bocian13

Jak palą wasze R-ki i M-ki w te mrozy??

Polecane posty

mllodyyy    1

Z tym paliwem z Orlenu to może być różnie ja do swojej M-ki wlałem z dystrybutora 60l verwy i po 2 dniach dalej w odstojniku była trochę galareta ale nie miał większych problemów z odpaleniem (dodam że w baku był tylko ok 15 l zwykłego ON + do tego 60 l verwy) :blink:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
atomik    148

ja nie napisałem że paliwo typu verwa rozwiązuje problem napisałem że nie zawiera dodatków BIO co jest plusem, zimowe paliwo według norm POWINNO wytrzymywać do -20 po tym nikogo nie obchodzi co się będzie działo. Najpewniej jest użyć depresatora koszt na 1000 l ON 25-50 złotych tylko takie paliwo przygotowane powinno być w układzie przez duzym mrozem ewentualnie podczas mrozów kiedy w układzie jest paliwo nie dobrane powinno sie odpalić maszyne tak aby paliwo z depresatorem poszło w układ


wieśniactwo to stan umysłu a nie miejsce zamieszkania

dopiero kiedy wytniemy ostatnie drzewo zostanie wycięte, ostatnia ryba złowiona, zatruta zostanie ostatnie rzeka, zrozumiemy, że nie da się jeść pieniędzy

jeśli pomogłem kliknij zieloną strzałkę obok postu :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kryssr    52

heh grzałka dobra sprawa :P

a nie uważacie że w waszych R nie jest za mały akumulator ?? odpala zawsze ale wolno kręci jak zimny, a mojej R to dopiero pierwsze zima :/

bo będzie jak w mojej forterze, 6 rok leci i TRZECI akumulator. bo tamte padły momentalnie i to z wiosny zawsze.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Tygrysek    21

dziś -23 podlaskie jd 5080M raz podgrzany (18s) zapalił od strzała ma 200mth

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
atomik    148

Twoje szczęście jest naszym szczęściem.:) mój Ursus co ma 1300 mth też tak pali jak Twój na świecy ale ciągnik ciagnikowi nie równy np. moj jd 6210 nawet z malym przebiegiem kiedys poniżej -10 mógł tylko pooglądać niebo ze stodoły. Silnik w miarę zuzycia traci kompresję i czasem wonne kadzidła i olejki mu nie pomogą


wieśniactwo to stan umysłu a nie miejsce zamieszkania

dopiero kiedy wytniemy ostatnie drzewo zostanie wycięte, ostatnia ryba złowiona, zatruta zostanie ostatnie rzeka, zrozumiemy, że nie da się jeść pieniędzy

jeśli pomogłem kliknij zieloną strzałkę obok postu :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Camry    55

-20 stopni po jednym podgrzaniu zapalił od jednego strzała 5080R,niestety ciągnik jak na razie zmuszony jest stać po chmurką :(

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
strzymek    28

w tym roku ( tej zimy :) ) -20 jeszcze nie było

Edytowano przez strzymek

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Camry    55

mieszkam na pograniczu świętokrzyskie -małopolskie i tutaj właśnie było ,mamy tak zróżnicowany teren pagórki itp.nad ranem godz.7.00 było -17,ja jak odpalałem dziś to była godz. około 4.30 nad ranem

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
HondaMtx    121

zgadza sie. ja właśnie też mieszkam na pograniczu małopolskiego i Świętokrzyskiego to zeszłej nocy było -21 :)

  • Like 1

Ursus C-360 --> Zetor 8011 --> Massey Ferguson 3090 :)
Jeśli pomogłem, kliknij w strzałkę na zielonym tle :)
Zapraszam ~~> https://www.facebook.com/Fanpagemf

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Jak Chodzi Ci ten 7r? ja posiadam mniejszego brata 6170R

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
adasko13    0

Z doświadczenia wiem iz opini znajomych do R-ki bez grzałki przy minus 18 nawet niema co podchodzić chyba ze ma wiekszy akumulator nie ten standardowy natomiast M- ki pala i przy - 30 takie to uroki "nowoczesnych silników" w 5R

Edytowano przez adasko13

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

takich mrozów to w mojej okolicy jeszcze nie było ale przy -14 odpaliła ze tak powiem po zgaszeniu sie kontrolek na dotyk :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
BoskiDamian    19

Roland mam go od wrzesnia ni wykonuje u mnie cizkich prac sprawóje sie trzeba mijsca do manewrów mianowicie duzy kąt skrętu

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

no wiadomo to juz seria 7 sporo wiekszy od 6R

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kris14    267

A czy ktoś miał już taką sytuację że w 5R skończyło się paliwo lub się ciągnik zapowietrzył? Jak wygląda procedura ponownego uruchomienia silnika? Wystarczy zatankować paliwo i wio? Czy jednak trzeba się bawić w jakieś tam odpowietrzanie?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
MDSikor    6

Lejesz paliwo w przekręcasz kluczyk żeby chodziła pompka paliwa, wyjdź na zewnątrz i spójrz na filtr paliwa jeżeli będzie pełny paliwa to można palić i będzie chodził normalnie. W czasie pompowania będzie słychać jak paliwo wypycha powietrze.


Claas Dominator 150
Lamborghini R4 105
John Deere 5080R
Massey Ferguson 255

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kris14    267

No to teraz jestem spokojniejszy, nie ma co CR się bać ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Camry    55

U Jelonka to wspaniała rzecz,dokładnie nie wiem w czym był problem ale u znajomego w ciągniku CASE brakło paliwa ,2 godziny był na telefonie z serwisem jak go odpowietrzyć

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
brawo    1

mam pytanko, jeśli zamuwie w nowej R-ce większy akumlator , czy powinienem zamuwić także mocniejszy alternator. Dodam że jestem na etapie tarowania ceny 5090R, nieukrywam że każdy grosz się liczy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Junkers    44

Lepiej zamów sobie mocniejszy alternator zamiast akumulatora, aku zawsze sobie możesz przełożyć, gdzie z alternatorem nie będzie to takie tanie i proste.


KPK Kumurun Team
"Polak jak se chce, to se kurde potrafi" F.Kiepski
Prawidłowo użytym młotkiem i przecinakiem możemy naprawić nawet zegarek.
Belarus 952.4 - U C-330

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez rabit500
      Witam
      Jak w temacie mam w planach zmianę oświetlenia roboczego z oryginalnych lamp halogenowych na oświetlenie LED. Docelowo lampy wesem seria CRV. Tylko po ich założeniu wyrzuca błąd spalonej żarówki jest jakiś sposób na wyłączenie sprawdzania obwodów w jakiś rozsądny sposób.
       
       
    • Przez marcin3153
      Witam mam problem z jd7430 premium, przetarła się rurka hamulca, po wymianie i odpowietrzeniu przy zaworze pneumatyki hamulce działają ale dopiero za drugim naciśnięciem, dodam że po nocy schodzi powietrze z pneumatyki ale niestety nie mogę zlokalizować nieszczelności. Ktoś miałby jakąś poradę gdzie szukać problemu ?
    • Przez krystianeczek
      Pacjent ciągnik JD 6155m, 2022 rok, 450 mtg, skrzynia Command Quad. Przy pracach polowych w okolicach 1600 - 1800 obr/min występują wibracje, drgania trudne do zlokalizowania. Przeważnie występują przy tych obrotach, kwestia też obciążenia.  Im większe obciążenie i obroty tym większe drgania najczęściej. Może macie jakieś sugestie? Na biegu jałowym silnik nie generuje żadnych wibracji w każdym zakresie obrotów. 
    • Przez mrbarti44
      Witam. Mam dwuletni traktor John Deere 6155m, już po gwarancji. Ostatnio podczas jazdy pojawił się komunikat o niskim poziomie oleju, silnik od razu zgasiłem. Po obejrzeniu silnika zauważyłem, że pod rozrusznikiem wyleciał korek (chyba zabezpieczający przed nadmiernym ciśnieniem oleju), przez który bardzo szybko ucieka olej. Czy miał ktoś podobny problem? Co może być przyczyną wysokiego ciśnienia oleju w silniku? 
      Pozdrawiam 
    • Przez jedenZwielu
      Witam czy to ma tak wyglądać ? robi się tak podczas pracy na zgaszonym olej jest czysty klarowny temp oleju powyżej 60 stopni ciśnienie od 2.6 na niskich obrotach do 4 na wysokich przy rozgrzanym ciągniku 

×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj