Polecane posty

wojtal24    2467

witam :)

czy wedlug was warto kopowac takie przyczepy , ktore sa sprowadzane z Niemiec i remontowane?http://tablica.pl/of...html#581c11b7ed

 

Charytatywnie nikt ich nie remontuje a ogłoszeń jest dużo tylko sie zastanawiam czy ktoś je kupuje za taką cene bo to jest wiecej niż połowa nowej

 

Pytam się dlatego was odnośnie tego zetora bo miałem jechać oglądać ale jakoś mam nie po drodze... Bo powiem szczerze cena poniżej tego co one chodzą czyli tak jak powinny chodzić a amatora nie ma od dłuższego czasu ... A tym bardziej że to Zetor i daaawno powinien być już sprzedany ....

 

To sa handlarzyki koło Łowicza bodajrze ta wieś to Jamno kupuja młode szroty maluja klepia picuja i sprzedaja piszą że od pierwszego własciciela kiedyś tam przejazdem byłem u nich to na jednej wiosce jest ich ze 3 czy 4 co sie tym zajmuja oprócz gospodarstwa


ZETOR TEAM

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Luke16   
Gość Luke16

On w Jamnie nie stoi bo dzwoniłem do gościa ale to było jak się zaraz ogloszenie ukazało ... Miejscowość jak się nie mylę to Dąbkowice tylko nie pamiętam czy dolne czy górne ... Ale mniejsza o to... Ciągnik młody to fakt oprócz felg raczej na malowanego nie wygląda ... Tylko dziwi mnie ta rejestracja... Tak jak to słusznie zauważyłeś skoro jest od pierwszego właściciela to dlaczego nie ma rejestracji ELC?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
karol73    0

ciężko powiedzieć u mnie koleś na wsi kupił takom samom to słabo mu zgniata bele takie luźne wychodzą no ale ta jest w lepszym stanie :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
C-S-R    0

On w Jamnie nie stoi bo dzwoniłem do gościa ale to było jak się zaraz ogloszenie ukazało ... Miejscowość jak się nie mylę to Dąbkowice tylko nie pamiętam czy dolne czy górne

 

Przecież Jamno to jest zaraz obok Dąbkowic więc czy stoi u któregoś pod domem w Dabkowicach a nie na placu w Jamno chyba bez różnicy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lukaszolawa    0

ciężko powiedzieć u mnie koleś na wsi kupił takom samom to słabo mu zgniata bele takie luźne wychodzą no ale ta jest w lepszym stanie :)

A mnie by kosztowała ok 5200- 5500 a twój ziomek kupił taniej czy drożej

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
iwona2lena    19

witam :)

czy wedlug was warto kopowac takie przyczepy , ktore sa sprowadzane z Niemiec i remontowane?http://tablica.pl/of...html#581c11b7ed

 

Jestem pewna że dłużej pośmigają jak nowe, rama z dużo lepszej, wytrzymalszej stali, wytrzymała 30 lat wytrzyma drugie tyle kwestia odpowiedniego zabezpieczenia. Sami sprowadziliśmy dwie przyczepy HW60 rama poszła do piaskowania i malowania a potem znajomy zrobił górną zabudowę. Teraz ciężko jest wyrwać dobry "materiał" na przyczepę, przy granicy wszystko wyczyszczone a jak są to cena poniżej opłacalności. Najlepiej kupić u sprawdzonego "producenta", takiego z polecenia, co powymienia wyeksploatowane elementy, w tedy można się dużo dłużej pocieszyć "nowym" zakupem.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość   
Gość

Gdzie chciałbyś się w nich pokazać. Jak dla mnie tego typu koszulki to wiocha. Może się nie znam i macie inne zdanie jednak nic w tym śmiesznego ani fajnego.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Marcin349    26

@ krilan wygląda całkiem nieźle, na mój gust to lepiej ten http://allegro.pl/19...19432679.html��

tylko przebieg dziwnie mały

 

Zetory miały oryginalnie malowane na czarno osłony pulpitu ?

 

Coś mi się zdaje że bez obciążników w kołach i kabiny, na małych kołach (chyba r28) to daleko nie zajedziesz bez włączonego 4x4, jak by miał obciążniki i np. 16.9r30 to już można by coś robić.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
krilan06    2418

Do mariuszd93: nie potrzebuję zetora z turem i z przodem, a tym bardziej takiego bez kabiny. A co do tych osłon to owszem miały malowane na czarno

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Coś mi się zdaje że bez obciążników w kołach i kabiny, na małych kołach (chyba r28) to daleko nie zajedziesz bez włączonego 4x4, jak by miał obciążniki i np. 16.9r30 to już można by coś robić.

 

Znam osobiście sprzedawcę- gość jest super uczciwy, przebieg to żadna ściema. Te ciągniki są z USA, sam od niego brałem 2 i nie mija się z prawdą ani o włos.

Znam pochodzenie tych sprzętów, tego z linka zresztą oglądałem na żywo.

 

EDIT: dodaję link: chodzi o tego zetora 3340.

 

@ krilan wygląda całkiem nieźle, na mój gust to lepiej ten http://allegro.pl/19...19432679.html��

tylko przebieg dziwnie mały

Edytowano przez jarekstryszawa

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pawel885    2279

Przecież wyraźnie napisał że ma szerokość roboczą 4x30 non stop :) a zabezpieczenia śrubowe

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Michalc355    104

W sumie zabezpieczenia śrubowe są non-stop, nie da się ich wyłączyć, ale to tylko moje zdanie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość
Temat jest zablokowany i nie można w nim pisać.

  • Podobna zawartość

    • Przez pablo21
      Ostatnio przeglądałem katalog częci z Grene i widziałem pompę hydrauliczną do c-330 wzmocnioną czym ona różni się od zwykłej, jaki ma wydatek, i co da jej założenie w ciapku(będzie szybciej podnosił?)
       
      Od kiedy to się pisze pąpa?
    • Przez AdrianWasiak
      Mam ursusa c-330m 1800mth z 89r orginał zadbana narazie nie sprzedaje ale chętnie zamienię na coś większego np. Zetor 5011/5211 7011/7211 Case 685xl/745xl lub MF czterocylindrowy itp. rozważę różne propozycje jak nikt się nie zgłosi to na wiosnę będzie na sprzedaż.Zdjęcia w mojej galerii.
    • Przez kubatedi
      Witam
      Mam pewien problem mianowicie w przyczepie autosan d44b kazde koło podczas jazdy chodzi sobie lewo prawo zamiast toczyc sie prosto cczym to moze byc spodowdowane? Szpilki wszystkie sa dociagniete, oraz nie ma luzu na kołach.
      Proszę o porady
       


    • Przez Mikua
      Czesc Problem taki że nie mogę stawić początku wtrysku, na kole zamachowym posiadam 3 kreski, raz paliwo drgnie na pierwszej, raz na ostatniej A nie kiedy z 2-3 cm nad ostatnią kreską, silnik jest po kapitalnym remoncie, kola od rozrządu są nowe-ursusa, ustawienie-dwie kropki kola wału w jedna kola pośredniego, dwie kropki kola rozrządu w dwie kropkę kola pośredniego, i 0 kola pośredniego z 0 kola pompy wtryskowej, silnik zapala lecz nie równo pracuje, takie "szczekanie" ma ktoś pomyśl co może być nie tak? Pozdrawiam
    • Przez Veq9
      Witam
       
      czy mógłby mi ktoś proszę wytłumaczyć jaką funkcje pełni owa wajcha ( podejrzewam iż jest to zmiana prędkości wom z 540 na 1000 oraz odwrotnie), oraz jak ową wajchą manipulować by otrzymać owe prędkości tzn.  Należy ją wdusić, przekręcić czy jak, bo niezbyt wiem ???
      Z góry informuje iż jest to oryginalny element stosowany w Ursus 1634 wersja exportowa

×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj