jacus

wlacznik elektromagnetyczny

Polecane posty

jacus    3039

zalozylem nowy wlacznik i jak dluzej pokrece rozrusznikiem to sie nie rozlacza[rozrusznik przestaje pracowac]tylko go trzeba stuknac wtedy przestaje krecic .to wina wlacznika czy cos innego.


buk, humor ,seks ,rokendrol.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Damix    2

Wg. mnie to może być bendiks musiałbyś lekko natłuścić środek elektromagnesu powinno pomóc.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
gregc330    4

Ja kiedyś zmieniłem to nawet puknięcie nie pomogło dorabiałem podkładke pomiędzy elektromagnes a obudowę to pomogło.Dziwiło mnie to bardzo ale chodzi 2 lata.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość   
Gość

elektromagnes, gdzieś nie dochodzi prąd wyczysć zaciski powinno być ok u mnie od nowości też sie tak działo pomogła wymiana cewki

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wierzba1272    8

@zetorlublin7341

Jeśli nie dochodziłby prąd to rozruszniku w ogóle by nie pracował.

Co do problemu: To tak jak pisał @Damix może być zabrudzony trzepień (ośka która wysuwa się z elektrowłącznika) i w takim przypadku może nie "oddawać"

Inną przyczyną może być uszkodzona sprężyna zamocowana na trzepieniu elektrowłacznika. W takim przypadku trzepień także nie powraca do swojego pierwotnego położenia.

Edytowano przez wierzba1272

UDZIELAM PORAD TYLKO NA FORUM!!!
JEŻELI POMOGŁEM, KLIKNIJ ZIELONĄ STRZAŁKĘ!!!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Sadek    1123

Ja kiedyś zmieniłem to nawet puknięcie nie pomogło dorabiałem podkładke pomiędzy elektromagnes a obudowę to pomogło.Dziwiło mnie to bardzo ale chodzi 2 lata.

 

 

Nie wiem przy jakim ciągniku tak robiłeś, ale spotkałem się z takim rozrusznikiem co te "widełki" były mocowane na krzywce tzn. ta śruba co trzyma widełki miała wy-garbienie (tam też był problem nie odbijania, rozebrałem wyczyściłem złożyłem i problem nadal był aż dopiero zobaczyłem że ta śruba ma wy-garbienie)odpowiednia regulacja i problem znikł.


"Cogito ergo sum"
Pozostaję: otwarty, elastyczny, ciekawy.

 

GG 8872878

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość   
Gość

tak tylko że u mnie ciagnik odpaliłeś i rozrusznik zaczął wyć po natychmiastowym zgaszeniu ciagnika rozrusznik dalej chodził, trzeba było wyłącznikiem masy rozłączyć i się uspokajało, jak włączałeś to słychać było taki trzask, winna była cewka gdzieś czasami nie dochodził do niej prąd, po wymianie wszystko ok.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Sadek    1123

Jeżeli rozrusznik pracował to wprost przeciwnie prąd dochodził ale przyczyną pewnie było sklejanie się styków w elektromagnesie.


"Cogito ergo sum"
Pozostaję: otwarty, elastyczny, ciekawy.

 

GG 8872878

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
gregc330    4

@sadek sprawdzałem trzpień przy widełkach i nie pomagało dopiero podkładka pomogła,wychodzi na to że styki za mocno dociskał rdzeń elektromagnesu i nie odbijał a to w rozruszniku R-11 w c 360 .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jacus    3039

jak bede mial wolna chwile to rozkrece rozrusznik i zobacze co mu dolega,teraz pare dni bylo cieplych to krecil bez problemu.


buk, humor ,seks ,rokendrol.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez lukeski15
      Witam. Mam problem z podłączeniem alternatora. Alternator jest z jakiegoś Volkswagena. Ma on wbudowany regulator, więc jak to podłączyć omijając regulator? Są na nim wyjeścia D+, B+ oraz + .Tu jest jego zdjęcie:
      http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/ce47c2575d8c28e1.html#
      Wielkie dzięki !
      pozdrawiam Łukasz
    • Przez raven18
      Hej
      Grzeje się i topi mi bezpiecznik od nawiewu, zetor 7045 wszystko jest na 1 bezpieczniku 15A, nie wiem czy tak było oryginalnie, wkładałem 25A to jakiś czas chodziło ale na koniec i tak stopiło (bardziej topi plastik w bezpieczniku )
      Póki co sprawdziłem: 
      -podłączyłem pod inne gniazdo bezpiecznika
      -podłączałem tylko jedną stronę, dmuchawę, by wykluczyć złe styki czy uszkodzenie w części instalacji
      -zmostkowałem przewód od bezpiecznika bezpośrednio do przekaźnika
      -wymieniłem przekaźniki 
      -sprawdziłem opór na tych opornikach przy dmuchawach i wyglądały na ok
      i bez zmian tak samo topi bezpieczniki, raczej zwarcia nie ma gdyż w takim wypadku od razu by paliło a nie działało jakiś czas.
      Z tego co mi pozostało to gruntowne sprawdzenie instalacji w dachu ale to taka ostateczność gdyż wszystko pozawijane i sporo z tym roboty
      I nie wiem, może ktoś ma jakiś pomysł jeszcze co może być powodem? podejrzewam ten bezpiecznik ale rok czasu działało na jednym 15A i nagle okazał się za mały?
    • Przez Pilar
      Witam, kupiłem zetora 7711 i jedną z rzeczy do zrobienia jest zamontowanie czujników od ręcznego hamulca walka wom i hamulca ręcznego. Z podłogi wychodzą trzy kable (czerwony, biały, czarny) i zrobiłem w ten sposób, że z  kabla białego zrobiłem dwa rozgałęzienia (jest to kabel prądowy) do czujnika od wom’u podłączyłem kabel biały i czerwony a do ręcznego hamulca czarny i biały. Problem jest taki, że gdy nacisnę czujnik od womu to gaśnie kontrolka ale zapala się od hamulca ręcznego (na zmianę się zapalają) z kolei jak wyłączę kluczyk ze stacyjki to świecą się obie kontrolki. Ktoś wie jak to rozwiązać? Czy z podłogi nie powinny wychodzić 4 kable? Nie jestem elektrykiem i ciężko mi ogarnąć instalacje ze schematu.



    • Przez Rafał2222
      Witam. Czy za cofnie motogodzin odpowiedzialna jest prądniczka? Obroty chodzą ładnie, próbowałem zamienić kabelki, ale to w tedy nic nie działa tylko wstazówka skaczę tak co sekundę. I drogi temat jak włączę światła to wszystkie zegary wariują zegar temperatury wody skaczę od razu do 120stopni zegar stanu paliwa pokazuje zerowy stan a zegar obrotów nieruchomo stoi po za pół miary. Podejrzewam stacyjkę czy może dawać takie objawy? Zetor 5011
    • Przez raul7031
      Jak macie podłączone lampy robocze led nad kierunkowskazami w 7211? Skąd zasilanie i jak poprowadzone przewody? 
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj