Zaloguj się, aby obserwować  
Adam24Tczew

Co to za błotnik?

Polecane posty

Adam24Tczew    0

Witam

Mam problem z zakupem błotników do mojego Ursusa U1222.

Moglibyście napisać co to za błotniki, czy to jakieś oryginalne, czy dorabiane?

W sklepach są błotniki, tylko że one są niższe od moich i z tego co się dowiedziałem to podczas pracy w błocie się zapychają.

Załączam dwa zdjęcia.

1

2

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mocher    8

kolego to są oryginalne tylko nowego typu ;) także powinny bez najmniejszego problemu podejść do twojego Ursuska B)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
SpaceJockey    13

Witam. Są to oryginalne błotniki tzw. "krótkie" mówi się też na nie "błotniki nowego typu" , kiedyś widziałem takie błotniki w Grene i z tego co pamiętam kosztują nieco więcej od tych standardowych ale wyglądają o wiele lepiej. pozdro


Public Enemy #1
Kocham Schranz i H4RdT3chN0
 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mocher    8

chyba tylko literką "U" bo pewnie chodzi ci o to co masz w dowodzie? Jeśli tak to mi się wydaje że po prostu tak wpisywali :mellow:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
izydor6280    1146

Taki skrot U 1222 oznacza, ze to ursus zadnych roznic ludzie pisza ursus 1222 lub U 1222


Polska B

Kupię zwrotnicę lewą oś okrągłą c330/360

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować  

  • Podobna zawartość

    • Przez dir
      witam czy sworzeń zabezpieczający zaczep ma wchodzić do skrzyni biegów?
    • Przez marcin1993
      Witam, mam taki problem w zetorze 12245 zwrotnica podczas skręcania przeskakuje i ma luz że całe kolo się chwieje, koledzy podpowiedzieć co mogło się stać są tam jakiejś tuleje albo łożyska, dzięki z góry za odpowiedź. Pozdrawiam
    • Przez daizor
      Tak jak w temacie chcę zmienić w mojej szóstce fotel ponieważ jest ona wykorzystywana w b. dużym stopniu w gospodarstwie, a fotel "oryginalny" jaki posiadam daje bardzo niezapomniane (negatywne) wrażenia podczas jazdy po nierównym terenie (siłowniki szybko siadają i wtedy fotel zachowuje się jak trampolina).
      Powiedzcie mi czy stopień komplikacji przy montażu fotela "na sprężone powietrze" jest duży? Może ktoś ma już takowy zamontowany? Dużo roboty z odpowiednim przymocowaniem takiego fotela? Aha noi najważniejsze a więc czy istnieje jakaś realna alternatywa (tańsza oczywiście) dla powyższego typu fotela aby nie stracić zbyt wiele z jakości siedzenia podczas pracy w ciągniku?
       
       
      A powiedzcie może warto byłoby samemu pomyśleć nad taką konstrukcją? Bo można by zastosować po prostu siłowniki pneumatyczne zamiast zwykłych przy siedzeniu (trzeba by odpowiednio dobrać "skok" siłownika ) oraz kompresor 12V (nie jestem w temacie ale mógłby istnieć problem odporwadzenia nadmiaru powietrza(?) ). Wiem wiem może trochę szalony pomysł ale warto przedstawić koncepcję ;[ Może ktoś posiada zdjęcia przykładowego "środka" takiego fotela aby można było podejrzeć pewne rzeczy?
    • Przez bravo87
      Witam. nie znalazłem więc piszę. Mam prośbę do posiadaczy ursusów ciężkiej serii z oryginalnym grubym dachem (nie takim jak w zetorze), a mianowicie czy któryś z posiadaczy mógł by mi zwymiarować dach ?? mam możliwość zrobić a chciał bym aby wyglądał jak oryginalny. Nie piszcie że lepiej kupić gotowy bo słano wyglądają a teraz dać 1200 za dach to lekka przesada. 
    • Przez WojtekBuawski
      Witam, Jak i czym było by najlepiej obić cienki dach w c385?
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj