malydyzio2

Jak wykonać sterowanie do rozdzielacza hydraulicznego z elektromagnesami?

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
malydyzio2    0

Chciał bym wykonać układ do sterowania rozdzielacza hydraulicznego na elektromagnesy. Najlepiej też żeby było można tym układem sterować ilość przepływu oleju tzn. żeby było można mniej lub więcej otworzyć zawór (przepływ oleju) tak jak to jest w rozdzielaczach hydraulicznych sterowanych dźwignią. Nie wiem nie znam się na elektronice tak dobrze a może wystarczy potencjometr.

 

Może mi to ktoś narysować i opisać językiem dla początkujących. Z góry dzięki.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Sadek    1123

Na potencjometrze tego nie zrobisz, kombajny Neptun mają sterowanie na elektromagnesy ale tam jest albo otwarte albo zamknięte.


"Cogito ergo sum"
Pozostaję: otwarty, elastyczny, ciekawy.

 

GG 8872878

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
malydyzio2    0

Tak to ja wiem jak zrobić :) ale jak zrobić żeby mniej lub wiecej się otwierał zawór na elektromagnesie czy może są jakieś specjalne rozdzielacze ??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
maks    84

Daloby sie zrobic sterowanie PWM (NE555 i potencjometr -> patrz na elektrodzie), ale takim czyms to szybko elektromagnes zapewne sie wykończy...

Przy odpowiednim sterowaniu mysle ze efekt bylby zamierzony, tak jak przy sterowaniu predkoscia silnikow czy jasnoscia zarowek. Ale moze niech Elektrotechnik cos na ten temat powie :)


Zapraszam również do odwiedzenia mojego profilu: www.youtube.com/user/maksikk

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty