Zaloguj się, aby obserwować  
Majk

Zweżanie/poszerzanie C-360

Polecane posty

Majk    0

Witam :) mam takie pytanie Jak zwezic 60-tke? na czym to polega? jak to sie robi? czy mozna zrobic to samemu? a moze macie jakies namiary na kogos kto wykonuje cos takiego. mozna by ja tez obniżyć i skrócić- podobno sie da. prosze o wskazówki :) z gory dziekuje

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
versus    27

Przednia oś jest łatwo zwęzić, tył na zwolnicach się zwęża,ale jak to nie wiem. Spotkałem się też że koleś odjął pochwy i tylko przejście sobie dorobił i zwolinice miał tuż przy moście.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
marcin974    30
Po Ci taka C 360? Nie lepiej zaopatrzyć się w mniejszy ciągnik, np. C 330. Obniżyć to sam możesz demontując kabinę i skracając tłumik :).

za zwolnicach mozna tez obnizyc (przestawic o dziure)

a swoją dorga to jak poszezyc to wiem (odwraca sie gwiazdy w kolach) ale zwezyc to nie


Czujniki (nowe zamienniki) do kombajnu buraczanego stoll sprzedam
Kontakt 661995047

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Tadeusz1212    2

Versus na jakich zwolnicach??? Zeby zwezic 360 na tyle trzeba przelozyc felgi o 180 stopni i opony na przeciwny kierunek. Wtedy ciagnik automatycznie jest wezszy o 10 cm.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
andrzej2110    535

w galerii jest gdzieś fota takiej 360 (przynajmniej kiedyś była :) )


Powyższy post wyraża jedynie opinię autora w dniu dzisiejszym. Nie może on służyć przeciwko niemu w dniu jutrzejszym.
ani każdym innym następującym po tym terminie.Ponadto autor zastrzega sobie prawo zmiany poglądów, bez podawania przyczyny :D

bullet_black.png

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Majk    0

taka 60-tka potrzebna mi jest do sadu bo ja mam tylko sad i przydalby sie waski ciagnik a na nowy sobie nie pozwole. mowiac o obnizeniu mialem na mysli zmniejszenie przeswitu Trzeba bedzie przespawac przednia os Teraz mam tylnie kola przestawine jak najweziej sie dalo ale jeszcze za szeroko Dzieki za zainteresowanie tematem B)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
karolwiesz    3

Mój kolega zwęził już 10 ciągników, po lekkim liftingu wygląda naprawdę nieżle jak sadownik a ma wiekszą moc niż 3502.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lukasz7604    238

polecam www.sadownictwo.com.pl tam na forum jest o tym dużo. Kilka lat temu to bylo dosyć drogie, obecnie mozna kupić w sklepach z częściami - okolice Grójca- gotowe krótkie pochwy i wałki. Polecam także okrągłe błotniki i tylne koła od 330. Przód się zwęża diaksem.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Lukash    0

1425 mm to standardowy rozstaw osi

post-950-1199296846_thumb.jpg


- O, przyjacielu nieuczony,/ Mój bliźni z tej czy innej ziemi!/ Wiedz, że na trwogę biją w dzwony/ Króle z pannami brzuchatemi;/ Wiedz, że to bujda, granda zwykła,/ Gdy ci wołają: "Broń na ramię!",/ Że im gdzieś nafta z ziemi sikła/ I obrodziła dolarami;/ Że coś im w bankach nie sztymuje,/ Że gdzieś zwęszyli kasy pełne/ Lub upatrzyły tłuste szuje/ Cło jakieś grubsze na bawełnę./ Rżnij karabinem w bruk ulicy!/ Twoja jest krew, a ich jest nafta!/ I od stolicy do stolicy/ Zawołaj broniąc swej krwawicy:/ "Bujać - to my, panowie szlachta!"

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Ferdek07    75

no jasne ja zmieniałemw c 330 na 1400 mm tył, nie buja tak na boki, wygodniej się jeździ pasuje w ślad z rozrzutnikiem, a przód mam fabrycznie 125cm i pasuje z tyłem w ślad,

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Z przodu to normalnie rozjeżdżasz oś na boki a tył to chyba wystarczy zamienić koła stronami ale pewien nie jestem też planuję ciapka poszerzyć :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pasiu66    18

Też mam instrukcje ale dużo mi to nie mówi... Rozumiem że żeby zrobić największy rozstaw należy odwrócić felgę i przykręcić na odwrót???

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kielbasa    1

Tak. Jeżeli chcesz mniejszy rozstaw, to na obwodzie wewnętrznym felgi masz kilka śrub, które odkręcasz i zmieniasz położenie tarczy koła.


"Na forum zawsze się znajdzie jakiś smutny fajfus, który będzie mówił co trzeba robić i jak trzeba żyć, bo akurat wstał lewą nogą albo zaczepił chu...em o sprężynę w materacu."

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
marcin04    65

przy okazji pasowałoby poszerzyć też błotniki, żeby koła za bardzo nie wystawały, wie ktoś czy dużo by było zachodu z tym bo planuje po remoncie takie coś zrobić i czy po poszerzeniu koła będą pasować w bruzdę


"Jeszcze się taki nie urodził co by Polakowi dogodził"
Przyjmę chętnie stare prospekty i książki ze sprzętem rolniczym krajowym i zagranicznym za drobną opłatą. Zainteresowanych zapraszam na pw.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Ferdek07    75

po poszerzeniu na 1400mm pasuje w bruzdę lepiej niż na fabrycznym ustawieniu bo jak tył jest 1,4m a przód 1,25m to przednie koło idzie przy krawędzi bruzdy a tylne środkiem bruzdy, do rozrzutnika też lepiej bo już prawie w ślad idzie z rozrzutnikiem, nie buja na boki i w ogóle super jest bo wąski przód to ta sama zwrotność a szerszy tył to też dużo łatwiejsze zawracanie z pomocą jednego hamulca, tyle z jazdy, a poszerzyć na 1400mm to już jest problem, bo trzeba postawić ciągnik na pniaczkach tak żeby odkręcić oba tylne koła bo prawa obręcz z oponą idzie na lewo a lewa na prawo, przy poszerzaniu na 1350 wystarczy odjąć jedno koło i przykręcić gwiazdę do obręczy z 2giej strony, tył jak najbardziej polecam poszerzyć ale przodu nie ruszać!!! przy 1400mm nie ma problemu z błotnikami, poszerzyłem tylko podłogę żeby równo z błotnikiem starczała

 

ps. najśmieszniejsze to jest jak "fachowcy" jak już jakiś "mądry" pozna się że coś nie tak z tą c 330 że jakaś szersza to zaraz doszukują się tylnego mostu od innych ciągników, że koło wypadło ze zwolnicy i inne fantazje, ale że na feldze można przestawić to nieliczni wiedzą :D he he

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Ferdek07    75

Ale po przekręceniu felg już nie ma możliwości założenia obciążników ?? :D

a po co chcesz te felgi przekręcać!!! nawet 1500mm można zrobić bez obracania felg, a większe poszerzenie to już chyba mija się z celem no chyba że w bardzo stromych górach jesteś :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
marcin04    65

a przy rozstawie 1400 koła będą pasowały do redlin w ziemniakach? te 1500 i więcej to stanowczo za dużo jak na ciągnik tej mocy i nie ma to już takiego samego wyglądu


"Jeszcze się taki nie urodził co by Polakowi dogodził"
Przyjmę chętnie stare prospekty i książki ze sprzętem rolniczym krajowym i zagranicznym za drobną opłatą. Zainteresowanych zapraszam na pw.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować  

  • Podobna zawartość

    • Przez MafiaPstrągowa
      witam, wie ktoś może gdzie online sprawdzę historie c360 po samym numerze vin? maszyna została wyrejestrowana dawno temu, nie posiadam żadnych dokumentów, chciałbym się dowiedzieć kilku rzeczy, ale na każdej stronie typu carvertical, itp wymagany jest 17-cyfrowy vin, a c360 ma 6-cyfrowy
    • Przez arek116
      co możecie powiedzieć na temat opon chińskich i indyjskich???? oczywiście wolał bym stomila albo baruma ale fundusze na taki wypas nie pozwalają.
    • Przez Axd529
      Od czego to może być silnik? Chodzi o mocowanie do osi przedniej. W silniku jest mocowanie na śruby m12,a w c 360 na m16 jak dobrze pamiętam. Czy c4011 maiły wspornik na m12? Ścianka do której przykręca się wspornik osi jest cieńsza względem silnika S4002 (c355).

    • Przez Mateusz100
      Czy zawór przelewowy pompy wtryskowej w ursusie c 330 jest taki sam jak do c 360? Zakupiłem tego z firmy archimedes kosztuje ponad 10 zł niby pasuje lecz wydaje mi się ze przez niego ucieka paliwo z pompy cofa sie i za kazdym razem ciagnik ma ciezko palić. Z różnic widzę to ze ma jeden otwór a ten do c 360 ma dwa otwory jak wciskam kulkę w środku to ten do c 330 archimedes lekko sie wciska ten do c 360 o wiele ciężej i nie wiem czy to jest winowajca prosze o pomoc czy to te same zawory czy jednak nie??
    • Przez TheAgroTV
      Witam pacjent ursus c360 mianowicie mam problem z odpaleniem  niechce odpalić.Rozrusznik obróci wałem 1 obrót i staje akumulator 12v rok temu kupiony sprawdzałem go na innym aku też nie dał rady przewody masowy i plusowy ok rozrusznik sprawdzałem na sucho na kablach ładnie kręcił jakiś czas temu zmieniany był elektro magnes i bendix a dzisiaj zwymieniłem  wszystkie tulejki nowe szczotki na jednej starej była stopiona izolacja myślałem że to był powód nie odpalania. Miałem na jesieni już z nim taką sytuację ale podłączyłem prostownik 10 minut i odpalił,ale co to ma do tego skoro aku jest w dobrym stanie jeszcze podczas prób odpalania przewód plusowy przy klemie akumulatorowej strasznie się nagrzewa 
      Co Panowie sądzicie o tym? Proszę o poradę.
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj