lukaszz110

New Holland T6030 & T6070 PLUS

Polecane posty

lukaszz110    5

witam

 

mam pytanie do użytkowników forum znających budowe New Hollanda

co powoduje zwiekszenie mocy o 24PS w modelu T6070 jeśli silnik ten sam co T6030 ?

myślałem ze turbosprężarka :)

ponieważ T6030 ma num.kat. 2853542

a T6070 ma num.kat. 2854829

ale czy tylko zmieniona geometria łopatek wirnika powoduje to zwiekszenie mocy ???

 

jeszcze jedno miał bym pytanie ile kosztuje turbosprężarka do serji T6000 ???

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
M4t3usz    31

Wiesz co, może jest tak jak w john deerach, 80 km i 100km maja te same silniki ale, podlaczaja tam komputer(regulacja wtryskow elektronicznych) wpisują co trzeba i gotowe.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lukaszz110    5

ale 6030 i 6070 Plus mają mechaniczny wtrysk paliwa więc komputer nie wiele tu da

a jakie one mają pompy wtryskowe rzędowe jak w zetorze 12145,12245 czy rotacyjne jak w 3P??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
yarecki12    2

Pompa rotacyjna w nich jest, pompy sekcyjne (rzędowe) są tylko w zetorach i ursusach ( oprócz perkinsów)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez driver24
      Wystąpił w moim t6 błąd 12806. Wiem, że to błąd coś związany z pneumatyka, hamulcami przyczep, ale może ktoś spotkał się i wie coś więcej co jest przyczyną?
    • Przez Gpio4
      Witam posiadam New Holland TS 110 rok 2000, skrzynia 16x16, rewers przy kierownicy, pompa hydrauliczna z trzema filtrami.

      Po dłuższej pracy ciągnika szarpie przy ruszaniu, poza tym nie świecą kontrolki wskazujące bieg ale tylko w zakresie 5-8 i najczęściej biegiem włączonym jest 8. Objaw szarpnięcia nie występuje przy zmianie kierunku bez sprzęgła. Wszystko mija jak ciągnik ostygnie. Olej i filtry wymienione, kalibracja zrobiona (od 122 do 160).
      Proszę o podpowiedź co może być powodem takiej sytuacji i co z tym można zrobić.
    • Przez varadero112
      Witam, czy jest ktoś może zorientowany jak wygląda technicznie i cenowo zmiana osi sztywnej na amortyzowana w New Holland T6090. Mamy go na skrzyni Power Command z podłokietnikiem a kiedy była mowa o osi (co nie było tak powszechne jak teraz) naganiacz (dealer) powiedział że za dużo nie zmieni w komforcie operatora (teraz myślę że po prostu miał taki na sztywnej który musiał sprzedać i mu się udało). A teraz kiedy poszedł bardziej w transport to odczuwalne są braki miękkiej osi ;/ rozważam powazniejsza inwestycje i stąd ten post, może spotkał się ktoś kiedyś z takim czymś ?
    • Przez Dastan
      Jaki balast na przedni TUZ można zawiesić w tych NH?  Ciągniki nie mają ramy więc raczej nie ma co przesadzać?
    • Przez Pjotrr
      Witam, parę dni temu chciałem odpalić ciągnik ale był za słaby akumulator, naładowałem i podłączyłem drugi jednak nie zapalił, okazało się że rozrusznik był zepsuty. Wymieniłem rozrusznik ciągnik odpalił ale wyskoczył szereg błędów, po jednym błędzie ze skrzyni, silnika, tylnego podnośnika, układu chłodzenia i blokady tylnego mostu (skręt kół do automatycznego załączania). Moim zdaniem ciągnik utracił pamięć i trzeba to jakoś zaktualizować. Kalibrację skrzyni biegów zrobiłem i błąd związany ze skrzynią znikł. Ktoś może byłby w stanie coś podpowiedzieć, albo ewentualnie jak zrobić kalibrację tylnego mostu? Kalibrację tylnego podnośnika zrobię bo jest w instrukcji obsługi 
      Jeśli ktoś miał podobny problem lub może pomóc będę bardzo wdzięczny za pomoc 😀
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj