Zaloguj się, aby obserwować  
wilus

Zgrzytająca skrzynia w JD 6210

Polecane posty

wilus    0

Witam.

mam pytanko czy ktos z was rozbierał skrzynie i sprzegło w 6210?

mnie zgrzytaja biegi przy przełanczaniu i nie wiem jaka by mogłabyc tego przyczyna.

mysle ze albo synchronizatory albo sprzegło, czy moze ktos miał podobny problem?

a moze ktos ma instrukcje napraw tego ciagnika? lub przynajmniej podpowie gdzie sie mierzy cisnienie oleju na sprzegle i ile powinno wynosic?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
atomik    148

stan oleju jest ? podaj więcej objawów


wieśniactwo to stan umysłu a nie miejsce zamieszkania

dopiero kiedy wytniemy ostatnie drzewo zostanie wycięte, ostatnia ryba złowiona, zatruta zostanie ostatnie rzeka, zrozumiemy, że nie da się jeść pieniędzy

jeśli pomogłem kliknij zieloną strzałkę obok postu :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
unki    2

Kolego a powiedz nam jak długo uzytkujesz ten ciagnik, od kiedy Ci sie to dzieje, rok produkcji maszyny, ilość MTG???

No i najważniejsze jaka masz skrzynie (powr Synchro czy Rewers)???

I jeszcze jedno jezeli nigdy nie robileś takiej skrzyni to nawet sie sam za to nie zabieraj bo z doświadczenia wiem ze jezeli sam ja zlozysz to beda biegi Ci wyskakiwać :rolleyes:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wilus    0

Witam.

mam pytanko czy ktos z was rozbierał skrzynie i sprzegło w 6210?

mnie zgrzytaja biegi przy przełanczaniu i nie wiem jaka by mogłabyc tego przyczyna.

mysle ze albo synchronizatory albo sprzegło, czy moze ktos miał podobny problem?

a moze ktos ma instrukcje napraw tego ciagnika? lub przynajmniej podpowie gdzie sie mierzy cisnienie oleju na sprzegle i ile powinno wynosic?

 

 

 

 

ciagnik mam od12 lat czyli od nowosci przebieg ma 6000 olej jest i zawsze był wymieniany zgodnie z przegladami skrzynia zwykła czyli syncroplus

Edytowano przez wilus

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
atomik    148

i co udało się rozkminić ?


wieśniactwo to stan umysłu a nie miejsce zamieszkania

dopiero kiedy wytniemy ostatnie drzewo zostanie wycięte, ostatnia ryba złowiona, zatruta zostanie ostatnie rzeka, zrozumiemy, że nie da się jeść pieniędzy

jeśli pomogłem kliknij zieloną strzałkę obok postu :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować  

  • Podobna zawartość

    • Przez Paweł20498
      Witam wszystkich mam taki problem z john deerem 6310 a mianowicie czasem dzieje sie tak ze wrzuce rewers do przodu a ciagnik nie jedzie poruszam troche rewersem albo zgasze ciagnik i odpale wrzuce rewers i ciagnik jedzie. Zadne kontrolki sie nie pala problem jest tylko do przodu  do tylu ciagnik jedzie bez zarzutu dodam ze problemu z uciagiem nie ma dzieje sie to to sporadycznie czasem tez lubi wyrzucic rewers po czym wrzuce i jedzie dalej. Czy jest jakis przekaznik rewersu w tej skrzynce  z bezpiecznikami albo moze to ktoras z cewek ? Gdzie one sie znajduja.? Pozdrawiam
    • Przez Przemektsp
      Dzień  dobry
      Mam problem z moim john-deere 6610 przechodzi sam w tryb diagnostyczny d1a podczas jazdy , zapala sie ,,i,, niebieskie, czerwony i żółty wykrzyknik 
      Nie mam wsadzonego bezpiecznika do diagnostyki
    • Przez Lukas85
      Koledzy mam problem z przyciskami od EHR na błotnikach ciagnika JD 6910. Problem polega na tym że pod błotnikami sa jedynie uciete kable a przycisk dostałem oddzielnie wraz z kawałkiem wiazki. Po lewej stronie jest 8 kabli, natomiast wtyczka w przycisku ma tylko 6. Po prawej stronie jest 6 kabli ktorych kolory odpowiadaja kolorom w uciętej wtyczce ktora dostałem. Podłaczyłem przycisk z prawej strony dopasowujac kolory ale nic nie działa. Zmierzyłem napiecia na przewodach i po przekreceniu kluczyna na 4 z nich jest napiecie. Troche to według mnie nie logiczne bo wydaje mi sie ze napiecie powinno byc tylko na dwoch przewodach. Sam przycisk sprawdziłem i jest na 100% sprawny. Wewnąttrz są dwa mikrostyki z 3 przewodami każdy. Jak dany przycisk nie jest wcisniety styk zwiera dwa przewody. Po nacisnieciu rozwiera jeden z nich i dolacza drugi. Wyglada mi to na kontrole obecnosci lub sprawnosci przycisku na błotniku. 
      Czy ktos moglbym sprawdzic ile ma przewodów i jakie sa kolory we wiazce z lewej strony?
      Czy w tym ciagniku da sie w jakis sposób sprawdzic błędy podnosnika bez podłaczania komputera?
    • Przez Artur312
      Witam.pytanie czy ktoś przerabiał temat z .Skrzynia mechaniczna z rewersem elektrohydraulicznym. Na wstecznym biegu słychać stukanie pod kabiną ale tylko gdy włączony napęd.
      Może ktoś pomoże w tymacie .
    • Przez Joejoe
      Świeci kontrolka nr 1. Nie ma żadnych objawów spadku mocy itp. Pod obciążeniem podczas orki świeci kontrolka nr 9. Czujnik wymieniony, ciśnienie na hydraulice 200bar. 100mtg po wymianie oleju i filtrów oryginał jd
      Jak sprawdzić ciśnienie na skrzyni?
       

×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj