Skocz do zawartości

Zdjęcie

System do zarządzania gospodarstwem

7 odpowiedzi na ten temat

#1 Share r3s

r3s

Nowicjusz

• Members
  • Pip
  • 2 postów

Napisany 13 luty 2011 - 20:32

System do zarządzania gospodarstwem Witam. Jestem studentem informatyki i jako temat pracy magisterskiej wybrałem sobie do napisania system wspierający zarządzanie gospodarstwem. Wymyśliłem sobie, że taki system powinien zawierać następujące funkcjonalności:
- zarządzania środkami ochrony roślin (kupowanie, zużywanie, przechowywanie, sprzedawanie)
- zarządzania nawozami sztucznymi (kupowanie, zużywanie, przechowywanie)
- zarządzania zbiorami upraw (gromadzenie informacji o dorocznych plonach)
- zarządzanie inwentarzem - bydło, trzoda chlewna, drób (urodzenia, zgony, sprzedaż, eliminacja gospodarcza - bicie dla własnych potrzeb)
- zarządzania środkami produkcji - głównie paliwo, oleje, smary (kupno, zużycie, kontrakty, itd...)
- zarządzania zasobami ludzkimi, czyli HR w przypadku gospodarstw, które zatrudniają pracowników z zewnątrz - gromadzenie informacji o pensjach,
wypłatach, ilości przepracowanych godzin, itd...
- zarządzania maszynami (kontrola terminów przeglądów, wymiany olejów w maszynach, ciągnikach, samochodach wykorzystywanych do produkcji, itd...)

Czy z perspektywy rolników znajdujecie jeszcze jakieś funkcjonalności, które powinny zostać zawarte w takim systemie? Chciałbym, aby był on możliwie jak najbardziej przydatny dla użytkownika, czyli aby mógł on wykonywać w nim wszystkie niezbędne czynności potrzebne do prawidłowego zarządzania gospodarstwem.

Chciałbym wzorować się na zbiorze funkcjonalności zawartym w aplikacji Agroasystent (http://www.agroasyst...te=opis_funkcji), ale nie jestem do końca przekonany, czy wszystkie funkcjonalności, które zawiera ta aplikacja są rzeczywiście przydatne dla użytkowników, stąd pytam Was o opinie.

Z góry dzięki za pomoc :)

Reklama AgroFoto Ads

• watermark
  • Reklama
System do zarządzania gospodarstwem Dzisiaj, 03:38
  •