Zaloguj się, aby obserwować  
Buszmen11

wyrejestrowany c355-czy da się ponownie zarejestrować?

Polecane posty

Buszmen11    262

Witam. Posiadam wyrejestrowanego c355, ale ze względu że dużo jeżdże po drogach, chciałbym go ponownie zarejestrować. Ciągnik jest sprawny-elektryka, hamulce itp itd. W starym dowodzie niby mam wbity stempel "brak prawa do rejestracji". Czy da się to jakoś obejść i zarejestrować np jako składak czy coś? Dodam, że silnik siedzi w nim od c360...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
plastik    0

zależy czy jest wyrejestrowany na stałe czy tymczasowo jeżeli tymczasowo to da sie zarejestrować bo ja tak miałem z przyczepą

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
arektom    0

da się zarejestrować jest przepis, że sprzęt rolniczy można przywrócić do rejestracji.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
grzegorz508    3

Najlepiej to kup kodeks drogowy 2011 i tam będziesz miał napisane, w 2010 było, ze można sprzęt rolniczy powtórnie rejestrować, a teraz nie wiem, czy zmienili czy nie. Zawsze mając kodeks w ręku to jest argument u urzędasów.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Darkos795    4

Popieram.Pojazdy rolnicze można przywrócić do ruchu.Dowiedziałem się tego niedawno wydziale komunikacji.

Dziwi mnie tylko ten wpis-bez prawa do rejestracji-Ojciec przy wyrejestrowywaniu przyczepy dostał stempel

-wycofany z ruchu-

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
izydor6280    1146

gdzies byl temat o rejestracji(jak sie nie myle to przyczep) i tam pisali, ze kazdy pojazd rol moze byc ponowniw rejestrowany oczywiscie jesli masz papierek


Polska B

Kupię zwrotnicę lewą oś okrągłą c330/360

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
beja    1

Prawo o ruchu drogowym

Art. 79 pkt. 4

Pojazd wyrejestrowany nie podlega ponownej rejestracji z wyjątkiem ... ciągnika i przyczepy rolniczej.

 

Pytanie tylko dlaczego jest pieczątka "bark prawa do rejestracji" a nie pieczątka" wyrejestrowano".

Dla wydziału komunikacji może to być różnica, urzędnicy różnie to interpretują.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
arektom    0

Ja rejestrowałem ostatnio tak przyczepe miałem od niej dowód ze ściętym rogiem i bez problemu zarejestrowałem. Zrób przegląd na SKP i do WK i zarejestrujesz bez większego problemu. Pozdrawiam.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jaro30    11

Zrób przegląd techniczny z przeglądem do wydziału komunikacji i ci zarejestrują .Ja tak miałem z 30 i nie było problemu dodam że ciągnik był wyrejestrowany przed 90 rokiem . Dowodu rej. nie posiadałem.

Edytowano przez jaro30

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Buszmen11    262

Dzięki za wszystkie odpowiedzi. Czyli przepis istnieje więc da się zarejestrować. Przegląd też nie problem. Jest pieczątka "z dniem 13.07.93r pojazd wycofano z ruchu na stałe-bez ponownego....." ale taka bardzo niewyraźna i róg dowodu ucięty :( Ciągnik wtedy wyrejestrował ojciec i stał ponad 10 lat pod szopą z rozwalonym silnikiem. Jeżeli chcę go rejestrować na siebie to przed przeglądem muszę pewnie jeszcze jakąś umowę sporządzić?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
antonio86    39

Jesli gospodarstwo jest na ciebie ,a przedtem było na ojca to wystarczy zabrać ze sobą akt notarialny

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Buszmen11    262

tak gospodarstwo jest na mnie. Jeżeli pójdę z aktem to ojciec musi być obecny czy sam mogę załatwić formalności?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ogrodnik70    0

Posiadam przyczepę i jest do niej dowód ale ma obcięty róg i pisze kasacja czy da się to zarejstrować ponownie :(

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Nikita_Bennet    314

tylko jak będziesz robił Badanie Techniczne to niech diagnosta wpisze dane do nowego dowodu, masy, naciski i inne pierdoły - takie uzupełnienie danych.


pzdrwm Nikita_Bennet
"Whether we are based on carbon or on silicon makes no fundamental
difference. We should all be treated with appropriate respect."
                                                              Sir A C. Clarke

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mtracz    76

Najlepiej przejdź się do Wydziału Komunikacji i Stacji diagnostycznej i wypytaj. Bo u na- w Polsce co urząd to inna interpretacja tego samego przepisu.

Jeden go czyta na siedząco, a inny stojąc na głowie i się nie da.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Nikita_Bennet    314
Można również jeżeli inaczej nie pójdzie na sama zarejestrować :rolleyes:
nie wiem ile masz lat ale dokształć się.

Doucz się co to jest SAM.

Dowiedz się od kiedy nie można rejestrować pojazdów z fabrycznych części na SAMa.

Przejrzyj ostatnie przepisy z których wynika że niedługo SAMa zastąpi dopuszczenie jednostkowe.

 

Przez takich jak ty później bujdy się tworzą.


pzdrwm Nikita_Bennet
"Whether we are based on carbon or on silicon makes no fundamental
difference. We should all be treated with appropriate respect."
                                                              Sir A C. Clarke

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lemysz1    97
Napisano (edytowany)

Tak piszę bo u nas w urzędzie komunikacji szybciej samoróbke zarejestrujesz niż pojazd który nie mam prawa do rejestracji. Jak już ktoś pisał co urząd to inna interpretacja przepisów.

A kto Ci udowodni że rejestrujesz fabryczną maszynę?? Podajesz we wniosku że to samoróbka i potem do diagnosty który stwierdza czy pojazd spełnia wymagania do ruchu po drogach publicznych.

Lat mam dosyć żeby stwierdzić że im starszy tym nie koniecznie mądrzejszy jak to się ma w Twoim przypadku.

 

Sam takie coś rejestrowałem dla kolegi więc wiem jak to wygląda. Opieram się na aktualnych przepisach a nie na tym co będzie za jakiś czas.

Edytowano przez lemysz1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Nikita_Bennet    314

ale ciągnik nie będzie SAMem, kiedyś tak przechodziło, teraz takiego frajera diagnosty ciężko znaleźć aby się podłożył.


pzdrwm Nikita_Bennet
"Whether we are based on carbon or on silicon makes no fundamental
difference. We should all be treated with appropriate respect."
                                                              Sir A C. Clarke

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lemysz1    97

Może się coś u was zmieniło ale u nas z tego co się orientuje to jest taka możliwość. Po czym diagnosta stwierdzi że jest to pojazd fabryczny? I tutaj jest luka w przepisach.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
locke    293

Taki ciągnik samemu byś zrobił ?! :D


Siema :)
Sprzedam dwie felgi 18.3 R30 do kombajnu Bizon,Claas,Fortschritt i innych, ciągników Ursus,Zetor,Fortschritt i innych.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Nikita_Bennet    314

SAM nie może być złożony z elementów fabrycznych!!!

zapraszam na norcom-forum diagnostów, podpytajcie tam czy coś takiego przejdzie.

To że jakiś diagnosta się podkłada a starostwo to toleruje to uwierzcie mi że jest do czasu, potem diagnosta ma problemy i właściciel tego SAMa .


pzdrwm Nikita_Bennet
"Whether we are based on carbon or on silicon makes no fundamental
difference. We should all be treated with appropriate respect."
                                                              Sir A C. Clarke

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Buszmen11    262

Posiadam przyczepę i jest do niej dowód ale ma obcięty róg i pisze kasacja czy da się to zarejstrować ponownie :(

 

robisz BT na OSKP, z tym że diagnosta uzupełnia dane do "nowego" dowodu, (dostajesz wydruk na kartce), do tego potrzebna jest umowa k-s lub albo akt notarialny (jeżeli nie ma w nim zapisane wprost, że dostałeś gospodarstwo tylko np ziemie to niestety musisz mieć umowę darowizny na przyczepę).

 

w moim przypadku całość wyszła ok 300 zł, tj przegląd (cenowo tak jak OBT dla ciągnika), dowód, blacha i oc

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować  

  • Podobna zawartość

    • Przez MafiaPstrągowa
      witam, wie ktoś może gdzie online sprawdzę historie c360 po samym numerze vin? maszyna została wyrejestrowana dawno temu, nie posiadam żadnych dokumentów, chciałbym się dowiedzieć kilku rzeczy, ale na każdej stronie typu carvertical, itp wymagany jest 17-cyfrowy vin, a c360 ma 6-cyfrowy
    • Przez arek116
      co możecie powiedzieć na temat opon chińskich i indyjskich???? oczywiście wolał bym stomila albo baruma ale fundusze na taki wypas nie pozwalają.
    • Przez Axd529
      Od czego to może być silnik? Chodzi o mocowanie do osi przedniej. W silniku jest mocowanie na śruby m12,a w c 360 na m16 jak dobrze pamiętam. Czy c4011 maiły wspornik na m12? Ścianka do której przykręca się wspornik osi jest cieńsza względem silnika S4002 (c355).

    • Przez Mateusz100
      Czy zawór przelewowy pompy wtryskowej w ursusie c 330 jest taki sam jak do c 360? Zakupiłem tego z firmy archimedes kosztuje ponad 10 zł niby pasuje lecz wydaje mi się ze przez niego ucieka paliwo z pompy cofa sie i za kazdym razem ciagnik ma ciezko palić. Z różnic widzę to ze ma jeden otwór a ten do c 360 ma dwa otwory jak wciskam kulkę w środku to ten do c 330 archimedes lekko sie wciska ten do c 360 o wiele ciężej i nie wiem czy to jest winowajca prosze o pomoc czy to te same zawory czy jednak nie??
    • Przez TheAgroTV
      Witam pacjent ursus c360 mianowicie mam problem z odpaleniem  niechce odpalić.Rozrusznik obróci wałem 1 obrót i staje akumulator 12v rok temu kupiony sprawdzałem go na innym aku też nie dał rady przewody masowy i plusowy ok rozrusznik sprawdzałem na sucho na kablach ładnie kręcił jakiś czas temu zmieniany był elektro magnes i bendix a dzisiaj zwymieniłem  wszystkie tulejki nowe szczotki na jednej starej była stopiona izolacja myślałem że to był powód nie odpalania. Miałem na jesieni już z nim taką sytuację ale podłączyłem prostownik 10 minut i odpalił,ale co to ma do tego skoro aku jest w dobrym stanie jeszcze podczas prób odpalania przewód plusowy przy klemie akumulatorowej strasznie się nagrzewa 
      Co Panowie sądzicie o tym? Proszę o poradę.
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj