r3s

System do zarządzania gospodarstwem

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
r3s    0

Witam. Jestem studentem informatyki i jako temat pracy magisterskiej wybrałem sobie do napisania system wspierający zarządzanie gospodarstwem. Wymyśliłem sobie, że taki system powinien zawierać następujące funkcjonalności:

- zarządzania środkami ochrony roślin (kupowanie, zużywanie, przechowywanie, sprzedawanie)

- zarządzania nawozami sztucznymi (kupowanie, zużywanie, przechowywanie)

- zarządzania zbiorami upraw (gromadzenie informacji o dorocznych plonach)

- zarządzanie inwentarzem - bydło, trzoda chlewna, drób (urodzenia, zgony, sprzedaż, eliminacja gospodarcza - bicie dla własnych potrzeb)

- zarządzania środkami produkcji - głównie paliwo, oleje, smary (kupno, zużycie, kontrakty, itd...)

- zarządzania zasobami ludzkimi, czyli HR w przypadku gospodarstw, które zatrudniają pracowników z zewnątrz - gromadzenie informacji o pensjach,

wypłatach, ilości przepracowanych godzin, itd...

- zarządzania maszynami (kontrola terminów przeglądów, wymiany olejów w maszynach, ciągnikach, samochodach wykorzystywanych do produkcji, itd...)

 

Czy z perspektywy rolników znajdujecie jeszcze jakieś funkcjonalności, które powinny zostać zawarte w takim systemie? Chciałbym, aby był on możliwie jak najbardziej przydatny dla użytkownika, czyli aby mógł on wykonywać w nim wszystkie niezbędne czynności potrzebne do prawidłowego zarządzania gospodarstwem.

 

Chciałbym wzorować się na zbiorze funkcjonalności zawartym w aplikacji Agroasystent (http://www.agroasystent.pl/index.php?site=opis_funkcji), ale nie jestem do końca przekonany, czy wszystkie funkcjonalności, które zawiera ta aplikacja są rzeczywiście przydatne dla użytkowników, stąd pytam Was o opinie.

 

Z góry dzięki za pomoc :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
piwex16    34

jeszcze zapomniałeś dodać sprzedaż własnych polonów


Miłość :P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach