bocian13

Jak palą wasze R-ki i M-ki w te mrozy??

Polecane posty

bocian13    0

jak wam pala wasze r-ki?? mój nie pali akumulator za słaby niby wszystkie cele trzymaja ale niema siły zakręcić szybciej silnikiem, zgłaszałem do serwisu okazalo sie ze nie tylko ja mam taki problem,podobno jakies za male akumulatory wstawili serwis mial interweniowac wyżej... ale czuje ze poczekaja do roztopów problem zniknie i odwrócą kota ogonem..

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mbpiotr    0

Właśnie się tego obawiałem w zimę ,dlatego od razu zamówiłem mocniejszy akumulator i alternator.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Posiadam 5090R i wczoraj jak i dzisiaj przestał mi w ogóle kręcić... Wcześniej gdy mrozy były większe (grudzień - styczeń)palił bez problemu nawet przy -30 po podwójnym podgrzaniu.

Odpalam go co drugi dzień i do tej pory nie było żadnego problemu do wczoraj, jutro zgłaszam do serwisu.

Edytowano przez przemekrobak

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
robertbara    75

Jak zamawiacie ciągniki to bierzcie sobie opcjonalną grzałkę, bardo pomocna sprawa.

Ja nie mam problemu z odpalaniem. Na zimę zakładam akumulator od kombajnu, pali na dotyk, jednakże nie kupie już nowego ciągnika bez grzałki bloku, znajomi mają i chwalą.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
MDSikor    6

Właśnie się tego obawiałem w zimę ,dlatego od razu zamówiłem mocniejszy akumulator i alternator.

Jaki masz akumulator?


Claas Dominator 150
Lamborghini R4 105
John Deere 5080R
Massey Ferguson 255

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mbpiotr    0

Jaki masz akumulator?

W JD 5080M Comfort mam akumulator 12V ,154Ah ,700A o ile pamiętam to w standardzie jest 12V ,110Ah ,500A.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
rino    13

A mowia ze mtzty ciezko palą a widze ze wrecz przeciwenie bo moj jak narazie tej zimy ani razu nie grzany i zapala, no tak ale john deere to ma prawo nie zapalic bo to john deere, to cos nie tak skoro nowe ciagniki wam nie chca zapalac powinno byc tak wszystko zegrane ze powinien palic na dotyk nawet przy minus 20 i wiecej nie ma w mkach np swiec zarowych, u mnie silnik perkinsa pali do -20 bez problemu od kopa bez swiec. nawet ostatnio c-360 mi ladnie zapaliła przy ponad -10 bez lania wody.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
b0gdan    90

a czy kolega widział, jakie akumulatory wkładają teraz do cięgników? Ja w moim samochodzie mam większy niż w MF :) Ale mam w nim grzałkę i żaden mróz nie straszny ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
rino    13

widzial widzial ja w landinim tez mam malutki akumulator, ale problemow z zapaleniem nie bylo nigdy jak narazie przez 4 lata i bez grzania, troche to dziwne bo tu jest mowa o nowych jd i nie chca zapalac w mrozy a co bedzie jak beda mialy po 7-8 tys mtz to chyba trafi je ciagac kilometrami po polu, nowy silnik to powinien mniec rozruch od kopa raz przekreci i chodzi

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mbpiotr    0

a czy kolega widział, jakie akumulatory wkładają teraz do cięgników? Ja w moim samochodzie mam większy niż w MF :) Ale mam w nim grzałkę i żaden mróz nie straszny ;)

 

b0gdan dobrze pamiętałem ,że w standardzie do R i M wkładają teraz 12V ,110Ah ,500A a Ty jaki masz w MF.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jaro    166

Jak to przeczytałem to włos mi się zjeżył i kopnąłem się do garażu-u mnie jest 12V 110 Ah i 850 A !-JD zaczyna oszczędzać ?:D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
MDSikor    6

U mnie w JD 5080R jest 12V 110Ah i 850A, przynajmniej tak jest napisane.


Claas Dominator 150
Lamborghini R4 105
John Deere 5080R
Massey Ferguson 255

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pioter    46

850A w/g jakiej normy??? bo na akumulatorze w moim MF moc rozruchowa podana jest w trzech normach.


Do zobaczenie na innym forum dla profesjnonalnych rolnikow, portal spolecznosciowy to nie dla mnie!!!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
MDSikor    6

Jutro sprawdzę i napisze, ale chyba według EN (850 EN = 500 DIN).


Claas Dominator 150
Lamborghini R4 105
John Deere 5080R
Massey Ferguson 255

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
b0gdan    90

u mnie jest 105Ah i 780A ale akumulator to jakieś coś z fabryki topla :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Firek    2

Bardzo duże znaczenie ma paliwo na takie mrozy, jak będzie letnie i do tego ze stacji na której jest tanie to ciągnik już przy - 10 może nie odpalic, jak wlejecie zimówki z Orlenu to prędzej odpali przy - 25 niż na tanim badziewiu. Do tego ciągniki z CommonRailem są bardzo wrażliwe na jakosc paliwa jak nalałem kiepskiego to mi 2 razy więcej spalił niż przy tym z Orlenu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Tylko wiesz, żeby ciągnik mógł "skosztować" tego paliwa to musi zakręcić rozrusznikiem a u mnie w jd zakręci 2 razy i staje...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
b0gdan    90

a jaki olej masz zalany w JD, bo ja mam 10W-40... zawsze troszkę bardziej zimowy jest :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
MDSikor    6

Na akumulatorze w JD5080R jest napisane 110Ah, 850A (EN), 830A (SAE)


Claas Dominator 150
Lamborghini R4 105
John Deere 5080R
Massey Ferguson 255

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
arko2255    8

A ja mam chinski traktor i chinski akumulator i z odpalaniem nie mam problemu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

moj 6630 jest w wersji na norweski rynek i nie mam problemu z zapalaniem, mam grzałkę jakąs na bloku i nawet przy -25 pali odrazu. 7820 z 2005roku pali po podgrzaniu 7839 także

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jaro    166

A ja mam chinski traktor i chinski akumulator i z odpalaniem nie mam problemu.

 

Na razie :D -jak znam życie to ma już całe 100 mth i jeszcze żadnych poważnych awarii :D .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez rabit500
      Witam
      Jak w temacie mam w planach zmianę oświetlenia roboczego z oryginalnych lamp halogenowych na oświetlenie LED. Docelowo lampy wesem seria CRV. Tylko po ich założeniu wyrzuca błąd spalonej żarówki jest jakiś sposób na wyłączenie sprawdzania obwodów w jakiś rozsądny sposób.
       
       
    • Przez marcin3153
      Witam mam problem z jd7430 premium, przetarła się rurka hamulca, po wymianie i odpowietrzeniu przy zaworze pneumatyki hamulce działają ale dopiero za drugim naciśnięciem, dodam że po nocy schodzi powietrze z pneumatyki ale niestety nie mogę zlokalizować nieszczelności. Ktoś miałby jakąś poradę gdzie szukać problemu ?
    • Przez krystianeczek
      Pacjent ciągnik JD 6155m, 2022 rok, 450 mtg, skrzynia Command Quad. Przy pracach polowych w okolicach 1600 - 1800 obr/min występują wibracje, drgania trudne do zlokalizowania. Przeważnie występują przy tych obrotach, kwestia też obciążenia.  Im większe obciążenie i obroty tym większe drgania najczęściej. Może macie jakieś sugestie? Na biegu jałowym silnik nie generuje żadnych wibracji w każdym zakresie obrotów. 
    • Przez mrbarti44
      Witam. Mam dwuletni traktor John Deere 6155m, już po gwarancji. Ostatnio podczas jazdy pojawił się komunikat o niskim poziomie oleju, silnik od razu zgasiłem. Po obejrzeniu silnika zauważyłem, że pod rozrusznikiem wyleciał korek (chyba zabezpieczający przed nadmiernym ciśnieniem oleju), przez który bardzo szybko ucieka olej. Czy miał ktoś podobny problem? Co może być przyczyną wysokiego ciśnienia oleju w silniku? 
      Pozdrawiam 
    • Przez jedenZwielu
      Witam czy to ma tak wyglądać ? robi się tak podczas pracy na zgaszonym olej jest czysty klarowny temp oleju powyżej 60 stopni ciśnienie od 2.6 na niskich obrotach do 4 na wysokich przy rozgrzanym ciągniku 

×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj