kredyty będą.

#89 Share darolee

darolee

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 725 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 21 marzec 2008 - 20:45

Claas Tucano To fakt, ze z kredytami lipa .... ja zrobiłem chyba mistrzowski ruch. Pomimo, że limitów jeszcze nie było i jak nieco później sie okazało mogło ich w ogóle nie być, miałem w banku pozytywną decyzję kredytową - tylko podpisać umowę jak będą kredyty. U mnie w BGŻ Malbork takich osób było 3 i tylko te osoby dostały, a na dzień dzisiejszy leży jeszcze cała sterta wniosków. Planowałem jeszcze dokupić 15 ha ziemi z ARR, ale sorry jak nie ma kredytów to sie w kredytowanie ARR nie będę pchał bo to min 4% a myślę ze ja przyjdzie co do czego + wizja podwyżek stóp procentowych podejrzewam, że by wyszło z 7%. W telewizji słyszałem, że może koło czerwca coś się jeszcze znajdzie po korekcie, ale nic pewnego. Tak to jest przez tych lekarzy. Podwyżki mieli, to gdzieś w budżecie trza było znaleźć kasę. I znaleźli. Tradycyjnie w naszej działce. Niech jadą leczyć do afryki, a ja się nie obrażę jak mnie będzie badać jakaś ładna pani doktor z Litwy. Wracając do tematu ... u mnie z dostawą, to mają na 90% odbiór w Niemczech 31 maj, więc na podwórku będzie 3-6 czerwca. Oby <_<

#90 Share jacekbee

jacekbee

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 199 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Byczyna Opolskie
  • Zainteresowania:agronomia

Napisany 22 marzec 2008 - 12:07

Claas Tucano pożyjemy-zobaczymy... najgorsze jest to że w Polsce to nie można nic zaplanować, mamy niestabilna polityke rolną i gospodarkę, przepisy się co trochę zmieniają i nie wiadomo jak do końca postąpić żeby się nie wkopać w długi...

Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
Claas Tucano Dzisiaj, 16:18
  •  

#91 Share parobas

parobas

    Użytkownik

  • Members
  • PipPip
  • 50 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Kujawy
  • Zainteresowania:sport, motocykle i inne.

Napisany 29 marzec 2008 - 16:52

Claas Tucano

No jeśli chodzi o cenę to ja mam podpisaną już umowę w PLN na Tucano 320. W euor 113 tyś. - 410 tyś PLN netto. Euro za 3,62 i już jestem spokojny. Stracę to stracę myślę ze nie wiele, ale mogę też zyskać. Do standardu dołożyłem kola 800 przód i 500 tył, stół do rzepaku z 2 kosami, wózek, automatyczny zaczep i climatronic. Jeśli chodzi o różnicę między Tucano 320 a jego starszym bratem Mediomem 310 to było koło 5 tyś euro, więc myślę, że na dzień dzisiejszy sie nie opłaca zawracać gitary. Technologia identyczna, a gadżety ściągnięte z Lexa ... myślę, że warto dołożyć parę zł do komfortu. Większe modele w porównaniu z Megą przedstawiają sie podobnie. Jeśli chodzi o wielkość kombajnu, to jestem zwolennikiem, żeby był zapas!!

A jeśli chodzi o witrynę internetową DHK no to chyba lysyrolnik kawał czasu tam nie zaglądałeś :)

P.S. Okazyjnie dla wszystkich najlepszego w Nowym Roku


darolee,

chyba emocje wzieły troche u Ciebie góre, bo też chciałem kupić mediona 310 i cena była duuuużo niższa od Twojej (o ładne kilkanaście tyś. euro)
Ale może dlatego że mam troche sprzętu od nich.

#92 Share intruder

intruder

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 24 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 29 marzec 2008 - 17:48

Claas Tucano to znaczy ile Cię kosztował ten medion i w jakim wyposazeniu?

#93 Share brzozak2

brzozak2

    AF upada!!!!

  • V.I.P.
  • rank
  • 6036 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 29 marzec 2008 - 18:04

Claas Tucano

@metik

rok temu cena mediona 310 wynosiła ok 85 tys euro netto.
Stół do rzepaku 7 tys euro netto.
Podejrzewam że przez ten rok mogło być jakieś lekkie wachnięcie ceny w góre, z drugiej strony kurs euro jest dużo niższy niż przed rokiem.

pzdr

zapewne o tym mowa, wiem ze przez rok moglo sie sporo zmienic, ze wzgledu na ochlapy SPO/przyszly PROW - byc moze stad ta roznica
Do zobaczenie na innym forum dla profesjnonalnych rolnikow, portal spolecznosciowy to nie dla mnie!!!

#94 Share Slavo

Slavo

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 250 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Kuj-Pom

Napisany 29 marzec 2008 - 22:42

Claas Tucano Rok temu znajomy kupił Mediona 310 + stół do rzepaku z 2 kosami bocznymi zapłacił 96tyś netto euro

#95 Share zetor5321

zetor5321

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 764 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:centrum polski

Napisany 29 marzec 2008 - 23:05

Claas Tucano a ile go wyszło w pln

#96 Share Slavo

Slavo

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 250 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Kuj-Pom

Napisany 30 marzec 2008 - 12:17

Claas Tucano ok 460tyś zł brutto

#97 Share darolee

darolee

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 725 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 30 marzec 2008 - 22:17

Claas Tucano

darolee,

chyba emocje wzieły troche u Ciebie góre, bo też chciałem kupić mediona 310 i cena była duuuużo niższa od Twojej (o ładne kilkanaście tyś. euro)
Ale może dlatego że mam troche sprzętu od nich.


No nie wiem o co chodzi
1. Tucano kosztuje a przynajmniej pod koniec 2007 kosztował 5 tyś euro więcej od Mediona (Medion 310 - 92 tyś. euro, Tucano 320 - 97 tyś. euro)
2. Oryginał claasa stół do rzepaku 10 tyś euro
3 Komplet opon przód 800, tył 500 5 tyś euro
4. Wózek 2 tyś euro
5. inne mniej istotne dodatki ( climatronic, dodatkowe światło, automatyczny zaczep itp)
Oczywiście cena z cennika, a upust z całości.

Powiem tak , nie wiem jaki kombajn chciałeś zamówić, ale to co wymieniłem w sumie robi kilkanaście tyś. a dodając różnice miedzy modelami masz ponad 22 tyś. euro więcej od ceny podstawowej Mediona.

No a jeśli chodzi o wcześniejsze ceny, to Mediona 310 z marca czy kwietnia 2007, to historia, bo trochę podskoczyły. Ale nie jest źle, bo euro staniało :P Wiem, bo prawie w tym czasie kupiłem.

I tym sposobem zamykam kwestię ceny mojego kombajnu, bo wydaje mi się (choć mogę się mylić), że posty wynikają bardziej z niedokładnego czytania tematu, niż z naprawdę dziwnej ceny mojego modelu. Nie będę już o tym pisał, bo wszystko wcześniej już jest napisane parę razy!

#98 Share Slavo

Slavo

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 250 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Kuj-Pom

Napisany 30 marzec 2008 - 22:58

Claas Tucano Z tym wózkiem do hederu to są śmieszni!! nam też zaśpiewali 2 tyś euro a oni i tak je biorą z firmy z płocka!! Wózek wykonałem w 2 dni i kosztował mnie 800zł.

#99 Share parobas

parobas

    Użytkownik

  • Members
  • PipPip
  • 50 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Kujawy
  • Zainteresowania:sport, motocykle i inne.

Napisany 31 marzec 2008 - 17:37

Claas Tucano ok darolee,

to konkretnie rok temu medion 310 + oryginalny stół do rzepaku (2 kosy) + wózek był do wzięcia za 92000 euro netto.
Dodając 5000 za tucano + 5000 za koła wychodzi 102000 euro.
No fakt moze ceny przez rok uległy zmianie o te kilkanaście tysięcy.
Tak czy inaczej bedziesz zadowolony ze sprzętu a to najważniejsze.
Ja ostatecznie wziałem Mege.

pozdro

Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
Claas Tucano Dzisiaj, 16:18
  •  

#100 Share darolee

darolee

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 725 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 31 marzec 2008 - 22:15

Claas Tucano No to jak widzisz sam ...ceny poszły i nie ma co patrzeć w przeszłość, choć suma summarum nieźle to wygląda po przeliczeniu na PLN i w zasadzie wychodzi z grubsza na jedno:) A zapowiada się, że będzie jeszcze lepiej :P Fajnie masz z tą Megą, bo ja też bym chciał coś z AP, ale różnica w cenie hoho cennikowo 23 tyś euro, to podziękowałem. W sumie na moje ha - 90 ha to Tucano 320 i tak aż nadto. Ale niestety niżej już tylko dominatorek 150, a to z kolei na te niepewnie żniwne czasy da mnie za mało.

Tak na marginesie w telewizji słyszałem, że mają być nowe kredyty, byłem też w banku i to samo babka mi powiedziała, że mają obiecane nowe limity ...wiec do dzieła :P

Podobne tematy claas tucano