bandzius14

Case JX 95 problemy z hydrauliką

Polecane posty

bandzius14    0

Witam wszystkich:)

Mam pewien problem z Hydraulika w ciagniku Case JX 95 mam juz go trzeci rok i nie bylo zadnego problemu:)

teraz sie pojawil poniewaz kupilismy nowy plug i agregat.Ciagnik sobie radzi w polu z tym dobrze ale jak sie po orze z godzine olej sie nagrzewa i nie podnosi;/ trzeba chwile poczekac i podniesie;)

Dlatego chcialem sie dowiedziec co zrobic zeby nie bylo takiego problemu z podnoszeniem np jak zwiekszyc udzwig pomy silownika.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mariusz(ZDUN)    327

Piszesz trochę bez sensu a hydraulika jest na ryle skomplikowana że pasowało by to obejrzeć na forum masz amłe szanse ze ci ktoś pomoze i trafnie to zdiagnozuje.


Mechanika Rolnicza.
Naprawy ciągników zachodnich , wszystkie podzespoły i układy, regeneracja uszkodzonych części, regeneracje pomp hydrauklicznych tłoczkowych. Części zamienne nowe i używane. 501832246 Mariusz

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Jerry28    4

Ja bym, na początek, spróbował wymienić filtr od oleju hydraulicznego. Nie jest to zbyt kosztowne, a może pomóc. Miałem podobny przypadek w ciągniku MF, nie dość, że po rozgrzaniu oleju podnośnik nie podnosił, to jeszcze ginęło wspomaganie kierownicy, wymiana filtra pomogła. Ale to tak jak kolega Mariusz napisał, poruszanie się we mgle, najlepiej by było zobaczyć to i pomierzyć ciśnienie oleju w punktach diagnostycznych.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bandzius14    0

filtr jest OK jak i popa czy rozdzielacz tez poprostu chcialem sie dowiedziec czy mozna zwiekszyc udzwig po nie radzi sobie z plugiem ;/ np jak zamontowa tam chlodnice oleju czy nawet silownik popocniczy czy ktos mial z tym stycznosc

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wiesmag    54

piszesz że filtr ok,a występuje to po rozgrzaniu oleju-mnie to wygląda na pompę lub niewłaściwy olej.

warto by było jeszcze ciśnienie w hydraulice sprawdzić.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bandzius14    0

Jest napewno wszytsko ok z Olejem filtrami bo kuzyn ma taki sam ciagnik i tez to samo sie dzieje tylko ze on troche dluzej po orze bo ja mam wiecej motogodzin zrobiony

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
katator    472

A jak jest z szybkością podnoszenia? Pług podnosi równie szybko jak lżejsze maszyny?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wiesmag    54

wskazuję na pompę-wybiegana i po chwili ciśnienie nabija przy rozgrzanym oleju,sprawdź ciśnienie.

ja mam TD(to jest to samo),z tur 3+1,po całym dniu orki śmiga do góry jak wariat.

olej to jaki masz,zgodnie ze specyfikacją,czy jakiś tylko GL4?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bandzius14    0

Nie wiem jaki OLej mam wiem tyle ze jest to orginalny ze serwisu kupiny chydrauliczny

zastanawiam sie czy nie zamontowac przy nim silownika wspomagajacego:)

Ale twoj plug to jest zagonowy i on wazy z 600 kg a moj jest obracany i wazy 1200kg

Edytowano przez bandzius14

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wiesmag    54

dokładna waga pługa to 970 kg.przodek z 400 kg nawet podrywa jak z ziemi wyciąga.

twój pług jest cięższy nie mówię,ale powinien sobie radzić.

serwisy mogą lać to co do zetorów,a nie powinny,sprawdzałem w hurtowni statoila,wszystkie GL4 się nie nadają,może przez podnośnik,ma wymagania.

próbowałeś na drugich otworach w cięgnach wieszaki zaczepić,zakres wysokości się zmniejszy ale udźwig dużo polepszy.może nawet ramiona na wieloklinie przestawić,bo nie w każdym położeniu udźwig największy-dźwignie i fizyka,coś w tym jest.o 100 kilo może by poprawił,a więcej ci nie potrzeba

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ChiquitaB    749

Dzwoniłem do Case i powiedział mi facet że w tym modelu nie da rady zwiększyć udźwigu:( g*** w ciula polecieli przy zakupie że zwiększyli udźwig przy nim nam teraz ciekawe czy da radę sprzęt targać:/

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bandzius14    0

moj z zagonowy tak somo sobie radzi elegancko i nawet z drugi obrotowym ale teram mam nowy i nie po to kupowalem 4 zeby jedna stala odkrecona;/ dlatego chcem zwiekszyc

I takze zmienialem tez na dziurach i podnosi tak ja wczesniej byc moze jest cos nie tak z rozdzielaczy czy pompa ale raczej chyba nie bo kuzyn ma takiego samego i to sama z mojim plugiem bylo;/

 

A powiem ci tak z tym serwisem umnie bylo to samo nawet nikt nie wiedzial jak to zrobic;/

Ale przeciesz w ciagnikach JX i JXU byla montowana ta sama pompa i JXU mial juz wiekszy udzwig o tej samej mocy ciagnika takze musi sie dac jakos rade zwiekszyc udzwig;) Tak jak mowi kupiny nowy sprzed i nie jest on wykorzystany na maksa ;/

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ChiquitaB    749

Dzwoniłem do jednych i mówił facet że jest opcja ale radzi ustawień fabrycznych nie zmieniać

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bandzius14    0

Wiesz co mi szkodzi zaryzykowac jak i tak juz po gwarancji koles gadal tyle zeby zwiekszyc cylider tloczystka ale to za duzo rozbierania wlasnie jest z tym;/

Ale czytam na jednym twoim poscie i napisales w nim ze wiekszyles sile udzwigu tuza w case z 3,5 na 4,5 tony czy to prawda?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jankris    12

Na tym właśnie poza ceną polega różnica pomiędzy JX a JXU. Pierwszy to badziew o najgorszych parametrach, a w drugim wszystko jest ulepszone. Ma pewnie większe tłoki i dlatego podnośnik jest mocniejszy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bandzius14    0

Czyja wiem czy takie badziewie JX akURAT W MOIM OKREGU SA CZTERY TAKIE I KAZDY SOBIE CHWALI NIE NA rzekaja

Akurat umnie przepracowal najwiecej takze ja sobie go chwale bo przy tych mrozach pali jak zyeta wiadomo trzeba podgrzac go troche ale jest git;)

Tylko wlansie chodzi mi o ten udzwig zasanawiam sie nawet na taka opcjia zamontowania silownika pomocniczego:)

Co o tym myslicie;>??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ChiquitaB    749

Byś musiał pojechać do serwisu gdzie robią case i popytać ich ale za pewnie ci nie powiedzą cop trzeba zrobić i każą przyjechać z ciągnikiem

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bandzius14    0

napewno bym donich nie zaprowadzil jakbym robil to juz sam bo by taka kase zawolali ze to przegiecie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wiesmag    54

JX a JXU czyli TD a TL to są różne ciągniki,mają zupełnie inne podnośniki,konie to nie wszystko,nie patrzeliście na udźwig podnośnika przy zakupie(tak wygląda że nie).

nie radzę siłownika zakładać,lepiej jeszcze otwory w cięgnach wywiercić i stabilizatory przedłużyć.

ten typ ma mniejszy udźwig dlatego żeby zwolnic nie połamać.

co mają goście zrobić co FARMERY pokupowali i zagonowca sprężynowego(3+1) podnieść nie może.

trójka obrotowa na JX zupełnie wystarczająca.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wania27    1

witam ja też kiedyś mialem podobny problem u swojego case 95 w pierwszym roku jak go kupiłem nie chciał opuszczac pompy trzabyło trzymac ten przycisk lift-o-matic kciukiem aż odciski mialem po calym dniu roboty, okazało sie że ta glupia linka zle byla ustawiona,pozniej było ok po tygodniu znowu nie chcial podnosic bez gazu bo znowu w druga strone zle działała- tam przy regulacji głupie 2 milimetry robi różnice. Wiem że to moze banał ale od prostych rzeczy sie zaczyna rozwiązywać probemy. Druga sprawa jak juz ktos napisal że wspomaganie od kierownicy cieżko chodzi to wina filtra lub niskiego poziomu oleju-tez tak miałem. A co do udzwigu to chyba one taki maja nie za mocny bo jak kiedys robiłem agregatem KOMBI ktory wazy 1125 kg i wrzuciłem kamien ok (50-70kg) na tylne wałki chcąc go wywieżć z pola to bez gazu miał problemy z podniesieniem. Takze jak ten twój pług wazy 1200 to wcale sie mu nie dziwie. to tyle moich głupich mądrości :rolleyes: a nie myslałeś o mniejszej 4 obrotowej nie o takim klocu jak akpil? np takim ibisie M4 który wazy 900 kg np.? pozdrawiam.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bandzius14    0

Ja takrze patrzalem na cene

Gdzie Unia kosztowala 30 a ja za swojego dalem 20 tys to robi roznice on ciagnie ten plug jak durny tylko jest wlasnie problem z udzwigiem;/

I jeszcze naisze ze jak ja bralem Case to bylo 2008 roku to JXU 105 mial taka sama pompe montowana i tylko chyba byl silownik pomocniczy montowany

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ChiquitaB    749

a teraz czasem tez nie jest taka sama?? i drugi pomocniczy za dopłatą?? i jak ktoś chcę to o wydatku 80l/min ??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez roxor
      Witam panowie mam do was taka prośbę chce kupić case mx 135 to mój pierwszy case i nie wiem na co trzeba zwrócić uwagę w tym ciągniku jeżeli ktoś wie coś na temat tego ciągnika to proszę o wasze rady dzięki i pzdr.
    • Przez Matusp85
      witam jak skalibrować licznik w case cx 80. nie mogę wejść w w to pole wyboru od1do6 tylko wyskakuje mi odrazu CAL i mogę wybrać od 1 do 4 i nic więcej. poza tym zniknęła mi prędkość
    • Przez zetores
      Witam.czy ktos wie jak podpiąc pod rozdzieczalac maszyne z ls?
      Rozdzieczalac na zdjeciu ten pomiędzy gniazdami posiada :po lewo 3 korki, po prawo jeden, i ten jeden korek co widac. 

    • Przez Matusp85
      witam. spalił mi się bezpiecznik oś zapalniczki i go wymieniłem. zegar powrócił na godz 12:00 i chciałem ustawic. niestety po przyciśnięciu srodkowefo przycisku i przekręceniu stacyjki w lewo zamiast wyboru kodów 1-6 mam napis CAL a niżej mogę wybrać 1-4. niestety zniknęła mi również prędkość. co robić
    • Przez ruciak24
      Cześć mam problem z ładowaniem i dwoma regulatorami napięcia już tłumaczę wraz z końcem szczotek w alternatorze oddaliśmy go do regernacji i części były wybrakowane że trzeba było regulator napięcia dodać po zamontowaniu nie mam ładowania w ciągniku po każdym odpaleniu i zgaszeniu muszę ciągnik ładować i pytanie jest takie jak zmostkowac ten regulator napięcia aby było dobrze opisy wtyków na regulatorze napięcia to Df d- i d+ które połączyć razem a które z czymś innym żeby było dobrze i pytanie jeszcze jedno czy jest osoba która robi instalacje elektryczne od zera do ciągników typowo u klienta? Pozdrawiam 
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj