Skocz do zawartości

Zdjęcie

Buraki i marchew pastewna

14 odpowiedzi na ten temat

#1 Share kendzior15

kendzior15

Zaawansowany

• Members
  • PipPipPip
  • 140 postów
  • Zainteresowania:rolnictwo

Napisany 21 luty 2011 - 15:03

Buraki i marchew pastewna siema jestem nowy na tym forum moze niektórzy znają mnie z AF ale tam. Jestem "młodym rolnikiem" i mam pytanie co lepsze marchew pastewna czy buraki pastewne i czy z liści buraków da się zrobić kiszonkę bo słyszałem ze nie chce zakisnąć dzięki.:]

Reklama AgroFoto Ads

• watermark
  • Reklama
Buraki i marchew pastewna Dzisiaj, 23:12
  •  

#2 Share wladek99

wladek99

Użytkownik

• Members
  • PipPip
  • 68 postów

Napisany 21 luty 2011 - 15:49

Buraki i marchew pastewna Ale w jakim sensie pytasz które lepsze ?

#3 Share kendzior15

kendzior15

Zaawansowany

• Members
  • PipPipPip
  • 140 postów

Napisany 21 luty 2011 - 17:49

Buraki i marchew pastewna wiesz pod względem zdrowotności i wzroście mleka oczywiście i pytanie główne mój tato twierdzi zę z liści buraków PASTEWNYCH nie da sie zrobić kiszonki na pryźmie

#4 Share Yoda

Yoda

Zaawansowany

• Members
  • PipPipPip
  • 344 postów

Napisany 22 luty 2011 - 09:38

Buraki i marchew pastewna Ja co roku mam 1ha buraka pastewnego. Marchew to za dużo pracy ręcznej przy wybieraniu. Buraka mozna spokojnie samym opryskiem przypilnować a zbiór ręczny przy gabarycie buraka to kilka dni i po sprawie. A kiszonke z liści w tym roku zrobiłem pierwszy raz - nigdy nie było czasu żeby liście zwozic. Kiszonka wyszła dobra, krowy jedzą szkoda tylko że nie dałem trochę trawy bo same liście to dużo wody i pewnie sporo wyciekło w ziemię. Jak po tym doją nie wiem ja mam mięsne.

#5 Share kendzior15

kendzior15

Zaawansowany

• Members
  • PipPipPip
  • 140 postów

Napisany 22 luty 2011 - 15:18

Buraki i marchew pastewna ale pasza jest jak kukurydzy zabraknie to wiadomo :P dzięki Yoda :)

#6 Share Axjon

Axjon

Nowicjusz

• Members
  • Pip
  • 35 postów