Polecane posty

dzarjan8111    271

co do BSów z ukrainy...

 

Harnaś, też czekam na info!

 

wg mnie kilka osób (5-6) powinno pojechać wybrać najlepsze i przywieźć je do kraju.

 

Nie z ukrainy a białorusi :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pawel885    2279

 

W 87 roku nie robili m traktorów na okrągłej osi , moc to 51 KM , a wersja eksportowa miała wspomaganie , pompę przy silniku , inna kabinę itp

Mówisz o C 362, ale były i zwykłe 60-tki eksportowe

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
izydor6280    1154

@bratrolnika a znajdz teraz piaste na 5 srub, pwenie cos sie posypalo i zalozyl nowy typ

@pawel885 wersja eksportowa 360 to 362, same 60 oczywiscie szly za granice ale nie mozna powiedziec o nich ze to wersja na eksport


Polska B

Kupię zwrotnicę lewą oś okrągłą c330/360

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
izydor6280    1154

to sa czeskie kabiny, ale czy byly montowane na eksport i do jakich krajow nie mam pojecia

ten prawdopodobnie jest eksportowy, szerokie kola, felga zetorowska na zyczenie


Polska B

Kupię zwrotnicę lewą oś okrągłą c330/360

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
marcine    44

http://tablica.pl/of...html#68f856bc96

Następna naprawdę kusząca oferta, coraz więcej takich naciągaczy

 

Haha, o ile się nie mylę to ten zetor już tutaj był, sprzedawał go jakiś lekarz, za dość śmieszne pieniądze, a w opisie było "że nie sprzeda rolnikowi, bo nie chce, żeby go ubrudził w gnoju" :D


norweskie-lesne.pl

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mariuszd93    559

Mówisz o C 362, ale były i zwykłe 60-tki eksportowe

Czym się różni taka zwykła eksportowa, od zwykłej nie eksportowej ??


;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pawel885    2279

Różni się jakością, trzymano dużo wyższe normy użytych części przez co ciągniki były dużo trwalsze i często uważane za mocniejsze od krajowych. Sporo takich ciągników pracowało na naszych polach bo nie przeszły kontroli jakościowej przez jakiś drobiazg i zostały na nasz rynek.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pawel885    2279

Odniosłem się do Twojego stwierdzenia że na eksport miały wspomaganie itp a nie do ciągnika z linku

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jahooo    9235

Na pewno wersje eksportowe c-360 (nie mylić z C362 która była tylko na eksport) można poznać po tej małej czeskiej kabinie, zaczepie uniwersalnym na suwaku z tyłu, wspomaganiu (nie jestem pewien, czy była wersja z orbitrolem), jednym akumulatorze fabrycznie, szerokich felgach z przodu na opony 7,50 albo 8.50, dźwigni zmiany biegów jak w zetorze - z podłogi, orginalnym alternatorze w instalacji. Z tych ciągników, co oglądałem, żaden nie opuścił naszego kraju, były to odrzuty z eksportu, sprzedawane zazwyczaj za dewizy w Pewex-ie albo po "dużej" znajomości.

Te elementy, które wymieniłem, nie muszą występować razem, bo konfiguracje były różne, w zależności od potrzeb zamawiającego. Ale takie "golasy" jak na nasz rynek w eksporcie nie występowały, w każdym razie od początku lat 80-tych. Dlaczego - bo o sprzedaży decydowała nie tylko cena, ale także jakiś minimalny komfort. A C-360 już w początku lat 80-tych nie był ani oszczędny, ani komfortowy w porównniu z innymi ciągnikami . A na pewno przegrywał zawody z porównywalnym cenowo MTZ-80/82, więc fabryka musiała na eksport trochę dołożyć, aby sprzedać.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
izydor6280    1154

nie bylo czegos takiego jak opisale, takie rzeczy albo w 362 albo w nowszych 3p

jedyne co mozna bylo dolozyc to kola 6.00x18 i 7.50x16 na szerokiej obreczy i jakies inne na tyl, tyle z katalogu, co do kabin nie mam pojecia, ale zapewne wiekszosc szla bez, spotkalem sie z wzmocnionym podnosnikiem w jednej 355 ale nigdzie nie znalazlem wzmianki aby takie montowano


Polska B

Kupię zwrotnicę lewą oś okrągłą c330/360

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Radosllaw    1

 

Nie z ukrainy a białorusi :)

 

 

Głupi ja:)

 

gadałem z kolegą który różne rzeczy z Białorusi kupował... i jeździł i załatwiał....

cena sprzętu niska... ale cena powrotu do Polski, tym bardziej z zakupionym sprzętem jest bardzo wysoka....

 

więc temat jest mega trudny, chyba, że ma sie bardzo dobre znajomości na Białorusi...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
hubcio224    6

Moje ciągniki: Mtz 80 +tur , T-25, John Deere 935
..........................................................................
I inne : New Holland,Bomet,Sip,Agromet,Z-001,N226/1,Amazone,Jarmet,stanrol,itp
................................................................................

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość
Temat jest zablokowany i nie można w nim pisać.

  • Podobna zawartość

    • Przez pablo21
      Ostatnio przeglądałem katalog częci z Grene i widziałem pompę hydrauliczną do c-330 wzmocnioną czym ona różni się od zwykłej, jaki ma wydatek, i co da jej założenie w ciapku(będzie szybciej podnosił?)
       
      Od kiedy to się pisze pąpa?
    • Przez AdrianWasiak
      Mam ursusa c-330m 1800mth z 89r orginał zadbana narazie nie sprzedaje ale chętnie zamienię na coś większego np. Zetor 5011/5211 7011/7211 Case 685xl/745xl lub MF czterocylindrowy itp. rozważę różne propozycje jak nikt się nie zgłosi to na wiosnę będzie na sprzedaż.Zdjęcia w mojej galerii.
    • Przez kubatedi
      Witam
      Mam pewien problem mianowicie w przyczepie autosan d44b kazde koło podczas jazdy chodzi sobie lewo prawo zamiast toczyc sie prosto cczym to moze byc spodowdowane? Szpilki wszystkie sa dociagniete, oraz nie ma luzu na kołach.
      Proszę o porady
       


    • Przez Mikua
      Czesc Problem taki że nie mogę stawić początku wtrysku, na kole zamachowym posiadam 3 kreski, raz paliwo drgnie na pierwszej, raz na ostatniej A nie kiedy z 2-3 cm nad ostatnią kreską, silnik jest po kapitalnym remoncie, kola od rozrządu są nowe-ursusa, ustawienie-dwie kropki kola wału w jedna kola pośredniego, dwie kropki kola rozrządu w dwie kropkę kola pośredniego, i 0 kola pośredniego z 0 kola pompy wtryskowej, silnik zapala lecz nie równo pracuje, takie "szczekanie" ma ktoś pomyśl co może być nie tak? Pozdrawiam
    • Przez Veq9
      Witam
       
      czy mógłby mi ktoś proszę wytłumaczyć jaką funkcje pełni owa wajcha ( podejrzewam iż jest to zmiana prędkości wom z 540 na 1000 oraz odwrotnie), oraz jak ową wajchą manipulować by otrzymać owe prędkości tzn.  Należy ją wdusić, przekręcić czy jak, bo niezbyt wiem ???
      Z góry informuje iż jest to oryginalny element stosowany w Ursus 1634 wersja exportowa

×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj